loading...

sobhejahani

کورش احمدوند بازدید : 18 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)
کشته شدن K - پاپ در کره‌شمالی در آزمون هسته‌ای

یکی از مقامات نظامی کره‌جنوبی به سی ان ان گفت : " کره‌جنوبی روز جمعه به یک آزمایش هسته‌ای که توسط همسایه شمالی اش با منفجر کردن موسیقی پاپ کره‌ای به سوی ملت فاسد منزوی هدایت شد , واکنش نشان داد . کره‌جنوبی به این broadcasts هشدار داده بود که Loudspeakers را در مرکز of کره‌جنوبی شکست خواهد داد . 7 , 201600 : 33 کره‌شمالی پس از اینکه یک آزمایش هسته‌ای مشکوک را که ادعا می‌کرد یک بمب هیدروژنی است را در سطح بین‌المللی محکوم کردند - ادعا کردند که اگر درست باشد , پیشرفت قابل‌توجهی در زمینه هسته‌ای abilities.But آمریکا و مقامات دیگر در مورد این ادعاها ابراز تردید کردند . حادثه زمین‌لرزه که در طول تست روز چهارشنبه ثبت شد , به بزرگی 5.1 است , که مشابه آن است که در طول آزمایش‌های هسته‌ای انجام‌شده توسط کره‌شمالی , متخصصان said.Tens بین دو کشور در طول آزمایش اتمی مظنون , باعث فرو رفتگی در گردشگری شده‌است , یک صاحب کسب‌وکار اهل کره‌جنوبی که در شهری نزدیک مرز با the شمالی زندگی می‌کند : آیا کره‌شمالی می‌تواند بعد از بحران جهانی stoking کند ? کیم یون Joo یکی از ساکنان شهر of در یک مصاحبه تلفنی گفت : " رستوران من تنها چند کیلومتر از مرز به شمال فاصله دارد و این نقطه بازاریابی است ." دو

رویترز گزارش داد كه كشور "به سادگی در حال افزایش طعمه است.". اظهارات هاموند در سفر به ژاپن انجام شد. كیم ، صاحب رستوران ، هشدار نظامی را كه ناشی از آزمایش هسته ای ادعا شده بود ، كاهش داد. "برای من این هشدارها به بخشی از زندگی تبدیل شده اند و من طبق معمول به زندگی می روم." گفت.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)
سنای فلوریدا: مورفی Battles (مورفی)، (روبیو)

امروز سه‌شنبه بعد از اینکه همسر سابقش او را متهم به رقابت داخلی در فرودگاه بین‌المللی میامی کرد، سناتور پاتریک مورفی (راست)و نماینده جمهوریخواه، کارلوس Curbelo (راست)در ۲۲ آوریل به محض رسیدن به فرودگاه بین‌المللی میامی با سناتور پاتریک Obama (راست)و نماینده جمهوریخواه، کارلوس Grayson، که قبلا به عنوان یک نبرد خیمه برای روح حزب دموکرات به حال خود رها شده بودند، مصمم هستند که تقریبا هر روز به یکدیگر حمله کنند، در حالی که به طور کامل گریسون (گریسون)را نادیده می‌گیرند. در یک کنفرانس مطبوعاتی در شب دوشنبه اولیه، مورفی یک‌بار دیگر به حریف خود اشاره‌ای نکرد و حتی در آن زمان مورفی از استفاده از name.Budd y دایر، شهردار اورلاندو که در حال حاضر در حال حمایت از پاتریک است، طفره رفت، و گفت: " هنوز، گریسون، که اسمش بهتر از مورفی است، همه حمایت رای دهندگان را از دست نداده است. او مورفی را با حدود ۱۰ درصد یا کم‌تر در نظرسنجی‌های اخیر دنبال می‌کند و همسر جدیدش ممکن است برای پر کردن صندلی که برای فرار به مجلس سنا خالی شده‌بود، برنده یک مسابقه کنگره‌ای شود. چند نفر از رای دهندگان که روز دوشنبه با NBC به گفتگو نشستند گفتند که آن‌ها درباره سو استفاده از گریسون (گریسون)چیزی نشنیده اند، در حالی که تصمیم دقیقه آخر روبیو برای انتخابات مجدد تقریبا چیزی بود که یک میدان بزرگ حزب جمهوریخواه بود. رقیب باقی مانده او، کارلوس Beruff، بیش از ۸ میلیون دلار از پول خود را در این مسابقه غرق کرد، اما در رای‌گیری اخیر "میسون - دیکسون" تا ۳۹ درصد کاهش پیدا کرد و گفته می‌شود که اساسا "campaignin" را متوقف کرده‌است.

g. supporter آن هریس تقویم برای سناتور مارکو روبیو در لین هیون، فلوریدا، را در لین i فلوریدا نشان می‌دهد، اما نظرسنجی‌ها بطور مداوم به روبیو نشان داده می‌شود که با وجود این که در آستانه ۵۰ درصد حیاتی قرار دارد. هم پیمانان مورفی می‌گویند که حزب دموکرات هنوز فضای زیادی برای رشد دارد، چون او هنوز به طور گسترده در سطح ایالت شناخته‌شده نیست، در حالی که آن‌ها ادعا می‌کنند که روبیو در حال حاضر به سقف خود of برای گریسون، که در یک مصاحبه شرکت نکرده است، اما مبارزات انتخاباتی او قول داده‌است. یک میلیونر خود ساخته با سه مدرک هاروارد، خودش را به عنوان "عضو کنگره با جرات" به عنوان "عضو کنگره با جرات" بنا کرد و او را به یک صدای برجسته در سمت چپ و یک اعانه جمع کننده کوچک دلاری تبدیل کرد. نماینده آلان گریسون در روز ۱۹ نوامبر، ۲۰۱۵.Bill کلارک / CQ Roll / از طریق تصاویر آسوشیتدپرس / از طریق تصاویر AP، یک منبع نزدیک به کمپین خود گفت که نظرسنجی‌های داخلی وی را به ۱۰ درصد نشان داد. با این حال، رای‌گیری عمومی در دوره زمانی نشان داد که "مهم نیست" و "آلن گریسون" فقط یک کمپین فوق‌العاده در حال اجرا دارد. استیو Schale.And مورفی، استراتژیست دموکرات فلوریدا گفت: "من معتقدم که دنیایی وجود دارد که در آن یک فرد گریسون - مانند استیو Schale.And مورفی" برخی از آسیب‌پذیری‌های عمده خود را دارد. او یک جمهوری‌خواه سابق است که حداکثر مشارکت قانونی را در سال ۲۰۰۸ به میت رامنی داد و تنها چند ماه قبل از اینکه نامزد شدن پدر ثروتمند شود تبدیل به یک عامل موثر در حرفه سیاسی اش شده‌است، و خانواده‌اش حداقل ۲.۳ میلیون دلار برای حمایت از فعالیت‌های مورفی خرج کرده‌اند. عاملان جمهوری‌خواه، مورفی را با یک قاشق بزرگ نقره‌ای دنبال کردند و نشانه‌هایی مبنی بر اینکه "پاتریک ممتاز" می‌گوید، اما گریسون هرگز به راحتی کار نمی‌کرد و با سوال‌های قبلی در مورد یک صندوق پرچینی که گفته می‌شد از دفتر کنگره بیرون آمده‌است مواجه نبوده است. پس از پایان ادعاهای آزار و اذیت داخلی، او به گروهی از گروه‌های پیشرو ملی تبدیل شد.

کمیته کمپین تغییر و دموکراتیک برای آمریکا, اولین تاییدیه سازمان ملل را داد. تعدادی از کارکنان از کار برکنار شدند, مشاوران روابطی را قطع کردند, و مقامات منتخب, کارلوس, آدامز, نامزد انتخابات مجلس سنای " ایدا هرالد تریبیون " را بدون شک در صحت این ادعا ابراز داشتند, اما وقتی او با یکی از گزارشگران از سوی یکی از خبرنگاران شکست خورد, اوضاع بدتر شد. مارک درو, یک نویسنده آزاد و خبرنگار سابق سان, که گریسون را از زمان ناهار پوشیده بود, گفت: " گریسون, مانند همیشه, به خود خرابکاری کرد. " او موتور نابودی خود بوده‌است. " اوایل امسال, گریسون کمی از همکاران خود را با مواجه شدن با هری رید در طی نشست دره‌ای بسته در کنگره ناراحت کرد. گریسون خواستار این شد که بداند چرا رهبر اقلیت سنا از مورفی حمایت می‌کند و نه او. رید به گریسون پاسخ داد: " می‌خواهم از دست بدهی. " او گفت: " او مرد بسیار باهوشی است, اما مسائل کنترل تکانه دارد و مایل نیست به مردمی که به او مشاوره می‌دهند گوش دهد. " سوزان اسمیت, رئیس انجمن حزبی سیاسی فلوریدا, گفت: " من فکر می‌کنم که ما یک کرسی قوی نداریم " ما فقط با آنچه انجام داده‌است گیج شده‌ایم. " " نگرانی در مورد نحوه حرکت این کمپین در چند هفته اخیر وجود داشته‌است. افرادی که بیشتر سرشناس هستند عبارت است از " گریسون در خانه بین همسر جدیدش, دنا, مدیر ناحیه قبلی او, راندولف راندولف, و افرادی که در پشت میز قرار گرفته‌اند.

اسمیت با استناد به ولسوالی های مشروبات الکلی و بازارهای گران قیمت رسانه ای گفت: "فکر می کنم ما یک نیمکت قوی نداریم." مانع اجرای برنامه های سراسر کشور است. "این واقعاً در طول 20 سال گذشته به ما آسیب رسانده است." تصحیح: نسخه قبلی این داستان به اشتباه بیان شده MoveOn.org یکی از گروه هایی بود که گریسون را تأیید نکرد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 24 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)
lead شدن Kobach در یک مسابقه منجر به کاهش ۹۱ رای شده‌است.

topeka , کان . " کریس Kobach's " , وزیر امور خارجه ایالت کانزاس , بیش از 91 رای پس از آنکه مقامات انتخابات یک اشتباه را در لیست نتایج غیر رسمی و غیر رسمی که بر روی دبیر وب سایت " Kobach " در شمال غربی کانزاس واقع شده‌است را با 466 رای به Colyer's 422 نشان می‌دهد , تنها به 91 رای کاهش‌یافته است . But EditionJune , مدیر انتخابات ایالتی , گفت : " به همین دلیل است که ما تاکید می‌کنیم که نتایج انتخابات روز پنج شنبه پس از درخواست روتین برای رای دهندگان در رای‌گیری به اندازه کافی بد است " . رئیس‌جمهور


منبع
کورش احمدوند بازدید : 23 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)
چه  چیزی  باعث  می‌شود که Air France  447  به  ما  در  مورد  تست  جت  Malaysian Malaysian  بگویید  ?

ناپدید شدن هواپیمایی مالزی 370 به یاد می آورد یکی دیگر از هواپیماهای مدرن که در اثر آب آزاد از بین رفته اند: Air France Flight 447 که در سال 2009 وارد میانه اقیانوس اطلس شد و منجر به کشته شدن 228 نفر شد. جت مالزی ، یک بوئینگ 777-200 ، ایرباس 330 ایرفرانس یک هواپیمای پیشرفته بود که قرار نبود ناگهان از بین برود. مجله پرواز بین المللی ، به NBC News گفت? "اینها فقط از آسمان سقوط نمی کنند. هواپیماهای مدرن فقط این کار را نمی کنند." بدون تماس پریشانی هواپیما ، محققان از بدترین مارس 8 ، 201402 می ترسند: 46A گزارش فرانسوی که چندین سال طول کشید تا نتیجه بگیرد که هم خطای فنی و هم انسانی در پشت پرواز نهایی Air France 447 در تاریخ 1 ژوئن 2009. آنچه از Air France 447 Crash آموخته شد. 10 مارس 201402: 55 دریافت که سنسورهای سرعت خارجی ، معروف به لوله های pitot ، در قسمت بیرونی ایرباس یخ زده و باعث شده خلبان اتوماتیک از کار بیفتد. این گزارش خلبانان را بدون اطلاعات ضروری رها کرد. یک خلبان جوان سپس کنترل دستی را در دست گرفت. "زنگ نصب" پرواز پس از آنکه خلبان بینی هواپیما را در تلاش برای تثبیت هواپیما بیرون کشید ، خاموش شد. متخصصان می گویند راهنمایی استاندارد در این نوع شرایط برای خلبان است که بینی هواپیما را پایین بیاورد. غرفه زمانی است که هواپیما پرواز را متوقف می کند و شروع به سقوط می کند. خلبانان یا باید از اعتقاد به آنچه می دیدند متوقف شده اند ، یا اگر به آن اعتبار داده اند ، ذهن آنها رد پیامدهای هولناک بود. در همین حال موتورهای هواپیما با سرعت کامل به کار خود ادامه دادند. با بینی خود 15 درجه ، هواپیما در زاویه اشتباه برای بازپس گیری آسانسور و شناور شدن قرار گرفت

طبق این گزارش, هنگامی که کاپیتان در یک وقفه کوتاه‌مدت بازگشت, در حالی که کاپیتان در حال استراحت بود - نمی‌دانست چگونه به تجهیزات معیوب واکنش نشان دهد و به خاطر این فاجعه مقصر شناخته شود. " به عنوان مثال, هشدار به تاخیر انداختن خلبانان, که هرگز برای مقابله با چنین وضعیتی آموزش ندیده بودند. او افزود که به نظر می‌رسد که با توجه به این که هواپیما نباید متوقف شود, آموزش ندیده است. افزون بر این, " ما همه آن‌ها را آموزش خواهیم داد تا به یک برنامه‌درسی ویژه محدود شوند ".


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)
سهام  افزایش می‌یابد  ,  سرمایه گذاران  بازتابی  را برای  اقتصاد  بعدا  در  سال  می‌بینند .

سهام در روز چهارشنبه افزایش یافت ، در حالی که Dow و S P 500 پس از کاهش دو روزه عقب نشینی کردند ، زیرا وال استریت با دستمزد اقتصاد از بدترین عملکرد سه ماهه خود در پنج سال گذشته است. میانگین صنعتی داو جونز به طور غیر رسمی 49 امتیاز بالاتر بسته شد ، S P 500 با 9 امتیاز افزایش یافت و Nasdaq 29 امتیاز اضافه کرد. وزارت بازرگانی گفت: اقتصاد در سه ماهه اول 2.9 درصد کاهش یافته است ، بدترین عملکرد در پنج سال و سفارشات کالاهای بادوام در ماه گذشته 1.0 درصد کاهش یافته است. بازار "بیشتر به دنبال این است که سه ماهه دوم چه چیزی را برگزار خواهد کرد. اگر به طور متوسط سه ماهه اول را تحت تأثیر آب و هوا و بازگشت به سه ماهه دوم قرار دهید ، این یک نشانه واقعی از میزان اجرای فعالیت اقتصادی خواهد بود. "گفت: اسکات Clemons ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری برای بانکداری خصوصی در Brown Brothers Harriman. برای کسب و کار برتر ثبت نام کنید. اخبار مستقیم به صندوق ورودی شما. ما عذرخواهی می کنیم ، این فیلم منقضی شده است. داده های تولید ناخالص داخلی آزمایش بوی را نمی گذرانند: ExpertJune 25، 201: 201: 201. كیت گیبسون ، CNBC.com می گوید ، اقتصاد تقریباً 3 درصد در سه ماهه اول سال گذشته در قطره سه گانه ای عراق با مبارزه با سایه های مثبت قیمت های خانه افزایش یافته است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)
ده ها نفر از کشتی گیران WWE را بر اثر صدمات عصبی شکایت می کنند

در روز دوشنبه به عنوان ابزاری برای جلوگیری از صدمات وارده بر سلامت، ایمنی، و امنیت مالی به عنوان ابزاری برای جلوگیری از صدمات وارده بر سلامت، ایمنی، و امنیت مالی به عنوان ابزاری برای جلوگیری از صدمات وارده بر سلامت، ایمنی، و امنیت مالی به عنوان ابزاری برای جلوگیری از خسارت وارده بر سلامت، ایمنی، و امنیت مالی به عنوان ابزاری برای جلوگیری از خسارت وارده بر سلامت، ایمنی، و امنیت مالی به عنوان "پیمانکاران مستقل" مورد شکایت قرار گرفت. یکی از سخنگویان WWE اظهار نظر فوری نکرد و گفت که مشاور حقوقی این شرکت در روز ۹ ژانویه سال ۲۰۱۳ را متهم به پنهان کردن خطرات ناشی از آسیب مغزی و آسیب مغزی مزمن و دیگر آسیب‌های مغزی ناشی از کشتی کرده‌است که از جمله "پیش نویسی" آن را برنزه می‌کند.

Kyros , 55 Snuka , 72 و Orndorff , 66 ساله , از مشکلات شناختی از جمله سردرد , سرگیجه و فقدان حافظه رنج می‌برند , در حالی که Snuka و Orndorff نیز دچار سردرگمی , افسردگی و ناراحتی می‌شوند , در حالی که Snuka و twins Hebner , 66 ساله , که بر طبق این شکایت مشکلات شناختی را تجربه کرده‌اند . همچنین دیو Hebner مبتلا به بیماری Parkinson's تشخیص‌داده شده‌است , پرونده شکایت said.The Laurinaitis و


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)
10 مد برتر: چگونه ساریکا دوشی در رتبه بندی جهان کمک می کند

چهار سال پیش ، در حالی که در آپارتمان خود در نیویورک سیتی در جریان طوفان ایرنه مشغول همکاری بود ، ساریکا داشی روی یک ایده تجاری مبتکرانه قرار گرفت. "من برای تعطیلات آینده به تایلند یک لیست خرید تهیه می کردم و گوگل"بهترین ضد آفتاب های طبیعی "را جستجو می کرد. نتایج اینترنت که برگشتم کاملاً چشمگیر بود.". "بنابراین من رایانه خود را خاموش کردم و دوست داشتم ،"بعداً با این کار مقابله خواهم کرد."" اما چرخ های داخل سر داشی در حال چرخش بودند. "با خودم فکر کردم: چرا موتور رتبه بندی برای محصولات مصرفی زنان وجود ندارد? "Doshi ایده های خود را از Pooja Badlani ، که دارای فناوری دیجیتال و پیشینه محصول بود ، و Sonal Gupta ، که Doshi هنگام تمرین قانون در لندن ملاقات کرده بود ، رد کرد. در سال 2013 ، سه گانه دوستان Rank Style را تاسیس کردند ، وب سایتی که بهترین لیست های 10 را در مد ، زیبایی و سایر روندهای سبک زندگی بر اساس بررسی های کاربران ، وبلاگ نویسان و ویراستاران گردآوری می کند. سال گذشته ، شرکت سریع شروع به کار کرد. "گزارش های مصرف کننده از مد." نوع جدیدی از ده لیست برترNov. 19 ، 201501: 44 مدیر عامل و بنیانگذار ، Doshi استراتژی محتوا ، جمع آوری کمک های مالی ، استراتژی سرمایه گذار ، مشارکت ها و رسانه ها را هدایت می کند. "من می گویم بخش عمده ای از روزهایم را صرف ساختن اکوسیستم شرکای خود با تپش پیاده رو و ملاقات می کنم. بسیاری از مردم ، "Doshi گفت. "این فروش و توسعه تجارت زیادی است. من سعی می کنم یک نگاه بلند مدت در مورد آنچه در آینده برای ما وجود دارد ، داشته باشم. "با موفقیت Rank Style ، Doshi با وجود داشتن پیش زمینه در صنعت ، با پذیرش خودش ، به یک نیروگاه در دنیای استارتاپ مد تبدیل شده است. قبل از توسعه سایت ، داشی وکیل بود. وی گفت: "من به هیچ وجه سابقه صنعت نداشتم اما یک خریدار مشتاق هستم.". "من در مورد این فضا کمی آگاهی و سر و صدا داشتم! "در نیویورک متولد شد و در کانکتیکات بزرگ شد ، داشی در دانشگاه و دانشکده حقوق کلمبیا در دانشگاه میشیگان شرکت کرد." پس از کلمبیا ، من آرزو داشتم که وکیل شوم. من واقعاً عاشق ارتباطات اقناعی هستم و فکر می کنم

هدف یک مدافع این است که مردم را وادار به فکر کردن مثل شما کند. او به لندن رفت تا با یک شرکت چندملیتی بزرگ کار کند و تصمیم گرفت که با پیوستن به یک کارآفرین بزرگ چند ملیتی کار کند و تصمیم گرفت که با پیوستن به یک شرکت حقوقی بزرگ به لندن برود. من در حال تلاش برای فکر کردن به ایده‌های تجاری مختلف در آن لحظه بودم، و فهمیدم که باید یاد بگیرم چطور کسی یک شرکت را می‌سازد. من شروع به خواندن کتابی در آمریکا کردم که در حال افتتاح دفتری در لندن بود و به تیم ملحق شد. Doshi گفت: " من دیگر به عنوان یک وکیل کار نمی‌کردم، اما این کار در صنعت قانونی سخت بود، اما زمانی که این کار را انجام دهید، به توانایی خود برای تنظیم و تکامل اعتماد کنید. وقتی به ایده‌های خود ایمان دارید، مردم آن را انتخاب می‌کنند. شاید نه بلافاصله، اما در زمان اتفاق می‌افته. سرانجام، او به شهر نیویورک بازگشت و شروع به کار بر سبک رتبه در طول شب و تعطیلات آخر هفته علاوه بر کار روزانه خود کرد. در سال ۲۰۱۳، تیم به طور رسمی شروع به شروع مد خود کرد و کار خود را برای کار بر روی وب سایت ترک کرد و یک شغل تجاری موفق برای Doshi، دختر نسل اول مهاجران هندی که ثبات به شدت با ارزش است، انتخاب کرد. پدر و مادرم فکر می‌کردند که من دیوانه شده‌ام. Doshi گفت: " من بسیار با این ایده بزرگ شدم که اگر ۴۰۱ k و یک بیمه سلامت داشته باشید، آن را رها نکنید. ایده خروج از رختخواب و

remembering Doshi , چپ , و Pooja Badlani , هر دو بنیانگذاران سبک رتبه , strategize برای شرکت growth.Mich ael Rubenstein / for trusting trusting / ان بی سی بی اعتماد به توانایی شما برای سازگاری و تکامل , بسیار دشوار است . وقتی به ایده‌های خود ایمان دارید , مردم آن را انتخاب می‌کنند . شاید نه بلافاصله , اما این اتفاق در زمان رخ خواهد داد , " او همچنان به ایجاد رابطه و مشارکت با رشد شرکت ادامه می‌دهد . او امیدوار است که به دسته‌های بیشتری از قبیل menswear , کالاهای خانگی , زایمان و عروسی وارد شود


منبع
کورش احمدوند بازدید : 29 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)
مظنون متهم به Murdering لوییزیانا برای کشتار دوم

روز دوشنبه بعد از ظهر روز دوشنبه, یکی از قربانیانی که پلیس هویت آن را شناسایی نکرده است, روز دوشنبه صبح در خانه‌ای در لیک چارلز, لا. او در روز دوشنبه به پلیس گفت: " مشخص نیست که رابطه بین این دو مرد چه بود, اما قربانی مالک ثبت‌شده وانت بود که در روز دوشنبه به کار رسید. " یک افسر پلیس که روز دوشنبه متهم به قتل یک افسر پلیس شد گفت: " ما در حال تحقیق درباره این قتل به عنوان یک افسر پلیس هستیم. " او به اخبار nbc گفت: " خیلی متاسفم که کاش می‌توانستم کمی زودتر آنجا می‌بودم. " کاش می‌توانستم بیشتر انجام دهم. او ویدیویی را توصیف کرد که اثر متقابل بین دو وینسنت و وینسنت را نشان می‌داد. " نیروی نظامی مودبانه بود. " او کار درستی انجام داد. این هیچ معنایی نداشت. وینسنت که روز دوشنبه مرد, یک سرباز کهنه‌کار پلیس ایالتی بود. او دیوانه است

براساس اظهارات KPLC وابسته به NBC، که سابقه دستگیری وی شامل اتهامات دزدی، باتری، DWI و آتش‌سوزی بوده‌است، گفته شده‌است که هنوز مشخص نیست که چرا او وینسنت را کشته‌است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 16 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

انتخاب وکیل خوب در تهران


خصوصیات یک وکیل خوب و باتجربه

یکی از زشت ترین و غیرقابل توجیه ترین کارهایی که یک وکیل می تواند در روابط حرفه ای انجام دهد تحریک موکل خود در برابر وکیل طرف مقابل است. متأسفانه مواردی از این دست به مرکز گزارش شده است. این اقدام علی رغم اینکه فقط در زمینه روابط انسانی و صرف نظر از جنبه های شغلی قابل اتهام و توجیه نیست ، می تواند توالی های فساد آمیز زیادی در زمینه وکالت داشته باشد.

اولاً ، وکیل تهران از آنجا که دادگاه ها و دادگاه ها معمولاً صحنه این درگیری ها هستند ، قداست وکالت را قضاوت می کنند و وکیلی که چنین اقدامی را آغاز کرده است از این هتک حرمت خارج نخواهد شد.

دوم ، به ضرر همه وکلا ، از جمله شخصی که چنین اقدامی را آغاز کرده است ، عموم مردم بر این باورند که وکیل نیز می تواند مورد حمله و توهین قرار گیرد.

ثالثاً ، این واقعیت که موکل وکالت جرأت انجام چنین اقدامی را دارد ، ناگزیر از ضعف و ناتوانی وکیل وی تعبیر می شود و این در نهایت زیان آور است و انگیزه این عمل است.

از این گذشته ، وجود چنین برخوردهایی بین وکلا - که اگر برجسته ترین افراد جامعه نباشند ، برجسته ترین افراد هستند - غیر قابل قبول و غیرموجه است.

وکلا حق دارند در دفاع از حقوق مشتری ، در مواردی که مسئله روابط شخصی با همکاران مطرح شود ، نهایت احترام و دقت را داشته باشند تا حداکثر احترام را به همکاران خود و حتی در این مورد بنیاد وکلا خصوصاً در دادگاه ها و دادگاه ها و مردم - بگذارند. . مسیر غلو را دنبال کنید. زیرا وکلا در کشور ما اقلیت کوچکی هستند که به دلیل اهمیت کار و خصوصیات شخصی آنها معمولاً مورد حسادت و غبطه دیگران قرار می گیرند. و بنابراین هیچ مکانی و فرصتی برای رویارویی اعضای این طبقه با یکدیگر وجود ندارد.

ما امیدواریم که دیگر هرگز از شما چیزی بشنویم.

3- حفظ شأن و منزلت همکاران

پذیرفتن و شاید ضروری است که دو وکیل در موقعیتی برای حمایت از حقوق موکلان خود درگیری علمی و فنی پیدا کنند. اما به هیچ وجه پذیرفته نیست که این اختلاف علمی و فنی را به یک تعارض شخصی و رویکرد فردی تبدیل کنیم.

مشتریان و پرونده ها می آیند و می روند ، اما وکلای طرفین همچنان اعضای جامعه حقوقی و شرکا هستند.

خصوصیات یک وکیل خوب

انتخاب وکیل خوب بر اساس تعدادی از ویژگی ها و ویژگی ها است که می توانید با انتخاب این وکلا بدانید که در انتخاب وکیل دقت کافی داشته باشید. البته در برخی مراحل وکالت از اهمیت بالایی برخوردار است و ممکن است در دادخواهی به جرم خطایی محکوم شوید و نتوانید از خود دفاع کنید.

یک وکیل باتجربه وکیلی است که در ابتدا با تمام اسرار و دانش حرفه وکالت کاملاً آشنا باشد. بعلاوه ، وی باید بتواند از کلیه مقررات قانونی لازم برای محافظت از موکل خود که مستلزم مطالعه دقیق و تسلط بر قانون است ، استفاده کند.

همچنین ، یک وکیل خوب در کاشان ، بیش از هر چیز باید اطلاعات کاملی در مورد موکل و مشکل او داشته باشد و بتواند اتهامات وی را بررسی کند و همچنین تحقیقات لازم را برای بررسی موسسه حقوقی دینا نحوه اتهام انجام دهد. درست است که در عمل بیشتر وکلا نتیجه و نتیجه را تضمین نمی کنند ، اما وکیل اصلی کاشان وکیلی است که می تواند نسبت به موکل خود احساس مسئولیت کند.

بنابراین لازم است:

1- هنگامی که مشتری شکایت می کند یا به وکیل سابق خود حمله می کند ، ما باید از حق همکاری و حتی در صورت امکان از همکار غایب خود دفاع کنیم.

2. هنگام خطاب به دادگاه ، ما هرگز نباید از استفاده از عناوینی مانند "دانشمند همکار" یا "همکار محترم" و مواردی از این دست برای توصیف قاضی صرف نظر کنیم.

3- اگر در اظهارات و استدلال های همکار خود اشتباه بزرگی را مشاهده کنیم ، ضمن رد آن و گشودن اشتباه و اتکا به مشکل به نفع مشتری خود ، هرگز شروع به تمسخر ، تمسخر و خودنمایی نمی کنیم. این شخص محل اشتباهات و فراموشی ها و خود ما از خطاها و لغزش ها در امان نیستیم.

4- هرگز نباید در حضور خود اهانت به همکار را مجاز بدانیم. خواه از طرف مشتری ما باشد یا از طرف منشی دادگاه یا از طرف افراد دیگر.

5- اگر از طرف گروهی از همکاران شکایتی داریم و نسبت به آنها انتقاد داریم یا حتی از آنها شکایت داریم ، ابتدا باید سعی کنیم با مذاکره مستقیم مشکل را حل کنیم. در مرحله بعدی ، ما سعی می کنیم با کمک هم پیشکسوتان همیشگی خود پرونده را حل کنیم و در حال بررسی مراجعه به مرکز یا قوه قضائیه هستیم و موضوع را به عنوان "پایان پرونده" علنی می کنیم.

6- با کنار گذاشتن ما (که مثل شما نیستیم یا همه مثل شما نیستیم) اجازه ندهید که به افراد عادی (یا دارایی) به همکاران ما حمله کرده یا به آنها توهین کنند (گرچه ما از روش و روش آنها خوشمان نمی آید). بدیهی است که رعایت این موارد به هیچ وجه مانع از الزام به کار با افرادی نیست که اقدامات آنها اعتبار جامعه حقوقی را از بین می برد.

منبع:

https://vrgl.ir/fby99

کورش احمدوند بازدید : 21 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

انتخاب وکیل خوب در تهران


خصوصیات یک وکیل خوب و باتجربه

یکی از زشت ترین و غیرقابل توجیه ترین کارهایی که یک وکیل می تواند در روابط حرفه ای انجام دهد تحریک موکل خود در برابر وکیل طرف مقابل است. متأسفانه مواردی از این دست به مرکز گزارش شده است. این اقدام علی رغم اینکه فقط در زمینه روابط انسانی و صرف نظر از جنبه های شغلی قابل اتهام و توجیه نیست ، می تواند توالی های فساد آمیز زیادی در زمینه وکالت داشته باشد.

اولاً ، وکیل تهران از آنجا که دادگاه ها و دادگاه ها معمولاً صحنه این درگیری ها هستند ، قداست وکالت را قضاوت می کنند و وکیلی که چنین اقدامی را آغاز کرده است از این هتک حرمت خارج نخواهد شد.

دوم ، به ضرر همه وکلا ، از جمله شخصی که چنین اقدامی را آغاز کرده است ، عموم مردم بر این باورند که وکیل نیز می تواند مورد حمله و توهین قرار گیرد.

ثالثاً ، این واقعیت که موکل وکالت جرأت انجام چنین اقدامی را دارد ، ناگزیر از ضعف و ناتوانی وکیل وی تعبیر می شود و این در نهایت زیان آور است و انگیزه این عمل است.

از این گذشته ، وجود چنین برخوردهایی بین وکلا - که اگر برجسته ترین افراد جامعه نباشند ، برجسته ترین افراد هستند - غیر قابل قبول و غیرموجه است.

وکلا حق دارند در دفاع از حقوق مشتری ، در مواردی که مسئله روابط شخصی با همکاران مطرح شود ، نهایت احترام و دقت را داشته باشند تا حداکثر احترام را به همکاران خود و حتی در این مورد بنیاد وکلا خصوصاً در دادگاه ها و دادگاه ها و مردم - بگذارند. . مسیر غلو را دنبال کنید. زیرا وکلا در کشور ما اقلیت کوچکی هستند که به دلیل اهمیت کار و خصوصیات شخصی آنها معمولاً مورد حسادت و غبطه دیگران قرار می گیرند. و بنابراین هیچ مکانی و فرصتی برای رویارویی اعضای این طبقه با یکدیگر وجود ندارد.

ما امیدواریم که دیگر هرگز از شما چیزی بشنویم.

3- حفظ شأن و منزلت همکاران

پذیرفتن و شاید ضروری است که دو وکیل در موقعیتی برای حمایت از حقوق موکلان خود درگیری علمی و فنی پیدا کنند. اما به هیچ وجه پذیرفته نیست که این اختلاف علمی و فنی را به یک تعارض شخصی و رویکرد فردی تبدیل کنیم.

مشتریان و پرونده ها می آیند و می روند ، اما وکلای طرفین همچنان اعضای جامعه حقوقی و شرکا هستند.

خصوصیات یک وکیل خوب

انتخاب وکیل خوب بر اساس تعدادی از ویژگی ها و ویژگی ها است که می توانید با انتخاب این وکلا بدانید که در انتخاب وکیل دقت کافی داشته باشید. البته در برخی مراحل وکالت از اهمیت بالایی برخوردار است و ممکن است در دادخواهی به جرم خطایی محکوم شوید و نتوانید از خود دفاع کنید.

یک وکیل باتجربه وکیلی است که در ابتدا با تمام اسرار و دانش حرفه وکالت کاملاً آشنا باشد. بعلاوه ، وی باید بتواند از کلیه مقررات قانونی لازم برای محافظت از موکل خود که مستلزم مطالعه دقیق و تسلط بر قانون است ، استفاده کند.

همچنین ، یک وکیل خوب در کاشان ، بیش از هر چیز باید اطلاعات کاملی در مورد موکل و مشکل او داشته باشد و بتواند اتهامات وی را بررسی کند و همچنین تحقیقات لازم را برای بررسی موسسه حقوقی دینا نحوه اتهام انجام دهد. درست است که در عمل بیشتر وکلا نتیجه و نتیجه را تضمین نمی کنند ، اما وکیل اصلی کاشان وکیلی است که می تواند نسبت به موکل خود احساس مسئولیت کند.

بنابراین لازم است:

1- هنگامی که مشتری شکایت می کند یا به وکیل سابق خود حمله می کند ، ما باید از حق همکاری و حتی در صورت امکان از همکار غایب خود دفاع کنیم.

2. هنگام خطاب به دادگاه ، ما هرگز نباید از استفاده از عناوینی مانند "دانشمند همکار" یا "همکار محترم" و مواردی از این دست برای توصیف قاضی صرف نظر کنیم.

3- اگر در اظهارات و استدلال های همکار خود اشتباه بزرگی را مشاهده کنیم ، ضمن رد آن و گشودن اشتباه و اتکا به مشکل به نفع مشتری خود ، هرگز شروع به تمسخر ، تمسخر و خودنمایی نمی کنیم. این شخص محل اشتباهات و فراموشی ها و خود ما از خطاها و لغزش ها در امان نیستیم.

4- هرگز نباید در حضور خود اهانت به همکار را مجاز بدانیم. خواه از طرف مشتری ما باشد یا از طرف منشی دادگاه یا از طرف افراد دیگر.

5- اگر از طرف گروهی از همکاران شکایتی داریم و نسبت به آنها انتقاد داریم یا حتی از آنها شکایت داریم ، ابتدا باید سعی کنیم با مذاکره مستقیم مشکل را حل کنیم. در مرحله بعدی ، ما سعی می کنیم با کمک هم پیشکسوتان همیشگی خود پرونده را حل کنیم و در حال بررسی مراجعه به مرکز یا قوه قضائیه هستیم و موضوع را به عنوان "پایان پرونده" علنی می کنیم.

6- با کنار گذاشتن ما (که مثل شما نیستیم یا همه مثل شما نیستیم) اجازه ندهید که به افراد عادی (یا دارایی) به همکاران ما حمله کرده یا به آنها توهین کنند (گرچه ما از روش و روش آنها خوشمان نمی آید). بدیهی است که رعایت این موارد به هیچ وجه مانع از الزام به کار با افرادی نیست که اقدامات آنها اعتبار جامعه حقوقی را از بین می برد.

منبع:

https://vrgl.ir/fby99

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 1,992
  • بازدید کلی : 5,433