loading...

sobhejahani

کورش احمدوند بازدید : 20 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

انتخاب وکیل خوب در تهران


خصوصیات یک وکیل خوب و باتجربه

یکی از زشت ترین و غیرقابل توجیه ترین کارهایی که یک وکیل می تواند در روابط حرفه ای انجام دهد تحریک موکل خود در برابر وکیل طرف مقابل است. متأسفانه مواردی از این دست به مرکز گزارش شده است. این اقدام علی رغم اینکه فقط در زمینه روابط انسانی و صرف نظر از جنبه های شغلی قابل اتهام و توجیه نیست ، می تواند توالی های فساد آمیز زیادی در زمینه وکالت داشته باشد.

اولاً ، وکیل تهران از آنجا که دادگاه ها و دادگاه ها معمولاً صحنه این درگیری ها هستند ، قداست وکالت را قضاوت می کنند و وکیلی که چنین اقدامی را آغاز کرده است از این هتک حرمت خارج نخواهد شد.

دوم ، به ضرر همه وکلا ، از جمله شخصی که چنین اقدامی را آغاز کرده است ، عموم مردم بر این باورند که وکیل نیز می تواند مورد حمله و توهین قرار گیرد.

ثالثاً ، این واقعیت که موکل وکالت جرأت انجام چنین اقدامی را دارد ، ناگزیر از ضعف و ناتوانی وکیل وی تعبیر می شود و این در نهایت زیان آور است و انگیزه این عمل است.

از این گذشته ، وجود چنین برخوردهایی بین وکلا - که اگر برجسته ترین افراد جامعه نباشند ، برجسته ترین افراد هستند - غیر قابل قبول و غیرموجه است.

وکلا حق دارند در دفاع از حقوق مشتری ، در مواردی که مسئله روابط شخصی با همکاران مطرح شود ، نهایت احترام و دقت را داشته باشند تا حداکثر احترام را به همکاران خود و حتی در این مورد بنیاد وکلا خصوصاً در دادگاه ها و دادگاه ها و مردم - بگذارند. . مسیر غلو را دنبال کنید. زیرا وکلا در کشور ما اقلیت کوچکی هستند که به دلیل اهمیت کار و خصوصیات شخصی آنها معمولاً مورد حسادت و غبطه دیگران قرار می گیرند. و بنابراین هیچ مکانی و فرصتی برای رویارویی اعضای این طبقه با یکدیگر وجود ندارد.

ما امیدواریم که دیگر هرگز از شما چیزی بشنویم.

3- حفظ شأن و منزلت همکاران

پذیرفتن و شاید ضروری است که دو وکیل در موقعیتی برای حمایت از حقوق موکلان خود درگیری علمی و فنی پیدا کنند. اما به هیچ وجه پذیرفته نیست که این اختلاف علمی و فنی را به یک تعارض شخصی و رویکرد فردی تبدیل کنیم.

مشتریان و پرونده ها می آیند و می روند ، اما وکلای طرفین همچنان اعضای جامعه حقوقی و شرکا هستند.

خصوصیات یک وکیل خوب

انتخاب وکیل خوب بر اساس تعدادی از ویژگی ها و ویژگی ها است که می توانید با انتخاب این وکلا بدانید که در انتخاب وکیل دقت کافی داشته باشید. البته در برخی مراحل وکالت از اهمیت بالایی برخوردار است و ممکن است در دادخواهی به جرم خطایی محکوم شوید و نتوانید از خود دفاع کنید.

یک وکیل باتجربه وکیلی است که در ابتدا با تمام اسرار و دانش حرفه وکالت کاملاً آشنا باشد. بعلاوه ، وی باید بتواند از کلیه مقررات قانونی لازم برای محافظت از موکل خود که مستلزم مطالعه دقیق و تسلط بر قانون است ، استفاده کند.

همچنین ، یک وکیل خوب در کاشان ، بیش از هر چیز باید اطلاعات کاملی در مورد موکل و مشکل او داشته باشد و بتواند اتهامات وی را بررسی کند و همچنین تحقیقات لازم را برای بررسی موسسه حقوقی دینا نحوه اتهام انجام دهد. درست است که در عمل بیشتر وکلا نتیجه و نتیجه را تضمین نمی کنند ، اما وکیل اصلی کاشان وکیلی است که می تواند نسبت به موکل خود احساس مسئولیت کند.

بنابراین لازم است:

1- هنگامی که مشتری شکایت می کند یا به وکیل سابق خود حمله می کند ، ما باید از حق همکاری و حتی در صورت امکان از همکار غایب خود دفاع کنیم.

2. هنگام خطاب به دادگاه ، ما هرگز نباید از استفاده از عناوینی مانند "دانشمند همکار" یا "همکار محترم" و مواردی از این دست برای توصیف قاضی صرف نظر کنیم.

3- اگر در اظهارات و استدلال های همکار خود اشتباه بزرگی را مشاهده کنیم ، ضمن رد آن و گشودن اشتباه و اتکا به مشکل به نفع مشتری خود ، هرگز شروع به تمسخر ، تمسخر و خودنمایی نمی کنیم. این شخص محل اشتباهات و فراموشی ها و خود ما از خطاها و لغزش ها در امان نیستیم.

4- هرگز نباید در حضور خود اهانت به همکار را مجاز بدانیم. خواه از طرف مشتری ما باشد یا از طرف منشی دادگاه یا از طرف افراد دیگر.

5- اگر از طرف گروهی از همکاران شکایتی داریم و نسبت به آنها انتقاد داریم یا حتی از آنها شکایت داریم ، ابتدا باید سعی کنیم با مذاکره مستقیم مشکل را حل کنیم. در مرحله بعدی ، ما سعی می کنیم با کمک هم پیشکسوتان همیشگی خود پرونده را حل کنیم و در حال بررسی مراجعه به مرکز یا قوه قضائیه هستیم و موضوع را به عنوان "پایان پرونده" علنی می کنیم.

6- با کنار گذاشتن ما (که مثل شما نیستیم یا همه مثل شما نیستیم) اجازه ندهید که به افراد عادی (یا دارایی) به همکاران ما حمله کرده یا به آنها توهین کنند (گرچه ما از روش و روش آنها خوشمان نمی آید). بدیهی است که رعایت این موارد به هیچ وجه مانع از الزام به کار با افرادی نیست که اقدامات آنها اعتبار جامعه حقوقی را از بین می برد.

منبع:

https://vrgl.ir/fby99

کورش احمدوند بازدید : 19 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)
خدمات بازتاب در محل قطار Amtrak قطار برگزار شد

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

برخی از قربانیانی که جان خود را در تصادف از دست دادند - را شل Jacobs، جاستین Zemser، عبید گیلانی، دریک Griffith، باب Gildersleeve جونیور. لورا Finamore و جوزپه Piras - و یک فاخته برای each.IN Railroad - - DEPTHFederal برای بهبود SafetyAfter derailment Philadelphia، Amtrak CEO Says Railroad is Amtrak Safe Identified Eight Identified، National Italian،، VP Bank - - Elisha Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt released released released released Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt Fieldstadt ' ' ' ' ' ' '


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)
گرمای Searing می‌تواند باعث ایجاد کشورهایی در شمال آفریقا و در امتداد خلیج‌فارس شود.

قاهره - گرما بی‌رحم است. دما در اینجا در ماه اوت به طور منظم به درجه فارنهایت بالا می‌رود, و دماسنج را روز یکشنبه پیش‌بینی می‌کند. در سال جاری, در الجزایر, دما به گونه f. اشرف زکی, نماینده اداره هواشناسی مصر, اظهار داشت: " به زودی, تغییرات آب و هوایی ممکن است به زودی محیطی را که ناپایدار است - به ویژه برای کشورهای در امتداد خلیج عرب و در شمال کشور در سه سال گذشته به عنوان گرم‌ترین درجه‌حرارت در مصر به ارمغان آورد. او گفت: " همه رویداده‌ای شدید آب و هوایی واقعاً افزایش‌یافته اند, تعداد امواج گرما افزایش‌یافته است. " " میزان رطوبت افزایش می‌یابد. تمام این مسائل مربوط به اثر تغییر اقلیم است. در مصر آمار نشان می‌دهد که دما با سرعت بیشتری رو به افزایش است و زکی این روند را بسیار مهم می‌نامد. او هشدار می‌دهد که اگر گرم شدن جهانی هوای کره زمین ادامه پیدا کند و کشورها برای اصلاح این مشکل از طریق دستورالعمل‌های مندرج در توافقنامه آب و هوایی پاریس تلاش نکنند, همه چیز می‌تواند به " یکی از بزرگ‌ترین فجایع جهان اضافه شود. " متخصصان می‌گویند: " موج گرمای جهانی نقطه اوج خود را نشان می‌دهد. " در دلتای نیل بارور, افزایش سطح آب دریاها و سطح آب در حال افزایش, در حال حاضر در حال قطع شدن در زمین‌های قابل کشت مصر است. در مناطقی که بیش‌ترین آسیب را از دریای مدیترانه به خود اختصاص داده‌اند, تاکنون بیش از ۴۰۰ مایل از خط ساحلی آب شور شده‌اند. " مشکل اصلی که بیشتر مردم در مورد آن صحبت می‌کنند طغیان سطح آب دریا برای دلتای نیل است. یک مشکل دیگر وجود دارد: " هجوم آب شور ".

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

ام. " تقاضا برای سرمایش حداقل سه برابر خواهد شد و راننده اصلی مصرف برق خواهد بود. او و سایر تحلیلگران بر این باورند که هر کشوری باید برای اجتناب از عواقب شدید, کار بیشتری انجام دهد. او گفت: " ما راه‌حل‌هایی داریم که ما از لحاظ فن‌آوری می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. " " از نظر اقتصادی توجیه‌پذیر است. متاسفانه این اراده سیاسی در بسیاری از نقاط جهان وجود ندارد. "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)
حمله به بروکسل: کارشناس می گوید: بمب افکن های هسته ای فیلمبرداری شده

یک متخصص درگیر در تحقیقات در مورد تهدیدات داعش روز پنجشنبه به NBC News گفت: برادران بمب گذاری در بروکسل این هفته همچنین از یک محقق برتر هسته ای جاسوسی کردند و امیدوار بودند که به اصطلاح "بمب کثیف" بسازند.) به گفته کلود مونیکت ، یک مقام اطلاعاتی سابق فرانسوی که برای بررسی توطئه های احتمالی هدف قرار دادن بخش هسته ای اروپا استخدام شده بود ، دوربین مخفی در خارج از خانه محقق بلژیکی است. (سمت راست).Interpol / از طریق AFP - Getty Images این دوربین بیش از 10 ساعت فیلم تولید کرد که نشان دهنده آمدن و اقدامات پژوهشگر ارشد در یک مرکز هسته ای بلژیک و خانواده وی است - فیلم هایی که در طی حمله بلژیکی در ماه نوامبر ضبط شد ، مقامات اعلام کردند ماه گذشته. مونیکت ، که مدیر عامل مشاوره خصوصی مرکز اطلاعات و امنیت استراتژیک اروپا است ، روز پنجشنبه به NBC News فاش کرد که برادران البکراوی پشت این طرح شکست خورده بودند... ما می توانیم تصور کنیم که تروریست ها ممکن است بخواهند کسی را ربودند یا خانواده وی را ربودند "سلول تروریستی. ساده لوحانه معتقد بود كه آنها می توانند از او برای نفوذ به آزمایشگاه برای به دست آوردن مواد هسته ای برای ساختن بمب كثیف استفاده كنند. "او گفت: در حالی كه طرح"اتفاق نیفتاد "تحقیقات تأیید كرد كه این برادران البكراوی بودند كه" دوربین را جلوی خود قرار دادند. خانه برای گرفتن تصاویر."آژانس کنترل هسته ای بلژیک روز پنجشنبه به NBC News تأیید کرد که کارشناس هسته ای که جاسوسی می کرد" یکی از محققان برتر بود... لودوویک ون بلادل سخنگوی FANC گفت: تروریست ها در حال فیلمبرداری یکی از افراد برتر در مرکز تحقیقات هستند و این بسیار جدی است

m.JULIEN WARNAND / EPA پس از حملات روز سه شنبه در بروکسل ، نیروهای اضافی در نیروگاه های هسته ای Doel و Tihange بلژیک مستقر شدند و به کلیه کارمندان غیر ضروری اجازه داده شد به خانه بروند. این امکانات در این سطح از کاهش کارمندان برای آینده قابل پیش بینی فعالیت می کنند. سخنگوی آژانس کنترل هسته ای بلژیک (FANC) روز سه شنبه به رویترز گفت:. نله شرلینک ، سخنگوی دیگر FANC ، گفت: "ما می توانیم تصور کنیم که تروریست ها ممکن است بخواهند کسی را ربوده یا خانواده خود را ربوده کنند."محقق در مرکزی کار می کرد که "بخش قابل توجهی از تأمین رادیوایزوتوپ های جهان" را ذخیره می کرد.". ایزوتوپ ها در بیمارستان ها و کارخانه ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند اما می توانند برای ساختن به اصطلاح "بمب کثیف" نیز مورد استفاده قرار گیرند - وسیله ای که می تواند مواد رادیواکتیو را در یک منطقه وسیع پخش کند. حمله بروکسل سومین اقدام تروریستی اخیر در اروپا بود که شامل برادران مارس 24 ، 201600: 42 ابراهیم 29 ساله یکی از مهاجمی بود که خود را در فرودگاه بروکسل منفجر کرد


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
گروه حقوق مدنی: سخنرانی‌های سیاسی داغ به افزایش در افزایش انزجار کمک می‌کند

یک گروه حمایت از حقوق مدنی در گزارش سالانه خود در گزارش افراط‌گرایی و افراط‌گرایی اعلام کرد که تعداد گروه‌های انزجار آور و سازمان‌های ضد دولتی در ایالات‌متحده در سال ۲۰۱۵ به شدت افزایش‌یافته است و حملات در پاریس و کالیفرنیا باعث ترس گسترده از تروریسم شده‌است. مقامات SPLC گفتند که تعداد گروه‌های ضد دولتی از ۸۷۴ در ۲۰۱۴ به ۹۹۸ نفر در سازمان‌های غیرانتفاعی ۲۰۱۵.The اشاره کرده‌است که افزایش رفتار ضد اسلامی که با حملات تروریستی در پاریس و کالیفرنیا مرتبط است و صحبت کردن از نامزدهای ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه است. مارک Potok، یکی از اعضای ارشد سازمان ملل متحد، گفت که برخی از نامزدها پیشنهاد کرده‌اند که پناهندگان مسلمان سوریه از ورود به کشور منع شوند تا مطمئن شوند که شمار گروه‌های جدایی‌طلب سیاه، که آن‌ها را به عنوان گروه‌های نفرت دسته‌بندی می‌کند، از ۱۱۳ نفر در سال ۲۰۱۴ به ۱۸۰ نفر در سال ۲۰۱۵ افزایش‌یافته است. این گروه همزمان اشاره می‌کند که تعداد اعضای فعال کوک لوکس در سال ۲۰۱۵ پس از کاهش بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴.In به ۱۹۰ نفر افزایش یافت. او در سال ۱۹۷۱ نزدیک به نزدیک شدن به شورش‌های سیاسی این کشور نزدیک بود." مرکز قانون فقر جنوبی در سال ۱۹۷۱ در Montgomery آلاباما بنیان گذاشته شد. این مرکز می‌گوید که ماموریت آن مبارزه با نفرت و تعصب با نظارت بر گروه‌های افراط‌گرا، راه‌اندازی کمپین‌های آموزشی عمومی است که تحمل را ترویج می‌کنند و به نمایندگی از مشتریان در پرونده‌های حقوق مدنی در court.The SPLC گروه‌های تنفر را به عنوان سازمان‌هایی که حمله می‌کنند تعریف می‌کند.

افرادی که براساس ویژگی‌های اصلی مثل نژاد , گرایش جنسی و مذهب قرار دارند . به گفته جری Boykin , معاون رئیس شورای تحقیقات خانواده , این فهرست بر روی ایدئولوژی و نه خشونت یا جرایم جنایی تمرکز دارد : آنچه که شما پیدا خواهید کرد , هر کسی است که دیدگاه محافظه کارانه و محافظه کارانه از مسائل مهم را در بر داشته باشد - چه زندگی باشد , ازدواج , تهدید اسلام - آن‌ها در لیست نفرت قرار گرفته‌اند ." در وب سایت خود , شورا می‌گوید که


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

canberra , استرالیا - دولت استرالیا در روز چهارشنبه یک تحقیق فوری در مورد از دست دادن هزاران سند دسته‌بندی شده توسط یک فروشگاه مبلمان در کانبرا انجام داد زیرا آن‌ها قفل شده‌بودند و هیچ‌کس نمی‌توانست کلیدها را پیدا کند , قبل از برداشتن قفل با یک مته تنها برای یافتن هزاران سند کابینه که بیش از یک دهه و چهار نخست‌وزیر را دربر داشت که آخرین آن‌ها تونی آبوت بود . ابوت در سال 2015 توسط نخست‌وزیر فعلی مالکوم Turnbull.Aust ralian و نخست‌وزیر مالکوم TurnbullDean Lewins جایگزین شد . اما در هفته‌های اخیر از آن‌ها برای گزارش داستان‌هایی که برای ادارات سابق نخست‌وزیر , کوین رود و ابوت و همچنین تعدادی از serving ABC که تقریبا تمام اسناد دسته‌بندی شده‌اند , استفاده کرده‌است . این طبقه‌بندی شامل " سری بالا " , " حساس " و " چشمان استرالیا " است . این گوینده دولتی گفت که تصمیم گرفته تا برخی از اسناد مربوط به اسناد امنیت ملی را گزارش نکرده و اولویت‌های اطلاعاتی Australia's و برنامه‌ریزی مقابله با تروریسم را پوشش دهد . اسناد said.One ABC به حسابرسی اشاره دارد که نشان می‌دهد که پلیس فدرال استرالیا بیش از 400 پرونده امنیتی ملی را در طول پنج سال از دست داده‌است و اسناد 2013.The نشان

they said


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

در این مقاله شرایط و مراحل طلاق توافقی به طور کامل توضیح داده شده است تا موکلین گرامی با اطلاع کافی نسبت به طی نمودن این مراحل تصمیم گیری نمایندو در صورت لزوم می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی در جهت تهیه و تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی اوستا استفاده نمایند.

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟


نوعی طلاق است که زوجین در آن در مورد تمامی مواردی که در هنگام طلاق می بایست درباره ی آنها تصمیم گرفته شود توافق دارند یا به دلیل شرایط وجود و عدم وجود تمایل به ادامه ی زندگی با گذشت در موارد تعیین شده قانونی به توافق خواهند رسید.

 

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند. 45403-021

 

در فرم توافق زوجین برای طلاق توافقی چه مواردی باید ذکر شود؟


مهریه
زوجین باید توافق کنند که آیا زوجه بخشی از مهریه یا تمام مهریه را دریافت نمایند یا خیر. در بسیاری از مواقع  در طلاق توافقی زوجه در ازای مبلغ یا مالی نظیر خودرو یا ملک و یا هر چیز دیگری مابقی مهریه را میبخشند.

در بعضی از موارد نیز زوجین در ازای مبلغی به صورت اقساط مالی مثلا 3 میلیون تا مدت معین 5 سال مابقی مهریه را میبخشد.

توجه کنید که اگر زوجه با وکالت طلاق به دادگاه مراجعه نماید بر اساس عرف و رویه قضایی می بایست

بخش اعظمی از گرفتن مهریه خود را یعنی حداقل نصف آن را به زوج ببخشد.

گرفتن نفقه پس از طلاق توافقی

حضانت
حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختران 9 سال و برای پسران 15 سال است.

باید توجه داشت که اگر:

زوجین باهم و بدون وکالت نامه برای طلاق توافقی اقدام نمایند باید بر سر حضانت توافق نمایند که آیا حضانت تا سن بلوغ با یکی از زوجین باشد و یا حضانت مطابق قانون بین زوجین تقسیم شود .

اگر زوجه با وکالت نامه طلاق به دادگاه مراجعه نماید، باید حق تعیین حضانت فرزندان در وکالت نامه قید شده باشد در غیر این صورت حضانت مطابق قانون تا 7 سال به مادر داده خواهد شد.

نفقه
گرفتن نفقه ، درصورتی که زوجه نفقه ی معوقه داشته باشد می بایست در مورد بذل و یا گرفتن آن با همسر خود توافق نماید.

اجرت المثل
به معنای کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. در صورتی که زن بخواهد از شوهر خود اجرت المثل بگیرد باید در مورد آن با شوهر خود توافق نماید.

جهیزیه
زوجه در صورتی که فاکتور اجناسی را که خریداری کرده است داشته باشد یا سیاهه ای که به هنگام عقد به امضای داماد رسیده باشد را در اختیار داشته باشد می تواند جهیزیه ی خود را از منزل شوهر پس بگیرد

آیا انجام مشاوره ی روانشناسی در مراکز بهزیستی و غربالگری مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی است؟
بله،در این مرحله زوجین باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز درخواست مشاوره طلاق خود را مطرح کنند و پس از آن با معرفی به مشاور روانشناس باید حداقل 5 جلسه مشاوره را بگذرانند در صورتی که روانشناس تشخیص دهد که ادامه ی زندگی به صلاح زوجین نیست گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می کند.

حداقل زمان مشاوره برای 5 جلسه روانشناسی چند روز است؟
45 روز و پس از آن با تشخیص روانشناس گواهی عدم انصراف طلاق صادر می شود.

پس از آن که گواهی عدم انصراف از طلاق را گرفتیم چه اقدامی باید بکنیم؟
باید به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی را مطرح نمایید. پس از ثبت دادخواست براساس محل زندگی مشترک زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردد.

مشاوره حقوقی رایگان

دادگاه با بررسی مدارک و صدور عدم امکان سازش چه درخواستی را صادر می کند؟
دادگاه از زوجه می خواهد که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید.

اگر زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند می تواند به مهریه ی خود رجوع کند؟
چنانچه زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند حتی در عده نیز نمیتواند به مهریه ی خود رجوع کند.

چنانچه زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند  ایا مرد میتواند همسر خود را طلاق ندهد؟
در صورتی که زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند زوج میتواند از طلاق رجوع کند و همسر خود را طلاق ندهد.

اگر زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد حتما باید در رای دادگاه ذکر گردد؟
در صورتی که زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد باید حتما در رای دادگاه ذکر گردد در غیر این صورت زن در زمان عده می تواند به مهریه ی خود رجوع کند.

اگر زن به هنگام طلاق باکره باشد به او مهریه ی کامل تعلق میگیرد؟
خیر، اگر زن هنگام طلاق باکره باشد به او نصف مهریه تعلق میگیرد.

ایا مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید؟
بله،در صورتی که پس از صدور دادنامه، زن حاضر به اجرای صیغه ی طلاق نباشد چون حق طلاق با مرد است مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید.

برای اطلاع بیشتر از این قوانین با مشاورین ما در موسسه حقوقی اوستا به آدرس اینترنتی www.avestalaw.com و یا شماره تماس موسسه، تماس حاصل فرمایید: 45403-021

ایا زوجه میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید؟
در صورتی که زوجه از شوهر خود وکالتنامه ی طلاق داشته باشد میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید. البته باید در وکالتنامه شرط قابل توکیل به غیر بودن لحاظ شده باشد در غیر این صورت وکالتنامه اثر قانونی نخواهد داشت.

http://parsinews.ir/news/page/e53ef1e8db604e3b8514b87e27bee845

کورش احمدوند بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
با بیماری لایم در بالا رفتن, چرا این همه مبتلایان مزمن تلاش می‌کنند تا پزشکان را متقاعد کنند که دوباره بیمار می‌شوند?

پوروشیستا خاپور ، نویسنده مستقر در نیویورک ، 12 سال را صرف جستجوی پاسخ به انواع علائم جسمی عجیب و غریب کرده است که پزشکان را دچار مشکل کرده است ، از تشنج و لرزهایی که مانند حمله هراس احساس می کنند ، تا ناتوان کننده خستگی. او به دنبال پاسخ های نیمه شب برای تب های عجیب و گاستریت دردناک بود ، صدها شب بی خوابی را با مبارزه با بی خوابی مقاوم به دارو گذراند ، کاهش سریع وزن یا افزایش 40 پوند را بدون هیچ گونه تغییر در رژیم غذایی تجربه کرد و از همه ترسناک ترین او ، مشکل در بلع بود. نویسنده دو رمان و خاطرات جدید "بیمار" ، خاکپور ده ها پزشک را در برخی از معتبرترین موسسات پزشکی در سراسر کشور ملاقات کرده است. سالها بود که این علائم اغلب ناتوان کننده به عنوان روانشناختی یا روانی خاموش می شدند. تا سال 2012 نگذشته بود که آزمایش های متعدد و گران قیمت خون از شرکتی به نام IGeneX وجود بیماری Lyme را در خون وی تأیید کرد که ناشی از نیش کنه آلوده است. "من یکی از موارد نادری هستم که شما یک تشخیص واضح دارید. مردم این میزان را کمتر از 10 درصد اعلام کرده اند. "بیماران خاک پور به من می گوید. بسیاری از بیماران می گویند که با علائم مزمن و مداوم زندگی می کنند ، مانند خاکپور ، که آنچه را او"لیم عود می کند"تجربه می کند." بیماری لایم توسط یک باکتری مارپیچ شکل ایجاد می شود (یک اسپیروکت) به نام Borelia burgdorferi ، که در بزاق کنه سیاه یافت می شود. باکتری ها به سرعت تکثیر می شوند و مکانیسم های پیچیده بقا را تطبیق می دهند. اگرچه اکثر پزشکان معتقدند که می توان با دور آنتی بیوتیک ها از بین رفت ، اما نشان داده شده است که باکتری ها پس از درمان در خون و بافت حیوانات و انسان ها باز می گردند. و بسیاری از بیماران می گویند که آنها با علائم مزمن و مداوم زندگی می کنند ، مانند Khakpour ، که آنچه را او "Lyme عود می کند"تجربه می کند. "خاک پور همچنین در بین کمتر از 50 درصد از افراد مبتلا به Lyme است که به یاد نمی آورند که توسط یک کنه گاز گرفته شده اند و چه کسی را انجام داده است. بثورات مشهور"گاو چشم" را که معمولاً نشانه بیماری است ، مشاهده نکنید. این می تواند برای

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

Makous می‌گوید که در نهایت , هنگامی که بیمار مبتلا به Lyme با یک دور اولیه آنتی‌بیوتیک‌ها درمان می‌شود , درمان ممکن است رشد آنتی‌بادی را کند کند , اما واقعا این باکتری باقی می‌ماند و مشکلات روانی او را تشخیص می‌دهد , چیزی که به مبارزه ادامه می‌دهد . او معتقد است این بخشی از چیزی است که پزشکان را از تشخیص او باز می‌دارد . او که برای اعتماد پزشکان بدون سوال والدین مهاجر ایرانی بالا آمده بود , گفت : " اما این didn't برای من توضیح می‌دهد که چرا باید تب داشته باشم , یا چرا بدنم دچار تشنج خواهد شد , چرا که این حساسیت‌های عظیم را توسعه می‌دهم . سپس they'd می‌گوید : " خوب , ذهن خیلی قوی است که شما می‌دانید " . Lyme برای ایجاد علائم نورولوژیکی و عصبی که می‌تواند در هر دو علایم روانی مثل افسردگی و اضطراب ظاهر شود , نشانه‌های افزایش افسردگی در بیمار را مشاهده می‌کند - همچنین ضعف چهره , سردرد , اختلالات حسی و اختلالات شناختی که برخی پزشکان در مورد تداوم بیماری مزمن , در بیماران تردید دارند , به روشنی بیان می‌کند که خود Lyme در حال افزایش است . Makous

مبارزه با بیماری لایم. " در حالی که ممکن است موسسه پزشکی هنوز کند برای پذیرش بیماری لایم ماندگار باشد, که در آخرین تحقیق روزانه به یک ساعت می‌پردازد, اعتقاد دارد که " انفجار " بیماری در سراسر کشور پزشکان بیشتری را مجبور خواهد کرد که ماهیت مزمن و مداوم لایم را بگیرند و نگران باشند که او هرگز نمی‌تواند واقعاً بهتر شود. اگرچه او دوران تندرستی دارد, و حتی آن چه شبیه به بهبودی است, خود را به زندگی با پیامدهای طولانی‌مدت بیماری داده‌است. " به نظر نمی‌رسد که این بیماری از بین برود, احساس اینکه به اندازه من قوی و قوی هستم, باهوش‌تر است. " جردن روزنفلد نویسنده هفت کتاب است. آثار او در اقیانوس اطلس, بانو, کوارتز, مجله نیویورک, آمریکایی علمی و بسیاری دیگر ظاهر شده‌است. دنبال او بیایید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

در این مقاله شرایط و مراحل طلاق توافقی به طور کامل توضیح داده شده است تا موکلین گرامی با اطلاع کافی نسبت به طی نمودن این مراحل تصمیم گیری نمایندو در صورت لزوم می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی در جهت تهیه و تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی اوستا استفاده نمایند.

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟


نوعی طلاق است که زوجین در آن در مورد تمامی مواردی که در هنگام طلاق می بایست درباره ی آنها تصمیم گرفته شود توافق دارند یا به دلیل شرایط وجود و عدم وجود تمایل به ادامه ی زندگی با گذشت در موارد تعیین شده قانونی به توافق خواهند رسید.

 

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند. 45403-021

 

در فرم توافق زوجین برای طلاق توافقی چه مواردی باید ذکر شود؟


مهریه
زوجین باید توافق کنند که آیا زوجه بخشی از مهریه یا تمام مهریه را دریافت نمایند یا خیر. در بسیاری از مواقع  در طلاق توافقی زوجه در ازای مبلغ یا مالی نظیر خودرو یا ملک و یا هر چیز دیگری مابقی مهریه را میبخشند.

در بعضی از موارد نیز زوجین در ازای مبلغی به صورت اقساط مالی مثلا 3 میلیون تا مدت معین 5 سال مابقی مهریه را میبخشد.

توجه کنید که اگر زوجه با وکالت طلاق به دادگاه مراجعه نماید بر اساس عرف و رویه قضایی می بایست

بخش اعظمی از گرفتن مهریه خود را یعنی حداقل نصف آن را به زوج ببخشد.

گرفتن نفقه پس از طلاق توافقی

حضانت
حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختران 9 سال و برای پسران 15 سال است.

باید توجه داشت که اگر:

زوجین باهم و بدون وکالت نامه برای طلاق توافقی اقدام نمایند باید بر سر حضانت توافق نمایند که آیا حضانت تا سن بلوغ با یکی از زوجین باشد و یا حضانت مطابق قانون بین زوجین تقسیم شود .

اگر زوجه با وکالت نامه طلاق به دادگاه مراجعه نماید، باید حق تعیین حضانت فرزندان در وکالت نامه قید شده باشد در غیر این صورت حضانت مطابق قانون تا 7 سال به مادر داده خواهد شد.

نفقه
گرفتن نفقه ، درصورتی که زوجه نفقه ی معوقه داشته باشد می بایست در مورد بذل و یا گرفتن آن با همسر خود توافق نماید.

اجرت المثل
به معنای کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. در صورتی که زن بخواهد از شوهر خود اجرت المثل بگیرد باید در مورد آن با شوهر خود توافق نماید.

جهیزیه
زوجه در صورتی که فاکتور اجناسی را که خریداری کرده است داشته باشد یا سیاهه ای که به هنگام عقد به امضای داماد رسیده باشد را در اختیار داشته باشد می تواند جهیزیه ی خود را از منزل شوهر پس بگیرد

آیا انجام مشاوره ی روانشناسی در مراکز بهزیستی و غربالگری مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی است؟
بله،در این مرحله زوجین باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز درخواست مشاوره طلاق خود را مطرح کنند و پس از آن با معرفی به مشاور روانشناس باید حداقل 5 جلسه مشاوره را بگذرانند در صورتی که روانشناس تشخیص دهد که ادامه ی زندگی به صلاح زوجین نیست گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می کند.

حداقل زمان مشاوره برای 5 جلسه روانشناسی چند روز است؟
45 روز و پس از آن با تشخیص روانشناس گواهی عدم انصراف طلاق صادر می شود.

پس از آن که گواهی عدم انصراف از طلاق را گرفتیم چه اقدامی باید بکنیم؟
باید به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی را مطرح نمایید. پس از ثبت دادخواست براساس محل زندگی مشترک زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردد.

مشاوره حقوقی رایگان

دادگاه با بررسی مدارک و صدور عدم امکان سازش چه درخواستی را صادر می کند؟
دادگاه از زوجه می خواهد که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید.

اگر زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند می تواند به مهریه ی خود رجوع کند؟
چنانچه زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند حتی در عده نیز نمیتواند به مهریه ی خود رجوع کند.

چنانچه زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند  ایا مرد میتواند همسر خود را طلاق ندهد؟
در صورتی که زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند زوج میتواند از طلاق رجوع کند و همسر خود را طلاق ندهد.

اگر زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد حتما باید در رای دادگاه ذکر گردد؟
در صورتی که زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد باید حتما در رای دادگاه ذکر گردد در غیر این صورت زن در زمان عده می تواند به مهریه ی خود رجوع کند.

اگر زن به هنگام طلاق باکره باشد به او مهریه ی کامل تعلق میگیرد؟
خیر، اگر زن هنگام طلاق باکره باشد به او نصف مهریه تعلق میگیرد.

ایا مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید؟
بله،در صورتی که پس از صدور دادنامه، زن حاضر به اجرای صیغه ی طلاق نباشد چون حق طلاق با مرد است مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید.

برای اطلاع بیشتر از این قوانین با مشاورین ما در موسسه حقوقی اوستا به آدرس اینترنتی www.avestalaw.com و یا شماره تماس موسسه، تماس حاصل فرمایید: 45403-021

ایا زوجه میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید؟
در صورتی که زوجه از شوهر خود وکالتنامه ی طلاق داشته باشد میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید. البته باید در وکالتنامه شرط قابل توکیل به غیر بودن لحاظ شده باشد در غیر این صورت وکالتنامه اثر قانونی نخواهد داشت.

http://parsinews.ir/news/page/e53ef1e8db604e3b8514b87e27bee845

کورش احمدوند بازدید : 21 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
رئیس فراری مافیا در Calabria مسلح، Bunker: پلیس دستگیر شد.

دو افسر ارشد مافیا شناسایی شدند که در یک پناه‌گاه زیرزمینی مسلح پس از بیش از یک دهه در اداره مخفی شده‌بودند, پلیس ایتالیایی گفت که در مخفیگاه خود در نزدیکی روستای خود در جنوب کالابریا خفته بودند. در این بیانیه آمده‌است: " این زوج, که با مافیای جهادی " کالابریا - based " مرتبط هستند, مقادیری سلاح شامل مسلسل, تفنگ, و " آ رو ", " آ رو " را به حبس ابد محکوم کردند. بنا به گفته سخنگوی وزارت داخله, وزیر داخله, وزیر امور داخله, گفت: " یکی از افسران پلیس, جوزپه فرارو را پس از دستگیر شدن در یکی از پناه‌گاه‌های ایشان اسکورت می‌کند. " به خاطر تمام افسرانی که با احساس وظیفه و روح کار می‌کنند, روزانه کار می‌کنند تا قانون و نجابت را حفظ کنند. پلیس سلاح‌های توقیف‌شده در خاکریز را نشان می‌دهد که در آن فراریان از پلیس ایالتی ایتالیایی


منبع

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 1,980
  • بازدید کلی : 5,421