loading...

sobhejahani

کورش احمدوند بازدید : 23 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)
ریشه‌های مویین گیاه s

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

اولتون گفت. وزیر امور خارجه سابق جان کری و سناتور موقت و ادوارد کندی ، پل کرک نیز در تمام دوره های ابتدایی از بایدن حمایت می کردند ، و رئیس سابق دیوال پاتریک در اوایل ماه مارس پس از پایان کارزار خود ، وی را تأیید کرد. سناتور مارک پاچکو از تونتون ، نماینده کلر کرونین از ایستون و نماینده سابق ایالات متحده بیل دلاهونت و نماینده سابق ایالت جفری سانچز از بوستون نیز در لیست هواداران اولیه قرار داشتند. مارت والش ، شهردار بوستون ، شاید نزدیکترین فرد به بایدن باشد که در ابتدای امر تأیید نکرد ، شاید تمایلی به انتخاب بین دوست خود و وارن نداشته باشد. اما جان لااد ، معاون سابق والش ، ایالت را برای بایدن ترتیب داد و از آن زمان به بعد به میانه غربی اعزام شده است. یکی دیگر از مشهورترین حامیان Bay Bay ، لری راسکی ، دبیر مطبوعاتی سابق اولین کارزار بایدن برای رئیس جمهور در سال 1988 بود. راسکی در حال کمک به اجرای یک فوق العاده PAC بود که از نامزدی بایدن حمایت می کرد ، و همچنین مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکتهای روابط عمومی در بوستون ، راسکی شرکا بود ، هنگامی که او ناگهان در اواخر ماه گذشته درگذشت. بعداً راسکی برای COVID-19 مثبت آزمایش کرد ، اما طبق گفته خانواده وی شرایط بهداشتی نیز داشت. مایکل موریس ، مشاور ارشد Rasky Partners ، به عنوان خزانه دار Unite the Country super PAC جایگزین شده است. مالتون گفت ، همه ما می خواهیم مراقبت های بهداشتی را برطرف کنیم ، آمریکایی ها را از خشونت اسلحه محافظت کنیم و پیشرفت را آسان تر کنیم و این کشور را برای همه امن تر و قوی تر کنیم. بعضی اوقات ما در مورد چگونگی رسیدن به آنجا اختلاف نظر داریم اما من اطمینان دارم که دموکرات ها می خواهند با این واقعیت متحد شوند که جو بایدن سابقه انجام کارها را در مورد موضوعات بزرگی که به آنها اهمیت می دهیم ، دارد. اگر بایدن قصد دارد بالهای مترقی و متمرکز حزب را متحد کند ، ممکن است کارهایی برای پیروزی در برابر هواداران سندرز انجام دهد که می خواهند از ایده های سناتور اطمینان حاصل کنند ، به ویژه در مورد نابرابری ثروت و تعهد

شنیده می شود مقاله برای مراقبت های بهداشتی. نماینده ایالتی مایک کانولی ، دموکرات مترقی از کمبریج ، به سندرز اعتبار داد که به معنای واقعی کلمه زندگی من را در طی پنج سال گذشته تغییر دهد. کانولی چهار سال پیش برای پیروزی در کرسی خود ، یک مقام دیرینه را در ابتدایی شکست داد. من مفتخرم که با میلیون ها داوطلب و حامی همکار برای ادامه ساختن جنبش در نیوهمپشایر ، ماساچوست و سراسر کشور همکاری کرده ام. کانولی گفت ، در سبک واقعی برنی ، من می دانم که همه ما بلافاصله کار خود را برای عدالت و تغییر ادامه خواهیم داد. کانولی گفت ، رأی دهندگان در نهایت بایدن را به عنوان گزینه ای مطمئن تر انتخاب کردند ، و برای او مشخص بود که سندرز هم در مسابقه ایده ها و هم برای حمایت از رأی دهندگان جوان پیروز شد ، که دموکرات کمبریج گفت برای حضور در ماه نوامبر ضروری است. کانولی در یک ایمیل گفت: بنابراین ، من فکر می کنم برای حزب دموکرات به عنوان یک کل بسیار مهم است که این واقعیت های کلیدی را بشناسد ، زیرا همه ما برای ایجاد حرکت و شور و شوق لازم برای شکست دونالد ترامپ در ماه نوامبر تلاش می کنیم. سناتور ایالتی جیمی الدریج نیز این هفته به POLITICO گفت که وی به بایدن رای می دهد ، اما فکر می کرد معاون رئیس جمهور برای انرژی دادن به چپ باید کارهای بیشتری انجام دهد. نیاز به بایدن برای دستیابی بیشتر به اطلاعات وجود دارد. و من می گویم تا کنون نوعی کیسه مختلط بوده است. الدریج گفت ، من فکر می کنم که جو بایدن باید کارهای بیشتری انجام دهد تا به هواداران سندرز برسد و مأیوس نشود. مالتون گفت که فکر می کند بایدن کاری را که باید انجام دهد انجام می دهد و همه دموکرات ها بدون در نظر گرفتن ایدئولوژی ، هدف مشابهی برای شکست رئیس جمهور دونالد ترامپ در ماه نوامبر دارند. مالتون گفت ، همه ما همیشه می توانیم برای متحد کردن حزب کار کنیم اما جو بایدن تمام حرفه خود را برای مردم می جنگد. ماساچوست باید مهم باشد که در ماه نوامبر برای بایدن یک کشور امن باشد. ترامپ در سال 2016 با کمتر از 33 درصد آرا پشت سر هیلاری کلینتون به پایان رسید و ماساچوست از زمان رونالد ریگان در سال 1984 برای جمهوریخواه نرفته است. در ساخت ماسا

تبلیغات اولیه Biden یک دفتر میدانی در Quincy داشت. این دفتر از آن زمان بسته شده است ، و با مبارزات انتخاباتی سنتی متوقف شده است ، کمپین بایدن بر تلاش های دیجیتالی خود برای بیرون کشیدن پیام خود متمرکز است این کمپین اعلام کرده است که قصد دارد از برنامه سازماندهی توزیع شده ای که برای تبدیل رای دهندگان در سوپر سه شنبه از طریق تلفن های مجازی و بانک های متنی استفاده می کند ، استفاده کند تا پیش از انتخابات عمومی به رأی دهندگان ماساچوست برسد. این کمپین همچنین جایگزین تظاهرات در مقیاس بزرگ و رویدادهای جامعه با سالن های شهر مجازی است. بدیهی است که این یک فضای سیاسی چالش برانگیز برای همه است ، و علی رغم عدم رهبری شرم آور و بی کفایت ترامپ که به معنای واقعی کلمه هر روز در این بیماری همه روزه جان آمریکایی ها را خرج می کند ، او هر روز بعد از ظهر بلند می شود و منبر قلدر را دارد. مالتون گفت ، بنابراین یک چالش است. توصیه مالتون به بایدن این بود كه به این نکته اشاره كند كه دموكرات ها فکر می كنند رئیس جمهور كشور را رها كرده است و نشان می دهد كه چگونه او می تواند یك رهبر متحد تر و در نهایت یك وطن پرست بسیار بزرگتر از دونالد ترامپ باشد. در مورد مشاوره در مورد انتخاب یک همسر در حال اجرا ، با این حال ، مالتون بی حرف بود. مالتون گفت ، من هیچ پیشنهادی ندارم. این تصمیمی است که VP باید اتخاذ کند.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 جمعه 23 آبان 1399 نظرات (0)
Victors در لوا، ساندرز و Buttigieg اهداف مباحثه دموکراتیک هستند.

MANCHESTER , N.H. - دو فاتح در انجمن‌های حزبی ایالت آیووا , سناتور Bernie ساندرز از ورمونت و شهردار سابق پیت Buttigieg از آفریقای جنوبی , روز جمعه تحت انتقاد شدید و مداوم در یک بحث ریاست‌جمهوری دموکرات قرار گرفتند , زیرا این گروه از کاندیدها به ساندرز برای خط‌مشی جناح چپ او هجوم بردند و Buttigieg را بر روی تجربه سبک خود در دولت تحت فشار قرار دادند . در مراحل آغازین مناظره جنجالی تا کنون , چهار روز قبل از انتخابات مقدماتی نیو Hampshire برگزار شد , دوندگان در رقابت آیووا به برندگان در تلاش برای توقف حرکت شان متهم شدند و بیش از همه بر این سوال تمرکز کردند که آیا آن‌ها می‌توانند در انتخابات عمومی پیروز شوند یا خیر . معاون رئیس‌جمهور سابق , جو بایدن , هشدار داد که نامزد کردن ساندرز نامزدهای حزب دموکرات را با برچسب سوسیالیسم تصویب می‌کند , در حالی که ادعا می‌کند که Buttigieg هیچ قدرتی برای تجهیز رای دهندگان سیاه‌پوست و لاتینی نشان نداده است . سناتور امی Klobuchar از مینه سوتا , یک میانه‌رو دیگر گفت که دموکرات‌ها نمی‌توانند " تقسیم کننده را با نامزد کردن یک نامزد divisive برای خودشان " شکست دهند , و در یک تبادل سه‌جانبه به متهم کردن خود به معرفی خود به عنوان " تازه‌وارد خونسرد " با رد کردن ارزش خدمت در واشنگتن متهم شد . ساندرز و Buttigieg به منتقدان خود هیچ زمینه‌ای ندادند و در حالی که مصمم بودند نظریه‌های متمایز کمپین 2020 خود را بیان کنند . ساندرز اصرار داشت که اگر آن‌ها در " برنامه‌ای که برای افراد شاغل در این کشور کار می‌کند " مبارزه کنند , دموکرات‌ها برنده خواهند شد " . و Buttigieg شک و تردید درباره بی‌تجربگی نسبی خود را کنار زد . او گفت : " من آزادانه اعتراف می‌کنم که اگر به دنبال کسی هستید که بیش‌ترین سال تجربه تاسیس واشنگتن را تحت کمربند خود داشته باشید , " او گفت : " پس شما نامزد خود را دارید و البته من هم این کار را نمی‌کنم ." این طعنه باعث شد که افراد بایدن و both , که در آیووا یک خط خشک را که در آیوا تحویل داده بود , به تعویق انداخت و گفت که او این استیضاح را پیدا کرده‌است .

eedings " خسته‌کننده " بود و ترجیح می‌داد که کارتون‌ها را تماشا کند . او پیشنهاد کرد که Buttigieg با بازی کردن با رای دهندگان نسبت به دولت فدرال یک رویکرد unserious اتخاذ کرده‌است . Klobuchar گفت : " رفتن به دنبال واشنگتن آسان است , چون این کار بسیار محبوبی است . و Klobuchar مقایسه بین پیام خارجی Buttigieg و رقیب مشترک حزب دموکرات : او گفت : " ما یک تازه‌وارد را در کاخ سفید داریم و به جایی نگاه می‌کنیم که ما را پیدا کرده‌است ." این بحث در لحظه آشوب و نگرانی برای دموکرات‌ها مطرح شد که رقابت leadoff در آیووا در روز دوشنبه به شکستی تلخ منجر شد , در حالی که شمارش آرا و اتهامات عدم مشروعیت انتخاباتی از چندین کمپین ریاست‌جمهوری متوقف شد . در بعد از ظهر جمعه , Buttigieg و ساندرز هر دو مدعی پیروزی در آیووا در زمینه‌های مختلف بودند و ساندرز رهبری او را در رای‌گیری عمومی تکان داد و Buttigieg خود را به خطر انداخت که در صدر ساندرز در هیات‌های نمایندگی مجلس قرار بگیرد , که این معیار سنتی برای داوری یک برنده در انجمن‌های حزبی بود . بحث of منحصر به ساندرز و Buttigieg نیست : سناتور الیزابت وارن از ماساچوست , با کوبیدن موضوعی که برای تعریف فعالیت او آمده بود , استدلال کرد که دموکرات‌ها می‌توانند حزب خود را متحد کنند و در انتخابات عمومی از طریق مبارزه علیه فساد شرکت کنند . و تام Steyer , سرمایه‌گذار ثروتمند , با تردید به toward اشاره کرد و مدعی شد که نامزد احتمالی باید بتواند با " رئیس‌جمهور دونالد ترامپ " در مرحله مناظره شرکت کند , و به همین دلیل او " نگران شهردار پیت " بود . Steyer گفت که نامزد حزب دموکرات باید قادر به کسب حمایت از رای دهندگان اقلیت باشد . او اشاره کرد که Buttigieg هنوز مدیریت نشده است . در مقابل , Steyer اضافه کرد که :

نظرسنجی منتشر شده نشان داد که او "۲۴ % از سیاهپوستان در کارولینای جنوبی" از او حمایت کرده‌است.در حالی که تقریبا همه هفت نامزد روی صحنه حضور داشتند، نشان دادند که برای تمام حرکت ظاهری پشت Buttigieg و ساندرز، هیچ یک از مخالفان آن‌ها آماده ایستادن و تسلیم شدن نیستند.اما بایدن در اولین پاسخ خود اذعان کرد که جریانات سیاسی در روز سه‌شنبه مخالف او بودند و تلاش کردند انتظارات بالایی را برای ساندرز، که نیوهمپشایر را به راحتی در مبارزات اولیه ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ دستگیر کرد، تنظیم کند.بایدن گفت: "من یک ضربه در لوا برداشتم و احتمالا ضربه‌ای به اینجا خواهم خورد" و افزود که برنی ۲۰ امتیاز کسب کرد.حتی هنگامی که ساندرز از رقیبان کنونی خود دفاع کرد، او به دنبال آرام کردن تنش با مخالف قبلی اش، هیلاری کلینتون، بود که این ماه بارها از او انتقاد کرد.او گفت: "وظیفه ما این است که به جلو نگاه کنیم و به سال ۲۰۱۶ برگردیم" و من امیدوارم که وزیر امور خارجه کلینتون و همه ما بتوانند با یکدیگر متحد شوند و به سمت جلو حرکت کنند."درگیری بین نامزدهای حزب دموکرات در عصر جمعه در منچستر پتانسیل ایجاد اولین مسابقه در مسیر جدید پس از انجمن‌های حزبی آیوا را داشت - یا برای یک‌بار دیگر، مبارزه‌ای برای نامزدی که مدت مدیدی در برابر تعریف صریح مقاومت کرده‌است.(END OPTIONAL trim)و ساندرز هر دو به بحث با فرصتی برای استحکام ادعاهای خود بر روی بال‌های مربوط به حزب وارد شدند، همراه با emerging که از یک پایان قدرتمند در آیووا بوجود آمد تا خود را به عنوان رهبر نیروهای میانه‌رو تری معرفی کند و ساندرز بالاتر از وارن در سمت چپ ایجاد کند.نظر سنجی در نیو همپشایر در این هفته نشان داد که ساندرز و Buttigieg بهترین شانس برنده شدن اولیه دولت را داشتند.

اگر یکی از آن‌ها در اینجا پیروز شود، می‌تواند چشم اندازه‌ای برنده در انجمن‌های حزبی نوادا و کارولینای جنوبی را در اوایل این ماه و در سرتاسر چشم‌انداز سوپر سه شنبه در اوایل ماه مارس تقویت کند.اما هیچ یک از مردان راه باز رو به جلو ندارند، و حتی یک بحث فرمانده هم بعید به نظر می‌رسد که آن را تغییر دهد. ساندرز در تلاش برای رشد حمایت خود فراتر از یک گروه بزرگ پیشرو به تلاش خود ادامه داد و تا زمانی که وارن یک رقیب سرسخت باقی بماند، بعید به نظر می‌رسد که بتواند جناح چپ خود را متحد کند. در همان حال، Buttigieg، که هنوز با حاشیه گسترده‌ای در رای‌گیری ملی در میان است، و رای دهندگان میانه‌رو به دو دسته از آن‌ها و Klobuchar تقسیم می‌شوند.بایدن به طور خاص تحت فشار قابل‌توجهی بود تا عملکرد دلگرم‌کننده‌ای در نیو همپشایر برقرار کند - که بعد از سقوط او در لوا شروع به بحث کرد. کمپین او تحت فشار مالی قرار دارد و جمعه آن را اعلام کرد که یک استراتژیست کهنه‌کار دموکرات آنیتا دان را به خاطر مدیر کمپین خود و مشاوران دیگر بالا می‌برد.برای بایدن، وارن و Klobuchar، این مناظره به نظر می‌رسد بهترین فرصت برای ایجاد پشتیبانی و شعله‌ور کردن نوع انرژی جدیدی است که می‌تواند به یکی از آن‌ها فرصتی دهد تا روز سه‌شنبه واژگون شود. و بایدن در حضور نشانه‌هایی از فشار در جبهه جمع‌آوری کمک‌های مالی تنها نیست: وارن این هفته تبلیغات تلویزیونی خود را در برخی مکان‌ها کاهش داد، در حالی که اندرو یانگ، کارآفرین که نزدیک انتهای گروه در لوا رد شد، تعدادی از کارکنان خود را کنار گذاشت. پس از آنکه تیم خود را در آیووا نامگذاری کرد، Klobuchar توانست پس از اتمام کلاس پنجم، به پایان منابع خود نزدیک شود. نتایج در لوا به یک رای دهندگان برجسته دموکرات شکسته اشاره کرد که هنوز هیچ نامزدی به عنوان یک پیشتاز روشن ظاهر نشده است. پنج نفر از نامزدها در دو رقم دوگانه - Buttigieg، ساندرز، وارن، بایدن و Klobuchar - و سه نفر برتر که کمی بیش از یک چهارم آرا را کسب کردند، پشتیبانی کردند. مگر اینکه یکی از آن نامزدها صعود کند تا the را از بین ببرد.

inder از رقابت‌های فوریه , احتمال زیادی وجود دارد که دموکرات‌ها به خاطر یک فصل طولانی بلاتکلیفی به راه خود ادامه دهند و بیش از ده‌ها انتخابات اولیه را طی کنند . اما رویدادهایی در واشنگتن , همان طور که در آیووا رخ داد , این لحظه را برای رای دهندگان دموکرات که به طور عجیبی بر انتخاب یک نامزد قادر به شکست ترامپ متمرکز شده‌اند , انجام داده‌اند . شکست مداوم انجمن‌های حزبی ایالت آیووا همزمان با تبرئه ترامپ از اتهامات توسط مجلس سنا تحت کنترل جمهوری خواهان و یک گزارش شغلی در روز جمعه بود که حاکی از آن بود که اقتصاد در شرایط سختی باقی مانده‌است . در حالی که رئیس‌جمهور از استانداردهای تاریخی تنفر دارد , به نظر می‌رسد که او در انتخابات عمومی بسیار ضعیف عمل می‌کند . در پایان این هفته , همانطور که بایدن و ساندرز موضع خود را تغییر دادند تا به طور مستقیم on را اشغال کنند , مفهوم کلی نژاد دموکراتیک در این هفته به شدت combative شد . بایدن , پس از تلاش برای نادیده گرفتن رقبا و ماندن در نبرد برای اکثر افراد , ناگهان به نظر رسید که فوریت تهدیدات علیه کمپین خود را تشخیص می‌دهد , و در نیوهمپشایر صریحا از صلاحیت s برای ریاست‌جمهوری سوال کرده‌است . بایدن گفت : " دموکرات‌ها نباید کسی را نامزد کنند که هرگز مقامی بالاتر از شهردار یک شهر 100,000 نفری در Indiana نداشته باشد ." و ساندرز , که تا حد زیادی از رویارویی و تمرکز در پیام اصلی اش در مورد نابرابری اقتصادی اجتناب کرده بود , روز جمعه در یک رویداد در منچستر استدلال کرد که Buttigieg به افراد ثروتمند که نه تنها اقتصاد ما را کنترل می‌کنند بلکه سیستم سیاسی ما را کنترل می‌کنند , مدیون است . با این حال حتی با وجود اینکه بایدن و ساندرز انتقاد خود را نسبت به شهردار سابق آموزش دادند , هر دو مرد هم به دنبال سایر نامزدها از جمله یکدیگر رفتند . بایدن به دموکرات‌ها توصیه کرد تا یک نامزد جناح چپ را انتخاب نکنند , که به صراحت به ساندرز اشاره کرد که معاون سابق رئیس‌جمهور این هفته به رای دهندگان گفت که ترامپ " ناامیدانه تلاش می‌کند تا برچسب سوسیالیستی " را به همه نامزدهای حزب دموکرات تقدیم کند . sande

rs شهردار سابق مایکل بلومبرگ از نیویورک را که در نیوهمپشایر رقابت نمی کند ، متهم کرد که به دنبال خرید نامزدی با ثروت چند میلیارد دلاری خود است. در یک خبرنامه ایمیلی که توسط دستیاران ارسال شده بود ، کمپین Sanders با صراحت بیشتری به Buttigieg و Bloomberg حمله کرد: "شما نمی توانید با گرفتن پول خود یک سیستم فاسد را تغییر دهید."و"کاندیدای منتخب صنعت مراقبت های بهداشتی سایر مدعیان مشتاق انجام نبرد در نیوهمپشایر بودند, هم: استایر, مدیر ثروتمند صندوق های تامینی سابق که فعالیت وی عمدتاً روی نوادا و کارولینای جنوبی متمرکز شده است, شروع به پخش یک بازرگانی تجاری در Biden و Buttigieg کرد و از دموکرات ها خواست که "خودکار دیگری یا یک تازه وارد آزمایش نشده را معرفی کنند که تجربه ضرب و شتم ترامپ بر اقتصاد را نداشته باشد.undefined تاکنون ، وارن و کلوبوچار از کاندیداهای دیگر در رد کردن به دنبال درگیری تازه در نیوهمپشایر فاصله گرفته اند. اما کلوبوچار در بحث های قبلی درگیری راحت با رقبای خود ثابت کرده است و بیش از هر کاندیدای دیگر ، وی ثابت کرده است که مایل است باتیگیگ را به دست بگیرد و سؤالاتی در مورد اعتبار سیاسی خود و ادعای قدرت انتخاباتی مطرح کند.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 جمعه 23 آبان 1399 نظرات (0)
تعداد بیشتری از جمع‌آوری مالیات از فروشندگان بدون مجوز توصیه می‌شود.

بوستون دادستان کل و تنظیم کننده های حشیش فکر نمی کنند که ماساچوست به دلیل نقض قوانین ماری جوانا در ایالت ، به مجازات های جدید کیفری احتیاج دارد ، اما دفاتر سه راه را توصیه کردند که مجلس قانونگذاری بتواند قانون را روشن کند و بازار غیرقانونی را سرکوب کند. قانون قانونی شدن ماری جوانا, همانطور که در سال 2017 توسط مجلس قانونگذاری بازنویسی و تصویب شد, دادستان کل مورا هیلی و کمیسیون کنترل حشیش را ملزم به مطالعه مشترک توصیه های تعیین مجازات های کیفری برای نقض قانون جدید کردند. هر دو آژانس این هفته گزارش دادند كه دفاتر آنها توصیه نمی كنند مجازاتهای اضافی دیگری را در این زمان تعیین كنند طیف گسترده ای از مجازات های کیفری و مدنی موجود طبق قانون موجود.undefined هیلی و CCC گفتند كه ماساچوست برای تنظیم مشاغل ماری جوانا دارای مجوز ، یك ساختار نظارتی قوی نصب كرده است و مجازاتهای كیفری آن را علیه افرادی كه مشغول فعالیت غیرقانونی ماری جوانا هستند ، اعمال می كند. با این حال ، ما تأیید می کنیم که شیوع مداوم بازار غیرقانونی هم در ایالت ما و هم در سراسر کشور همچنان یک مشکل است که خطرات قابل توجهی برای سلامت عمومی و امنیت عمومی ایجاد می کند ، پول مالیاتی را از کشورهای مشترک المنافع منحرف می کند و صنعت قانونی ماری جوانا را تضعیف می کند ، هیلی و CCC در گزارش مشترکی که روز سه شنبه به دفتر منشی سنا ارسال شده بود ، نوشتند. بر این اساس ، توصیه های ما با هدف روشن شدن کاربرد قوانین موجود برای رسیدگی به فعالیت های غیرقانونی و فراهم کردن ابزارها و منابع اضافی برای اجرای قانون غیرقانونی است. دفاتر پیشنهاد كردند كه قانونگذاری قانون ماری جوانا را روشن كند تا روشن شود كه مشاغل دارای مجوز ماری جوانا نمی توانند از پیگرد قانونی برای مواردی مانند منحرف كردن ماری جوانا به بازار غیرقانونی یا فعالیت در خارج از محدوده مجوزهای صادر شده توسط CCC خود مصون باشند. در حالی که در نتیجه جرم زدایی و قانونی شدن ، افراد و اشخاص دارای مجوز نمی توانند به دلیل شرکت در ل

آنها نوشتند که فعالیت های وحشتناک ، همچنین صحیح است که آنها از پیگرد قانونی برای فعالیت های جنایی مصون نیستند. CCC و دادستان کل گفتند که یکی از مؤلفه های مهم توصیه های مشترک آنها این است که به وزارت درآمد امکان جمع آوری کلیه درآمد مالیاتی فراموش شده احتمالی از مشاغل مشغول فروش غیرقانونی یا غیرمجاز ماری جوانا را بدهد. در حالی که DOR در حال حاضر صلاحیت ارزیابی مالیات بر فروش بدون پرداخت ماری جوانا توسط اشخاص غیرمجاز را دارد ، گسترش این اختیار به مالیات غیر مستقیم و مالیات گزینه محلی به میزان قابل توجهی میزان ارزیابی ها را افزایش می دهد و بنابراین اثر بازدارنده گسترده تری خواهد داشت. چنین تغییری در قانون همچنین به DOR اجازه می دهد تا از طیف گسترده ای از اختیارات اجرایی خود برای بازپرداخت درآمد مالیاتی گمشده مدیون مشترک المنافع و شهرداری های آن در فروش ، مالیات غیر مستقیم و هرگونه مالیات گزینه محلی استفاده کند فروش ماری جوانا قانونی مشمول مالیات فروش 6.25 درصدی دولت ، مالیات مالیات غیر مستقیم 10.75 درصد ماری جوانا و مالیات گزینه محلی تا 3 درصد است. سرانجام ، CCC و دادستان کل توصیه می کنند که ماساچوست یک کارگروه ایجاد کند که بتواند تلاش های آژانس های دولتی را با محوریت بازپرداخت درآمد مالیاتی از دست رفته در فروش غیرقانونی و محافظت از سلامت عمومی در برابر خطرات محصولات ماری جوانا غیرقانونی و آزمایش نشده هماهنگ کند. این ایده شبیه به پیشنهادی است (H 4168 / SD 2387) که توسط نماینده هانا کین و سناتور مایکل مور ساخته شده است تا یک کارگروه برای انجام تحقیقات در مورد فروش غیرقانونی ماری جوانا ایجاد کند و جایگزینی برای پیگرد قانونی ایجاد کند که فروشندگان غیرقانونی را امکان پذیر کند. به جای اتهام جرم ، مالیات می گیرند. هیلی و CCC گفتند كه AGO و كمسیون از فرصت همکاری با قانونگذاری استقبال می كنند زیرا این پیشنهادات را در نظر می گیرند. به ویژه ، ما قانونگذاری را تشویق می کنیم تا موضوع مهم مکانیسم تأمین بودجه برای کارگروه را در نظر بگیرد ، که می تواند شامل هزینه ای از صندوق تنظیم ماری جوانا یا تخصیص بودجه اختصاصی برای آن باشد

برای هر نیروی کاری که موفق باشد، باید با منابع کافی تامین شود و با بودجه کافی برای پشتیبانی از منابع و منابع اجرای لازم برای انجام ماموریت خود تامین شود.این قانون که نسخه‌ای از آن توسط کمیته سیاست Cannabis در اوایل این ماه مورد بررسی قرار گرفت، قصد داشت فروشندگان را هدف قرار دهد، اما بدون مجوز. این می‌تواند شامل فروشگاه‌های دود باشد که ماری‌جوانا را به طرفین می‌فروشند یا فروشندگان مواد مخدر با وب سایت‌ها و شبکه‌ای از رانندگان تحویل.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 24 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)
exorcism  Brunch  شیطان  است  .

پیش از این با این وجود این بررسی برای یک آبجو بسیار متفاوت از این یکی بود . " / / of the جید their Tortoise their Jade Jade Jade Jade their Original Original Original Original Original Original in in in in in Original covered covered covered covered covered covered covered covered covered covered covered covered covered covered covered covered covered covered Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise Tortoise brunch Exorcism تقریبا برابر با نوع دیگری از آبجو است : سنگین , ضخیم و شدید - گام بعدی منطقی برای سری‌های زمانی آن‌ها از stouts سال . این bruiser یک اونس است , 19.2 - اونس می‌تواند و ساعت با 10.25 % ABV ساعت کار کند . بدون شک بعد از نوشیدن این یکی احساس خوبی خواهم داشت ! brunch Exorcism یک امپراتوری ترکیبی از سه نوع بشکه است : کنتاکی bourbon , ویسکی ایرلندی و bourbon بشکه که زمانی شیره افرا را در خود نگه می‌داشت . ( این شربت maple - یک چیز است , به هر حال , و اگر شما هرگز آن را نداشته باشید , چیز خوبی را از دست می‌دهید ) . به طوری که اگر بشکه نفت به اندازه کافی برای فروش شما به این یکی کافی نبود , کفش‌های راحتی همچنین از انواع مختلف مالت دود و قهوه دم دار استفاده کردند تا طعم‌ها واقعا ایجاد شود . آب یک لیوان بزرگ و چسبناک و سیاه‌رنگ با یک سری کف دست کف صابون نیمه رنگی پوشیده شده بود . طوقه , چند تار تور را پشت سر می‌گذارد و حدود پنج دقیقه قبل از غرق شدن در نیم انگشت , حدود نیمی از سطح آبجو را می‌پوشاند . بوی بسیار منحط این یکی که مشخصا انتظار آن را داشتم . قهوه درست پیش از این است , برای اطمینان , و عناصر شکلات , ویسکی , malts دود شده و تافی واقعا از لیوان بیرون می‌پرند . چیزی که به احتمال زیاد در اینجا خطرناک است این است که این بوی کمی شبیه الکل است . چگونه این کار هیچ گرمایی به آن ندارد ? تنها این که به تنهایی برای من کاملا تاثیرگذار است , اما وقتی گرم می‌شود , برخی از اسکناس‌های شیرین , چسبناک و حتی شکلات تلخ را هم دریافت می‌کنم . اولین جرعه من شبیه یک قهوه سیاه با تمام اسیدیته و اسیدیته نور است که با چنین مشروبی سر و کار دارد . با این حال , همانطور که روی ذائقه من می‌چرخد , من شروع به جمع کردن برخی از طعم‌های ویسکی ایرلندی می‌کنم : کمی تند و تقریبا lemony همراه با عسل و یک تماس of برای متعادل کردن شیرینی ایجاد شده توسط دو نوع از bou .

سی.در اینجا به اندازه من شبیه به درخت افرا نیست, اما ویژگی‌های تانن و تانن درخت بلوط قطعاً ظاهر می‌شوند.یک‌بار دیگر گرمای ظاهری اینجا زیاد نیست, هر چند مثل یک آبجوی قوی از نظر احساسی که البته خیلی سفت‌است و متراکم است. اینجا دود بیشتری می‌خواهم, اما به طور کلی, این خیلی خوب است.من مدت زیادی طرفدار کفش دلقک هستم "این فرمت در نگاه اول کمی مضحک است, اما این یک کارخانه آبجوسازی است که با آزاد کردن تنها بمب گذاران (بطری‌های قهوه‌ای گرم در اونس) به راه باز می‌گردد. اگر آن روزها به خودم یادآوری کنم, حس بیشتری پیدا می‌کند - و کمی دلتنگی می‌کند, نه اینکه دروغ بگویم.اگر شما در بازار هستید این را بردارید و آن را با عناصر پیچیده بشکه‌ای گرم کنید!مقدمه:بروورسبک: قهوه امپراطور پیرمعادلهدرجه‌بندیظاهر:بوی:طعم:۱به طور کلی:

منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)
لونبورگ برای ضرب و شتم لیتلتون قوی است

LUNENBURG - زنده ماندن و پیشروی نام بازی در این مرحله در این فصل است . تیم بسکتبال دختران seeded رده هشتم از 8 -

hings برای شوالیه‌ها، که در ساعت ۳: ۰۶ پیشی گرفت. بلا Petricca (تیم - ۱۳ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۸ steals، ۳ بلوک)سپس پایین رفتند.گرین گفت: " او آمد تا بازی کند، و او حتی با اینکه چند دقیقه زودتر از دست رفته بود، مبارزه کرد."اما وقتی که پاتریشیا به یک جفت از طرف خط حمله کرد، یک گردش خون خوار کننده و یک بوی تعفن، فرصت دیگری را برای جدایی به دست آورد.در سفر آبی next بعدی، Boulay از پنجره خارج شد و وارد کوچه‌ای شد و آن را بالا برد و in را پیش راند، ۴۶ - ۳۸.یک مسابقه ۶ - ۰ Lunenburg پس از اینکه هانا کوچران یکی از سه اشاره‌گر او را زد، به یکی از سه اشاره‌گر او اصابت کرد، در حالی که پاتریشیا scored را قبل از اینکه لورن blomgren (۱۱ امتیاز، ۹ ریباند از روی نیمکت)و گریس Hedlund هر کدام گل‌های خود را به ثمر رساندند، به ثمر رساند.اما یک دوره ۸ - ۰ از Littleton - ۶ که توسط کوچران، یک محور دوم دوم به ثمر رسیده بود، یک کسری ۵ امتیازی و ۳۲ - ۳۲ را به یک بند ۳۵ - ۳۲ وارد کرد که وارد بند پایانی شد.هیستینگز گفت: " ما برخی توقف کردیم و با حالتی تدافعی به آن‌ها نگاه کردیم و امشب برایشان سخت شد. ما تصمیم گرفتیم که آن‌ها را تحت فشار قرار ندهیم و آن‌ها را وارد دادگاه علنی کنیم، جایی که آن‌ها خوب بازی می‌کنند.او گفت: " ما تلاش کردیم آن‌ها را در یک چهارم دادگاه علیه دفاع از مرد مان بازی کنیم. ما از جایی امتداد داشتیم که ما آن‌ها را خوب بازی می‌کردیم و به جایی امتداد یافته بودیم که در فاصله نزدیک به کندی حرکت می‌کردیم و آن‌ها یک ضربه بزرگ درست کردند."

منبع
کورش احمدوند بازدید : 25 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)
داستان  داستان  کوتاه  را

LANCASTER هفت نویسنده این پل میزبان یک کلاس شش هفته‌ای " داستان کوتاه با وینونا Wendth " در روزه‌ای 16 , 23 , 30 , 30 و 21 می , از 6 تا 8 بعد از ظهر , در کتابخانه یادبود Thayer , 717 اصلی St. , است . این کلاس شش هفته‌ای , داستان کوتاه را معرفی می‌کند - چه چیزی است و چه چیزی نیست - چطور الهام یافتن و توسعه یک بخش , و چگونگی تبدیل یک فصل از یک قطعه دیگر و یا خاطراتش به " شکل کوتاه‌مدت " اثر داستان را معرفی می‌کند . نویسندگان هر دو کتاب خواندن و نوشتن داستان‌های کوتاه با هدف تولید حداقل یک کار را تمرین خواهند کرد , اما تمام نشده است ." این کلاس شامل خواندن هفتگی و نوشتن تکالیف مربوط به تنظیم , شخصیت , ساختار روایت و طرح , زبان و لحن و نقطه‌نظر است . در پایان این شش جلسه , نویسندگان باید ابزارهای لازم برای تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات مربوط به پروژه‌های کوتاه‌مدت خود را داشته باشند . کلاس هزینه - محور و اندازه محدود است . ثبت‌نام تا 1 آوریل در https://sevenbridge.org/seven-bridge-sessions/classes/the-short-story-with-winona-wendth/. مورد نیاز است .

منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)
هری  Sinden  در  جام  1970  برنده  شد  .

هری Sinden یک اثر آموزشی بازی کرد که تصویری نمادین در تاریخ Bruins بوستون ایجاد کرد . مربی سابق , مدیر کل و رئیس باشگاه برای یک کنفرانس زوم در دسترس قرار گرفت تا در پنجاهمین سالگرد مسابقه نیمه‌نهایی جام سنت لوییس در فینال جام استنلی شرکت کند . The اولین تیم هاکی خود را در 29 سال حفظ کردند . The سه بازی اول را به خود اختصاص دادند , اما تیم توسعه بلوز , که توسط مربی اسکات بومن سرپرستی شد , در روز 10 ماه مه در بازی 4 در استادیوم بوستون به Bruins رفت . The دارای دو خط از بیش‌ترین امتیازی است که تیم Phil و فرد Stanfield داشتند , اما Sinden برای باز کردن اضافه‌کاری با خط سوم خود توسط درک Sanderson انتخاب شد . Sanderson در پشت تور بلوز قرار داشت و پس از آن یک پاس گل به بابی ار , که 40 ثانیه را برای پیروزی 4 بر 3 در کادر به ثمر رساند , پشت سر گذاشت . Sinden می‌گوید : " ما آنقدر هیجان‌زده بودیم که یک گل برای دور شدن از برنده جام ( استنلی ) داشتیم و من نگران بودم که برای رسیدن به این هدف نگران باشیم . " " خطوط بزرگ مثل خط s و خط Stanfield , اگر یک ایراد در مورد آن‌ها وجود داشته باشد , اگر یک زمانی در یک زمان وجود داشته باشد , آن‌ها هیجان‌زده می‌شوند و ریسک می‌کنند و فکر می‌کنم که در آن زمان با من پیش می‌رفت . او گفت : " من یک خط را ترجیح می‌دهم که مطمئن شود , یا سعی کند و مطمئن شود , تیم دیگر امتیاز کسب نکرده است . من می‌خواستم یک خط بازی کنم که مطمئن شود آن‌ها امتیاز کسب نکرده اند و این بازی شانس بیشتری برای ما ایجاد کرده‌است ." تصویر همه فراگیر از پرواز ار در هوا توسط عکاس افسانه‌ای آمریکایی " ری Lussier " ضبط شد و به عنوان یکی از معروف‌ترین عکس‌های ورزشی که تا به حال گرفته شده‌است , شناخته شده‌است . تصویر تمام سکانس را در یک تصویر به تصویر می‌کشد . Lussier پس از از دست دادن توپ به طور ناشیانه سقوط کرد در حالی که ار با بلوز به defenseman نوئل Picard فرستاده شد . مجموعه آمریکایی از طریق مجموعه‌ای از ادغام در toda تکامل می‌یابد .

"بوستون هرالد" است. عکس از جایگاه برجسته‌ای در دفتر خانگی هرالد در برین تری دارد. The از the در دسامبر ۲۰۰۹ بر پایه تصویر Lussier از باغ TD بر پایه تصویر s ساخته شد.Sinden می‌گوید: " خوشبختانه، چون نگاه خوبی به آن داشتم، هر زمانی که بخواهم می‌توانم آن را به خاطر بیاورم و یک میلیون بار آن را به یاد آوردم."دو معامله بزرگ در طول دوره تصدی Sinden در بوستون وجود داشت که تحولات امضا شده در تاریخ را امضا کردند. Sinden در فصل ۶۷ - ۱۹۶۶ از تیم پیشی گرفت، همان سال ار به عنوان بالاترین دست‌مزد در تاریخ لیگ به کشتی آمد.The در مسیر رو به بالا با ار بود، اما این هسته توسط تجارتی که توسط Bruins اشمیت توسط Bruins اشمیت در شیکاگو به لک Black اجرا شد ایجاد شد.The Esposito، Stanfield و کن هاج برای ژیل ژیل Marotte، مرکز Pit مارتین و goalie Jack را کسب کردند. این تجارت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین fleecings در تاریخ ورزشی تلقی می‌شود.بخاطر رسیدن of و وین Cashman، winger که در خط اول با Esposito و هاج بازی می‌کرد، از Bruins کاسته شد.Stanfield خط دوم را با تالار شهرت، جان Bucyk و جانی "پای" در وسط قرار داد. این اوج معاملات منجر به تولد Big بد شد.Sinden گفت: " بازیکنان تیم‌ها را تشکیل می‌دهند و ما برای Esposito، هاج و فردی Stanfield تجاری ایجاد کرده‌ایم که به ما دو خط محکم داده‌است.او گفت: " اکنون ما یک تیم داشتیم و زمانی بود که هویت برقرار شود، نگرشی که ایجاد شود و یک شخصیت برقرار شود."Sinden زمانی که در ژوئن ۱۹۸۶ ونکوور را ترک کرد، به عنوان the GM خدمت می‌کرد. The کام Neely و the - را که برای انتخاب گلن وسلی، برای بری سون، انتخاب کرده بودند به دست آورد. Neely از یک تالار شهرت در بوستون لذت می‌برد و در حال حاضر به عنوان رئیس تیم عمل می‌کند.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)
از اسب چه‌ها و بز تا ممنوعیت مسافرت و پرستاری

GROTON آوریل معمولاً زمان شلوغی برای Cyndi Labbe است. این 43 ساله به عنوان مالک احزاب حیوانات مسحور ، ماه را کاملاً خردمندانه توصیف کرد. وی گفت که این ماه زمانی است که تلفن وی معمولاً با تماس افرادی که از آنها درخواست می کنند پیونی یا بز یا سایر حیوانات مزرعه برای رویدادهای مدرسه و جشن های تولد در تابستان آینده زنگ بزنند ، از قلاب زنگ می زند. از زمان تأسیس EAP در سال 2005 ، Labbe به آرامی اما مطمئناً تجارت خود را ساخته بود. پانزده سال بعد ، او اکنون با بازگشت به محل کار دیگر ، برای حفظ آن شغل می جنگد. از آنجا که تاج ویروس باعث بسته شدن مدارس شده است و والدین می توانند جشن های تولد خود را در خانه برگزار کنند و مهمان کمی نداشته باشند ، تجارت Labbe در دو ماه گذشته ضربه بزرگی به خود گرفت. آنقدر که او گفت که مجبور است نیمی از حیوانات خود از جمله گوسفند ، مرغ و بز را بفروشد و پیونی های خود را برای مراقبت از فرزند در طی پنج هفته گذشته بفرستد. برای نگه داشتن بقیه حیوانات (و مشاغلش) ، Labbe گفت که او به عنوان یک پرستار ثبت نام شده به حرفه قدیمی خود باز می گردد. Labbe هفته گذشته گفت ، تجارت بهترین چیزی بود که من طی دو سال گذشته دیده ام. من پنج تیم کارگر را اداره می کردم. در حال حاضر با coronavirus ، من به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار گرفته ام. این حیوانات برای من همه چیز هستند و من فقط می خواهم مطمئن شوم که آنها خوب هستند. Labbe گفت که او همچنین مجبور است ساعات برخی از کارمندان خود را کاهش داده و از اقدامات معمول خود در آوردن دانش آموزان دبیرستانی محلی و دانشجویان کالج در تعطیلات تابستانی برای کمک های بیشتر خودداری کند. او امیدوار است که بازگشت به پرستاری به او امکان مدیریت نگهداری از مزرعه خود را بدهد. او قبل از تأسیس EAP ، در خانه سالمندان Sunny Acres در چلمزفورد کار کرد. لبی گفت که سانی آکرز اخیراً با او تماس گرفته و از او خواسته است که به سر کار برگردد ، اما ترس از تاج ویروس در زمینه پزشکی هنوز وجود دارد. وی افزود که من بسیار نگران بازگشت هستم. این یک نگرانی بزرگ با خانواده من است اما من باید کار کنم. من برای محافظت از خودم و بیماران می توانم هر کاری که می توانم انجام دهم. این نوع است

مانند یک تعهد ، چه کسی دیگری قصد انجام آن را دارد? تاج ویروس نه تنها او را به پرستاری بازگرداند ، بلکه او را نیز به ایالات بازگرداند. لابب گفت که او در ماه مارس پس از شرکت در یک برنامه غوطه وری اسپانیایی در شهر کوسکو در لیما ، پرو بود. جدول زمانی سفر وی تغییر کرد ، اما هنگامی که رئیس جمهور مارتین ویزارکارا وضعیت اضطراری 15 روزه صادر کرد و مرزهای پرو را از نگرانی های مربوط به تاج ویروس بسته کرد. این بسته شدن بعداً تا 12 آوریل تمدید شد Labbe گفت ، پرو یک وضعیت بسیار بی ثبات است. امن نبود. تعداد پرونده ها کمتر بود اما یک کشور نظامی است. شما فقط می خواهید در کشور خود باشید که در آن راحت باشید. با دستور Vizcarra ، Labbe توضیح داد که گردشگران آمریکایی در این کشور 24 ساعت فرصت دارند تا پروازها را به ایالات متحده برگردانند. Labbe گفت که او آن ساعت ها را صرف جستجوی پروازها کرد و فایده ای نداشت. او موفق شد یک بلیط کلاس اول را از لیما به بوگوتا ، کلمبیا به میامی ، فلوریدا پیدا کند ، اما او این صندلی را به ساکن مینارد اما روبیو ، که او نیز در کوسکو بود ، داد و هنگام عزیمت به پرو ، با لبی در فرودگاه لوگان ملاقات کرد. روبیو گفت ، مادر من همیشه می تواند دوستان پیدا کند. با سفارت آمریكا تماس می گرفتیم و كسی جواب تلفن را نمی داد. این بهترین احساس در جهان بود که بعد از 20 ساعت پرواز در خانه باشید. وقتی به خانه برگشتم ، تمرکز داشتم که سیندی را برگردانم. پس از ورود به خانه در تاریخ 2 آوریل و با تغییر ناگهانی شغلی ، Labbe چیزهای کوچک را با ارزش بسیار بیشتری می گیرد. او گفت که من بسیار خوشحالم و سپاسگزارم و سپاسگزارم که آزادی و انتخاب خود را برای پیاده روی دارم. من فکر می کنم مردم این امر را بطور کامل تصور می کنند.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)
مرد Groton از نظر جنسی خطرناک بود

یک فرد متجاوز از 57 ساله که پیش‌تر در خیابان میل در Groton زندگی می‌کرد قبل از محکومیت اش در سال 2009 پس از اینکه هیات‌منصفه مشخص کرد او فرد خطرناکی است , به یک روز حبس محکوم شد . جورج مکی , که قبلا 257 میل سن , Groton است , یک مجرم جنسی سطح 3 است که به خاطر دو فقره تجاوز به یک کودک در سال 2009 مجرم شناخته شد . براساس گزارش سال 2009 از The Telegram گازت دو مکی به دو مجازات زندان همزمان 8 تا 10 سال زندان محکوم شد که در کلینتون رخ داد . این روزنامه در سال 2009 گزارش داد که مکی متهم به تجاوز به پسر 13 ساله پس از کسب اعتماد به خانواده‌اش است . این محکومیت زندان از دستورالعمل‌های محکومیت دولت فراتر رفت , زیرا دادستان‌ها به یک قاضی گفتند که قربانی در این پرونده بسیار آسیب‌پذیر است . براساس خبر رسمی منتشر شده توسط هیات‌منصفه , این هفته , یک هیات‌منصفه در دادگاه عالی ووستر انتخاب کرده‌است که مکی یک فرد خطرناک از نظر جنسی است که اگر آزاد شود احتمالا آزاد خواهد شد . براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی جوزف Attorney , دادستان منطقه ووستر , یک ممتحن واجد شرایط تعیین‌شده یک pedophile است و توصیه می‌شود که او به یک ساختمان امن محدود شود . قاضی سوزان سالیوان , مکی را به یک روز برای زندگی در مرکز درمان ماساچوست در بریجواتر , یک ساختمان امن که توسط دولت اداره می‌شود , محکوم کرد . براساس گزارش اولیه , مکی قادر خواهد بود در صورتی که تغییر در ارزیابی‌های خودش وجود داشته باشد , درخواست آزادی وی را بنماید .

منبع

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 1,974
  • بازدید کلی : 5,415