loading...

sobhejahani

امروز سه‌شنبه بعد از اینکه همسر سابقش او را متهم به رقابت داخلی در فرودگاه بین‌المللی میامی کرد، سناتور پاتریک مورفی (راست)و نماینده جمهوریخواه، کارلوس Curbelo (راست)در ۲۲ آوریل به محض رسیدن به فرودگا

کورش احمدوند بازدید : 22 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)
سنای فلوریدا: مورفی Battles (مورفی)، (روبیو)

امروز سه‌شنبه بعد از اینکه همسر سابقش او را متهم به رقابت داخلی در فرودگاه بین‌المللی میامی کرد، سناتور پاتریک مورفی (راست)و نماینده جمهوریخواه، کارلوس Curbelo (راست)در ۲۲ آوریل به محض رسیدن به فرودگاه بین‌المللی میامی با سناتور پاتریک Obama (راست)و نماینده جمهوریخواه، کارلوس Grayson، که قبلا به عنوان یک نبرد خیمه برای روح حزب دموکرات به حال خود رها شده بودند، مصمم هستند که تقریبا هر روز به یکدیگر حمله کنند، در حالی که به طور کامل گریسون (گریسون)را نادیده می‌گیرند. در یک کنفرانس مطبوعاتی در شب دوشنبه اولیه، مورفی یک‌بار دیگر به حریف خود اشاره‌ای نکرد و حتی در آن زمان مورفی از استفاده از name.Budd y دایر، شهردار اورلاندو که در حال حاضر در حال حمایت از پاتریک است، طفره رفت، و گفت: " هنوز، گریسون، که اسمش بهتر از مورفی است، همه حمایت رای دهندگان را از دست نداده است. او مورفی را با حدود ۱۰ درصد یا کم‌تر در نظرسنجی‌های اخیر دنبال می‌کند و همسر جدیدش ممکن است برای پر کردن صندلی که برای فرار به مجلس سنا خالی شده‌بود، برنده یک مسابقه کنگره‌ای شود. چند نفر از رای دهندگان که روز دوشنبه با NBC به گفتگو نشستند گفتند که آن‌ها درباره سو استفاده از گریسون (گریسون)چیزی نشنیده اند، در حالی که تصمیم دقیقه آخر روبیو برای انتخابات مجدد تقریبا چیزی بود که یک میدان بزرگ حزب جمهوریخواه بود. رقیب باقی مانده او، کارلوس Beruff، بیش از ۸ میلیون دلار از پول خود را در این مسابقه غرق کرد، اما در رای‌گیری اخیر "میسون - دیکسون" تا ۳۹ درصد کاهش پیدا کرد و گفته می‌شود که اساسا "campaignin" را متوقف کرده‌است.

g. supporter آن هریس تقویم برای سناتور مارکو روبیو در لین هیون، فلوریدا، را در لین i فلوریدا نشان می‌دهد، اما نظرسنجی‌ها بطور مداوم به روبیو نشان داده می‌شود که با وجود این که در آستانه ۵۰ درصد حیاتی قرار دارد. هم پیمانان مورفی می‌گویند که حزب دموکرات هنوز فضای زیادی برای رشد دارد، چون او هنوز به طور گسترده در سطح ایالت شناخته‌شده نیست، در حالی که آن‌ها ادعا می‌کنند که روبیو در حال حاضر به سقف خود of برای گریسون، که در یک مصاحبه شرکت نکرده است، اما مبارزات انتخاباتی او قول داده‌است. یک میلیونر خود ساخته با سه مدرک هاروارد، خودش را به عنوان "عضو کنگره با جرات" به عنوان "عضو کنگره با جرات" بنا کرد و او را به یک صدای برجسته در سمت چپ و یک اعانه جمع کننده کوچک دلاری تبدیل کرد. نماینده آلان گریسون در روز ۱۹ نوامبر، ۲۰۱۵.Bill کلارک / CQ Roll / از طریق تصاویر آسوشیتدپرس / از طریق تصاویر AP، یک منبع نزدیک به کمپین خود گفت که نظرسنجی‌های داخلی وی را به ۱۰ درصد نشان داد. با این حال، رای‌گیری عمومی در دوره زمانی نشان داد که "مهم نیست" و "آلن گریسون" فقط یک کمپین فوق‌العاده در حال اجرا دارد. استیو Schale.And مورفی، استراتژیست دموکرات فلوریدا گفت: "من معتقدم که دنیایی وجود دارد که در آن یک فرد گریسون - مانند استیو Schale.And مورفی" برخی از آسیب‌پذیری‌های عمده خود را دارد. او یک جمهوری‌خواه سابق است که حداکثر مشارکت قانونی را در سال ۲۰۰۸ به میت رامنی داد و تنها چند ماه قبل از اینکه نامزد شدن پدر ثروتمند شود تبدیل به یک عامل موثر در حرفه سیاسی اش شده‌است، و خانواده‌اش حداقل ۲.۳ میلیون دلار برای حمایت از فعالیت‌های مورفی خرج کرده‌اند. عاملان جمهوری‌خواه، مورفی را با یک قاشق بزرگ نقره‌ای دنبال کردند و نشانه‌هایی مبنی بر اینکه "پاتریک ممتاز" می‌گوید، اما گریسون هرگز به راحتی کار نمی‌کرد و با سوال‌های قبلی در مورد یک صندوق پرچینی که گفته می‌شد از دفتر کنگره بیرون آمده‌است مواجه نبوده است. پس از پایان ادعاهای آزار و اذیت داخلی، او به گروهی از گروه‌های پیشرو ملی تبدیل شد.

کمیته کمپین تغییر و دموکراتیک برای آمریکا, اولین تاییدیه سازمان ملل را داد. تعدادی از کارکنان از کار برکنار شدند, مشاوران روابطی را قطع کردند, و مقامات منتخب, کارلوس, آدامز, نامزد انتخابات مجلس سنای " ایدا هرالد تریبیون " را بدون شک در صحت این ادعا ابراز داشتند, اما وقتی او با یکی از گزارشگران از سوی یکی از خبرنگاران شکست خورد, اوضاع بدتر شد. مارک درو, یک نویسنده آزاد و خبرنگار سابق سان, که گریسون را از زمان ناهار پوشیده بود, گفت: " گریسون, مانند همیشه, به خود خرابکاری کرد. " او موتور نابودی خود بوده‌است. " اوایل امسال, گریسون کمی از همکاران خود را با مواجه شدن با هری رید در طی نشست دره‌ای بسته در کنگره ناراحت کرد. گریسون خواستار این شد که بداند چرا رهبر اقلیت سنا از مورفی حمایت می‌کند و نه او. رید به گریسون پاسخ داد: " می‌خواهم از دست بدهی. " او گفت: " او مرد بسیار باهوشی است, اما مسائل کنترل تکانه دارد و مایل نیست به مردمی که به او مشاوره می‌دهند گوش دهد. " سوزان اسمیت, رئیس انجمن حزبی سیاسی فلوریدا, گفت: " من فکر می‌کنم که ما یک کرسی قوی نداریم " ما فقط با آنچه انجام داده‌است گیج شده‌ایم. " " نگرانی در مورد نحوه حرکت این کمپین در چند هفته اخیر وجود داشته‌است. افرادی که بیشتر سرشناس هستند عبارت است از " گریسون در خانه بین همسر جدیدش, دنا, مدیر ناحیه قبلی او, راندولف راندولف, و افرادی که در پشت میز قرار گرفته‌اند.

اسمیت با استناد به ولسوالی های مشروبات الکلی و بازارهای گران قیمت رسانه ای گفت: "فکر می کنم ما یک نیمکت قوی نداریم." مانع اجرای برنامه های سراسر کشور است. "این واقعاً در طول 20 سال گذشته به ما آسیب رسانده است." تصحیح: نسخه قبلی این داستان به اشتباه بیان شده MoveOn.org یکی از گروه هایی بود که گریسون را تأیید نکرد.


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 2,074
  • بازدید کلی : 5,515