loading...

sobhejahani

کورش احمدوند بازدید : 132 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

همه ما می دانیم که قیمت یک پراید با بنز از زمین به آسمان متفاوت است ، در واقع بنز کجا و پراید کجا! این به دلیل تفاوت در ظاهر ، گزینه ها ، قدرت بدن ، عملکرد ، سرعت و هزاران مورد دیگر است. به قول معروف هرچه پول بد بیشتری بدست آورید بیشتر می خورید. همین امر در مورد تلویزیون ها نیز وجود دارد که می توانند بسیار شبیه به هم باشند. هرچه بیشتر به استقبال تلویزیون خریداری شده با جیب پر برویم ، لقمه ضخیم تر و نرم تری خواهد بود. در واقع می توان گفت که پاسخ س toال درباره تلویزیون سامسونگ یا ال جی بهتر مربوط به بودجه ای است که داریم.

برای اینکه بدانیم کدام تلویزیون هوشمند سامسونگ یا ال جی بهتر است ، باید چند نکته را در نظر بگیریم. از قیمت تا سبک طراحی ، نوع صفحه نمایش ، ارسال تصویر و درصد فروش در این انتخاب تأثیرگذار است.

مقایسه تلویزیون های سامسونگ و ال جی
در گذشته نه چندان دور ، اولین رتبه فروش تلویزیون در بلغارستان به برند سامسونگ تعلق دارد و برند ال جی با اختلاف در رتبه دوم قرار دارد. اما اکنون به دلیل تنوع در طراحی محصولات ال جی ، این شرکت توانسته است تا حدی از رقیب خود پیشی بگیرد. البته این بدان معنا نیست که سامسونگ دیگر مانند گذشته معتبر نیست. برعکس ، این مارک شگفت انگیز هنوز هم قدرت زیادی در بازار دارد. می خواهیم بگوییم که رقابت بین این دو مارک چنان شدید به نظر می رسد که گفتن کدام یک از دیگری بهتر است کمی دشوار خواهد بود. تنها چیزی که به ما نشان می دهد کدام تلویزیون با مارک LG یا Samsung بهتر است مقایسه دو مارک است. در زیر برخی از پارامترهای موثر در انتخاب بهتر را برای تصمیم گیری در مورد بهتر بودن تلویزیون سامسونگ یا LG توضیح خواهیم داد!

1. قیمت تلویزیون ها را بررسی کنید
اولین چیزی که همه ما هنگام خرید لوازم جدید ، به ویژه تلویزیون به آن متعهد می شویم ، پرسیدن قیمت محصولات است. ویژگی های بسیاری وجود دارد که بر قیمت نهایی تلویزیون تأثیر می گذارد. یکی از این ویژگی ها امکان تولید مثل تصاویر سه بعدی یا سه بعدی است که در بعضی از مدل ها وجود دارد و این باعث افزایش قیمت می شود.

ویژگی دیگری که در قیمت تلویزیون های این دو مارک تأثیرگذار است را می توان سیستم اتصال به اینترنت دانست که به اسم هوشمند معروف است. بسته به نوع تلویزیون و قیمت آن باید ببینید که تلویزیون شما دارای یک تلفن هوشمند بی سیم است که در همان حالت Wi-Fi خواهد بود یا امکان اتصال از طریق درگاه به اینترنت را دارد.

این مشکل در کنار ویژگی منحصر به فرد دیگر ، توانایی کار با مرورگرها و اتصال به شبکه های اجتماعی ، می تواند قیمت نهایی محصول را نیز تحت تأثیر قرار دهد. اگرچه برخی از مدل های LG قیمت بالاتری دارند و اصطلاحاً لوکس هستند ، اما به طور کلی محصولات LG از نظر قیمت از سامسونگ مقرون به صرفه ترند
سلیزیون سامسونگ یا ال جی

2. کیفیت تلویزیون سامسونگ یا ال جی بهتر است
یکی از ویژگی هایی که به طور مستقیم بر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد پنل LED یا OLED است که در هر یک از محصولات این دو مارک متفاوت خواهد بود. البته توصیف این دو کلمه نیاز به یک بررسی طولانی و جداگانه دارد ، اما هر یک ویژگی های خاص خود را دارد که در اینجا مختصراً آنها را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی به سوال کیفیت تلویزیون سامسونگ یا بهتر پاسخ دهید. جی رو بگیر

 به عنوان مثال ، همه ما از قدرت و قابلیت های تلویزیون های پانل LED اطلاع داریم و از دیدن تصاویر این تلویزیون ها خوشحال می شویم. اما شاید خوب باشد بدانید که تلویزیون های دارای پنل OLED دنیایی فراتر از رنگ های معمولی را به ارمغان می آورند. آنها کیفیت تصاویر را به طور قابل توجهی بهبود می بخشند و به بیننده پیشنهاد می کنند که تصاویر واقعی هستند. به عبارت دیگر ، آنها بیننده را در تصاویر خود غرق می کنند.

این ویژگی منحصر به فرد هم بر کیفیت تلویزیون ها و هم بر قیمت آنها تأثیر خواهد گذاشت. با مقایسه تصاویر تلویزیونی این دو مارک ، باید بگوییم که ال جی تصاویر را به روشنی ارائه می دهد ، در حالی که سامسونگ موفق شد رنگ سیاه را به روشی بهتر ، طبیعی و عمیق تر نشان دهد. در واقع هرچه رنگ عمیق تر باشد ، کیفیت تصویر بالاتر و دقیق تر خواهد بود. بنابراین توضیحات شما می تواند پاسخ دقیق سوال کیفیت تصویر بهتر در تلویزیون سامسونگ یا LG را پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

https://afrakala.net/

کورش احمدوند بازدید : 91 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)
ویدیوی  نظارتی  که  در  محاکمه  بخش‌های  بدن  کانادا  دیده می‌شود

یکهیات‌منصفهکاناداییدر اینهفتهدرموردلوکاMagnotta,ستارههمجنسگراسابقکهمتهمبهقتلیکدانش‌آموزچینیوقطعه‌قطعهکردنجسداوقبلازکشتهشدنیکدانش‌آموزچینیوقطعه‌قطعهکردنجسداودر24می2012است,نشاندادهشد,جاییکهایندوبهطور کاملراحتودوستانهبهنظرمی‌رسند,در حالیکهدرهارا براییکدیگرنگه می‌دارند.یککلیپدوماز25میپسازآنکه دادستان‌هامی‌گویندکه Magnottaلین راکشته,دوبالشرادرسطلزبالهچپاند.یککلیپنهایینشانمی‌دهدکه Magnottaدرحالترکساختمانبایکچمدانبزرگچهارگوشاست-دقیقاشبیهکسیاستکهبعدادر پشتساختمانپیداشدوچندلینازقسمت‌هایبدنلینبهجرمقتللینوانجامتوهینبهبدنلینوپخشمطالبمستهجنمتهمشد.اوبهdismemberingلینودیگربخش‌هایبدنبهاحزابسیاسیکاناداودومدرسهابتداییمتهمشده‌استکهخبرمرگلینراپذیرفته‌است,امابههمهاتهاماتمبنیبربیماریاسکیزوفرنیمتهمنشدهاست وبه همین دلیلدرحدودیکماهپس ازکشتهشدنمجرمشناختهشده‌است.اودریککافهاینترنتیدربرلیندستگیرشد-جایی کهاودرحالمطالعهدر موردhimself.SOCIALMoreyellowاست-کهشبرابه تنداشت,کشتهشدوسپسدر#ساعتبعد-میشلMandel(@MandelSun)7اکتبر2014-HasaniGittensدیده شد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 76 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)
بحران  Kale  ?  اگر  چه  تامین  دانه  واقعا  شدید

با توجه به یک مدیر اجرایی در واحد تجاری فرعی بزرگ‌ترین تامین‌کننده دانه روغنی جهان, گزارش اخیر کمبود کلم‌پیچ بسیار ساده‌تر است: گزارش‌های اخیر درباره کمبود کیل غلو شده‌است. مارک زل, مدیر عامل در دانه‌های روغنی آمریکا, می‌گوید: در حالی که واحد تجاری وابسته به استرالیا از دانه‌های کلم بیرون آمده‌است, واحد پولی آن هنوز ذخیره دارد. او گفت: " آن به اندازه دیگران وحشت ندارد. من می‌توانم بگویم که عرضه خیلی خیلی محکم است. " تخمین زده می‌شود که دانه‌های روغنی در آمریکا از سطح زیر کشت کلم استفاده می‌کنند. از آن زمان تا کنون, مقدار کلم پرورش داده‌شده در این سیستم به دلیل شهرت آگاهی دهنده سلامت و مصرف کنندگان علاقمند به روند افزایش‌یافته است. برای دریافت اخبار کسب‌وکار بالا مستقیم به قیمت‌های خواربار فروشی تان مراجعه کنید. وک در یک داستان مرتبط خوب. # ۱ - جیمی فالون (@ vt) در روز ۲۲ ژوئیه, توسط " بو مک میلان ", که مخصوص کودکان است


منبع
کورش احمدوند بازدید : 48 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)
دادگاه قتل آرون هرناندز: رابرت کرافت ، صاحب میهن پرستان ، شهادت می دهد

FALL RIVER ، Mass. - رابرت کرافت ، صاحب تیم میهن پرستان نیو انگلستان ، روز سه شنبه شهادت داد که ستاره سابقش آرون هرناندز به او گفت که وقتی از وی سؤال شد که آیا در یک قتل ژوئن 2013 شرکت داشته است ، بی گناه است. کرافت پس از حضور در زندان ، کمی بیشتر از نیم ساعت را در ایستگاه گذراند. تحت پیگرد قانونی در دادگاه قتل هرناندز در تاریخ 17 ژوئن 2013 ، به قتل اودین لوید. لوید با خواهر نامزد هرناندز ملاقات می کرد. از کرافت درباره وقایع 19 ژوئن ، دو روز پس از قتل ، سؤال شد. کرافت گفت ، در آن زمان حضور پررنگ رسانه ای در ورزشگاه ژیلت از جمله هلیکوپترهایی وجود داشت که تحقیقات را تحت پوشش قرار می دادند. کرافت گفت که هرناندز را در یک اتاق وزنه برداری پیدا کرد و او را برای یک گفتگوی خصوصی به یک دفتر مجاور کشید. فهمیدم حادثه ای رخ داده است که رخ داده است ، و من می خواستم بدانم که آیا او درگیر شده است ، و اگر او بود ، هر بازیکنی که وارد سیستم ما شود ، من بخشی از خانواده گسترده ما را می خواهم? "دادستان ویلیام مک کولی پرسید." او گفت که درگیر نشده است. کرافت گفت: "او بی گناه بود و امیدوار بود که زمان حادثه قتل فرا رسد زیرا او گفت که او در یک باشگاه است."دادستان ها گفته اند که هرناندز در اوایل عصر در یک نوار بود ، سپس با دو دوست به بوستون سوار شد. ، لوید را برداشت و او را در یک پارک صنعتی به قتل رساند. کرافت گفت مکالمه او با هرناندز پنج تا 10 دقیقه به طول انجامید. بعداً ، او آخرین بار در استادیوم او را دید.". کرافت در جریان محاکمه قتل هارون هرناندز ، بازیکن سابق فوتبال میهن پرستان ، سه شنبه ، 31 مارس 2015 ، در دادگاه عالی بریستول کانتی در فال ریور ، ماس شهادت داد

روی توده ظاهر می‌شود. آقای جر وی به او گفت که بی‌گناه است. آدام (آدام اسمیت - آدام) در روز ۲۳ مارس به رابرت کرافت گفت که امیدوار است زمانی که مرگ لو ید در باشگاه باشد به مردم تبدیل شود. # ۱ - جان مک نیو در روز ۲۳ مارس در خیابان کرافت گفت که آیا او برای خانواده لوید احساس می‌کند. " بله … یک مرد مرد. او در توضیحات محدودی می‌گوید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 46 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)
شبیه  مارک  Zuckerberg  (  مارک  Zuckerberg )  باشید  :  در  اینجا  نحوه  تغییر  گذرواژه‌ها

مارک زاکربرگ را می توان هک کرد و به همین ترتیب می توانید. حساب های بنیانگذار فیس بوک به ندرت از حساب های توییتر ، لینکدین و پینترست استفاده می شود و به طور خلاصه در روز یکشنبه به خطر افتاد ، به عنوان یادآوری اینکه همه مستعد هک شدن هستند. محافظانی که می توانید از آنها استفاده کنید شامل ایجاد رمزهای عبور قوی و تغییر آنها اغلب. بله ، همه اینها یک درد است و این تقصیر شما نیست که صنعت فناوری نتوانست با افزایش نقض امنیتی دست و پنجه نرم کند. اما اگر کاری نکنید ، کسی می تواند به حساب مالی شما وارد شود یا از حساب رسانه های اجتماعی شما برای جاسوسی پیام های مستهجن یا نفرت انگیز استفاده کند. به چند دوست خود فکر کنید. مارک زاکربرگ فیس بوک در توییتر هک شده است ، Pinterest ، LinkedInJune 6، 201600: 56 اینجا چهار کار وجود دارد که می توانید برای ایمن ماندن انجام دهید. یک رمز عبور خوب را انتخاب کنید رمز عبور پیچیده تر و طولانی تر است. حدس زدن هکرها سخت تر خواهد بود. نام فرزندان ، روزهای تولد یا مراجعه به سایر اطلاعات شخصی خود را درج نکنید. هکرها به طور مرتب فیس بوک و توییتر را برای سرنخ هایی برای رمزهای عبور مانند اینها ترول می کنند. گذرواژه های واضح و پیش فرض مانند "Password123"نیز بد هستند ، همانطور که کلماتی که معمولاً در فرهنگ لغت ها یافت می شوند ، زیرا این برنامه ها در برنامه ها استفاده می شوند هکرها باید حدس ها را به صورت خودکار انجام دهند. بیشتر بخوانید: حساب های رسانه های اجتماعی زاکربرگ هک شده ، رمز عبور را به عنوان"Dadada" فاش کرد. و ترکیب تصادفی حروف ، اعداد و شخصیت های دیگر بهترین کار را می کنند. با استفاده از یک سرویس مدیریت رمز عبور مانند LastPass یا DashLane ، کارها را روی خودتان آسانتر کنید. آنها رمزهای عبور پیچیده ای را برای شما به یاد می آورند - اما شما باید به آنها اعتماد کنید. در ژوئن گذشته ، LastPass "فعالیت مشکوک" را فاش کرد و به کاربران گفت که رمزهای عبور اصلی خود را تغییر دهند. بسیاری از مرورگرهای وب مانند Safari اپل و Chrome Google نیز دارای مدیران رمز عبور داخلی هستند

ication - که از کاربران می‌خواهد به شکل دوم شناسایی وارد شوند، مانند یک کد برای تلفن آن‌ها، حمایت‌های اضافی ارایه می‌کنند: چطور از داده‌های شما محافظت کنند و اگر هکرها می‌توانند گذرواژه شما را دریافت کنند، بگویید، فیس بوک، آن‌ها هنوز به گوشی شما با کد ارتباطی نیاز دارند. همانطور که به نظر می‌رسد، نه به آن اندازه که به نظر می‌رسد، به عنوان خدمات، تنها زمانی که از یک دستگاه جدید استفاده می‌کنید و یا غیر فعال کردن حساب کاربری دیگر استفاده نمی‌کنید، از این کد دوم استفاده کنید. یک Juno پر از اسپم و یا اکانت email از AOL، راکد است؟ مای اسپیس گفت ممکن است زمان it's برای گفتن goodbye.Just در هفته گذشته باشد، مای اسپیس گفت که یک هکر برای چند حساب که پیش از ۱۱ ژوئن ایجاد شده‌است، اطلاعات ورود به سیستم را برای فروش وارد کرده‌است، ۲۰۱۳.If مانند بسیاری از مردم، برای همیشه از شر آن‌هایی که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، خلاص شده‌اید. این کار اغلب می‌تواند از طریق تنظیمات حساب شما انجام شود - تا زمانی که هنوز گذرواژه خود را وارد کرده‌اید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 41 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
غول معدن‌کاری استرالیایی، کلایو پالمر، به اتهام کلاهبرداری متهم شد.

تنظیم کننده شرکت های بزرگ این کشور روز جمعه گفت: بزرگنمایی معدن استرالیا و سیاستمدار سابق کلیوی پالمر به اتهام نقض وظایف مدیران و کلاهبرداری برای رفتارهای مربوط به سال 2013 متهم شد. پالمر ، عضو سابق پارلمان استرالیا که برای انتخاب مجدد ناموفق در سال 2019 نامزد شد. طبق گفته های کمیسیون اوراق بهادار استرالیا ، از سمت خود به عنوان مدیر شرکت معدن خود ، Mineralogy استفاده کرده است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 208 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
دانشمندان الهام‌گرفته از جنگ ستارگان, پوست مصنوعی ایجاد می‌کنند تا احساس کنند

بنجامین tee، رهبر تیم تحقیق، گفت که محققان سنگاپور "پوست الکترونیکی" را ایجاد کرده‌اند که قادر به ایجاد حس لامسه است، یک نوآوری که به افراد با اعضای مصنوعی اجازه می‌دهد تا بیش از ۹۰ درصد دقت را تشخیص دهند، اما در این مورد پوست، با تنها یک تماس، قادر به تشخیص بافت خشونت مختلف است." tee گفت: "وقتی حس لامسه را از دست می‌دهید، آن‌ها می‌توانند یک دست نگه دارند و احساس می‌کنند که آن نرم است". So می‌گوید: "وقتی حس لامسه را از دست می‌دهید، آن‌ها می‌توانند یک دست نگه دارند و احساس می‌کنند که این مشکل نرم است".


منبع
کورش احمدوند بازدید : 218 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)
noose در نیروگاه بوئینگ در کارولینای جنوبی تحقیقات را آغاز کرد.

به گفته representatives Zaback معاون مدیر کل برنامه ۷۸۷ در "چارلستون" در پیامی به کارکنان شرکت "ان بی سی" گفت: " من investigation و این اقدامات بزدلانه در جامعه و به خصوص در شرکت ما هیچ جایی برای نژاد پرستی و چنین اقدامات بزدلانه ای در جامعه و به خصوص در شرکت ما وجود ندارد." Charleston در این پیام گفت: " من خیلی به این مساله افتخار می‌کنم و می‌دانم که این چیزی است که ما را به عنوان یک تیم برتر می‌سازد."


منبع
کورش احمدوند بازدید : 201 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)
ایالات متحده. اعمال محدودیت ویزا برای زنان باردار

واشنگتن قوانین برای زنان باردار دشوارتر خواهد بود تا بر روی ویزاهای گردشگری سفر کنند. در یک پیش‌نویس این مقررات, آن‌ها باید مانع دیگری پیش از به دست آوردن ویزا شوند - متقاعد کردن یک مامور کنسولی که دلیل مشروع دیگری برای آمدن به دادگاه دارند. مدیریت ترامپ تمام اشکال مهاجرت را محدود کرده‌است, اما رئیس‌جمهور به طور خاص دچار مشکل شهروندی است - هر کسی که در این قانون متولد شده‌است یک شهروند تحت قانون اساسی تلقی می‌شود. او مخالف این عمل است و تهدید به پایان دادن به آن کرده‌است, اما محققان و اعضای دولت او گفته‌اند که این کار آسان نیست که دولت در مورد غربالگری رسانه‌های اجتماعی برای ویزا اقدام کند. در این گزارش آمده‌است: " تنظیم ویزای گردشگری برای زنان باردار یک راه برای رسیدن به این مساله است, اما پرسش‌هایی در مورد این که چگونه افسران تعیین کنند که آیا یک زن باردار است یا خیر, و اینکه آیا یک زن می‌تواند با نگاه کردن به افسران مرزی پیدا شود یا خیر, به او گفته نمی‌شود که آیا زن باردار است یا خیر. اما آن‌ها باید تعیین کنند که آیا متقاضی ویزا در درجه اول به کارخانه خواهد آمد یا خیر. شرکت‌های آمریکایی تبلیغات را انجام می‌دهند و برای تسهیل کار, ارائه اتاق‌های هتل و مراقبت‌های پزشکی, تا حدودی برای تسهیل کار هزینه می‌گیرند. بسیاری از زنان از روسیه و چین برای زایمان به دنیا سفر می‌کنند.

یکی از اعضای پارلمان به این نکته اشاره کرد که مواردی وجود دارد که مقامات متصدیان آژانس‌های گردشگری به هنگام تولد را برای اخذ ویزا یا فرار مالیاتی دستگیر می‌کنند. و زنان اغلب در مورد نیت خود هنگام درخواست ویزا و حتی نشان دادن قراردادهای امضا شده با دکترها, صادق هستند. یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه گفت: " مرکز مطالعات مهاجرت, گروهی که طرفدار قوانین سختگیرانه‌تر مهاجرت هستند, برآورد کرده‌اند که در سال ۲۰۰۹, حدود سه زن خارجی متولد شده در این منطقه, " قصد پرداختن به خطرات نیروی انتظامی و انتظامی مرتبط با گردشگری در هنگام تولد, از جمله فعالیت‌های جنایی مرتبط با صنعت گردشگری را دارند. "


منبع
کورش احمدوند بازدید : 118 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)
دیوان فدرال Blocks Stricter Arkansas قانون پیش از محدودیت‌ها را مد نظر قرار می‌دهد.

LITTLE ROCK ، Ark - یک قاضی فدرال آرکانزاس را از اجرای چهار محدودیت جدید سقط جنین ، از جمله ممنوعیت انجام یک روش سه ماهه دوم مشترک و یک جنین قانونی باقی مانده است که مخالفان می گویند قبل از اینکه زن بتواند سقط جنین کند ، به طور مؤثر به رضایت شریک زندگی نیاز دارد. کریستین بیکر ، قاضی دادگاه منطقه ، اواخر جمعه شب حکم مقدماتی را علیه محدودیت های جدید صادر کرد ، که سه مورد از آنها قرار بود سه شنبه عملی شود. اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و مرکز حقوق باروری این اقدامات را به چالش کشیده اند و از طرف دکتر فردریک هاپکینز ، ارائه دهنده سقط جنین کوچک راک شکایت کرده اند. این قوانین شامل ممنوعیت روشی است که به عنوان اتساع و تخلیه شناخته می شود. حامیان حقوق سقط جنین می گویند این امن ترین و رایج ترین روشی است که در سقط جنین در سه ماهه دوم به کار رفته است ، اما ایالت اظهار داشت که این وحشیانه است و آن را "سقط جنین" می نامد و می گوید که می تواند عواقب عاطفی برای زنانی که تحت آن قرار می گیرند داشته باشد. در می سی سی پی و ویرجینیا غربی تأثیر دارد و با احکام دادگاه در آلاباما ، کانزاس ، لوئیزیانا و اوکلاهما مسدود شده است. ممنوعیت مصوب در تگزاس در ماه سپتامبر اجرا می شود و در دادگاه نیز مورد اعتراض قرار می گیرد. این گروه ها گفتند که این ممنوعیت تأثیر مخربی خواهد داشت. زنان اعتراض به سقط جنین قانون پوشیدن لباس عروس RobesMarch 22، 201701: 05 "آسیب تهدید شده به دکتر هاپکینز و کسری از زنانی که برای آنها حکم مربوط است به وضوح از هرگونه آسیب و یا صدمه ای که یک حکم پیشنهادی ممکن است باعث ایالت آرکانزاس شود ، "بیکر در حکم خود نوشت: این گروه ها حکم بیکر را به طور مؤثر ممنوع اعلام کردند. ریتا اسکلار ، مدیر اجرایی ACLU آرکانزاس ، در بیانیه ای گفت: با دانستن اینکه این قوانین از اجرای آن مسدود شده اند

در رابطه با سقط‌جنین، دفتر دادستان‌کل آرکانزاس "to Tough" اظهار نظر فوری در مورد قانون ruling.Bake که محدودیت‌های جدیدی را بر دفع بافت جنینی از سقط‌جنین تحمیل می‌کند، اعلام نکرد. بی کر می‌نویسد: " به این دلایل، دادگاه متقاعد نشده است که نیاز به مجوز و سایر اثرات منفی به جای تهدید سلامتی و رفاه زنان، مانع دسترسی پزشکان شود." به این دلایل، دادگاه معتقد نیست که وارد کردن الزامات پیچیده قانون (دفع)به جای تهدید سلامتی و تندرستی زنان، نیاز به مجوز دارد. این گروه‌ها نیاز این قانون را به چالش می‌کشند که یک پزشک در حال انجام اولین درخواست سقط‌جنین مربوط به کل تاریخ بارداری این زن است. شاکیان می‌گویند که این الزام، حریم خصوصی بیمار را زیر پا می‌گذارد و به طور نامحدود دسترسی یک زن به abortion.Rela را به تاخیر می‌اندازد: وکیل که Argued رو در برابر وید می‌گوید، حالا یک قانون را مسدود می‌کند که پزشکانی که سقط‌جنین را برای بیماران زیر ۱۴ سال انجام می‌دهند، گام‌هایی را برای حفظ بافت جنینی یا جنین برداشته اند.

به پلیس اطلاع دهید که در کجا زندگی می‌کند. این اقدام جدید که سه‌شنبه به اجرا در خواهد آمد نیاز به سن کم‌تر از ۱۷ سال حکومت age.The را افزایش خواهد داد که پس از اینکه هیات دادگاه استیناف فدرال راه را برای آرکانزاس اجرا کرد تا قانونی را اجرا کند که چگونگی استفاده از قرص سقط‌جنین را محدود کند. این هیات دستور توقف قانون ۲۰۱۵ را لغو کرد که به پزشکانی که چنین قرص‌ها را برای نگهداری یک قرارداد با پزشک دیگری که در بیمارستان مزایایی را پذیرفته و با هر گونه عوارض موافقت می‌کند، تامین کنند. دولت محدودیت‌های قرص سقط‌جنین را اجرا می‌کند تا زمانی که درخواست تجدید نظر در حدود دو یا سه هفته نافذ گردد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)
جشنواره فیلم آلو فروش زندانیان با دانش آموزان دبیرستانی

با شروع فستیوال فیلم ترایبکا در این هفته , پروژه‌ای وجود دارد که برای تولید داخل جایی که کم‌تر برای فیلمبرداری شناخته‌شده و بیشتر برای خشونت فراگیر است وجود دارد : زندان جزیره Rikers با هم‌کاری دانشکده خدمات آموزشی در محله آستوریا در محله آستوریا در نیویورک مشغول نوشتن و تولید یک شعر بصری با هم‌کاری دانش آموزان در مدرسه راهنمایی زنان در محله آستوریا در نیویورک است . این کار در 24 آوریل در Rikers در 24 آوریل و در جشنواره در 25 آوریل برگزار خواهد شد . او گفت : " اجازه ندهید یک وضعیت کوچک در زندگی شما برای بقیه عمر شما را پایین بیاورد " , یکی از همکاران سال گذشته , " Malina سید " , خود را در حدود سه سال پیش در وضعیتی کوچک یافت . یک موقعیت چنان نومید کننده بود که او را مستقیما به رزی فرستاد - نام مستعار رز ام . سید از نکات مرجع فرهنگی او گفت : " آن‌ها بخش‌های خوب را نشان نمی‌دهند , شما می‌دانید که او در مورد زندان از تلویزیون و سینما صحبت می‌کند , یکی از آن جنبه‌های مثبت فرصتی بود برای نوشتن , ویرایش و نمایش فیلم کلاس او - یک داستان کوتاه - در جشنواره فیلم ترایبکا سال 2016 . ( سید از since آزاد شده‌است و اکنون به خانه بازگشته است ) علاوه بر خدمت به عنوان یک ورزش درمانی برای کمک به زنان جوان در زندان , این

وی به این سازمان پیوست و براوو ابزاری در متقاعد کردن دپارتمان اصلاحات برای اجرای برنامه بود. زندان باید جایی باشد که شما در رابطه با آنچه انجام دادید و جرمی که مرتکب شده‌اید, در مورد خودتان یاد بگیرید. اما به عنوان یک جامعه باید مسئول ایجاد ظرفیت برای آن‌ها برای احیای خود باشیم. " در آغاز سال, زنان جوان به سخنان نلسون ماندلا در یک تمرین رایگان بر روی استقامت پاسخ دادند. این مقالات به دو جمله اصلاح شدند, که در آن زمان بر روی کارت‌های شاخص نوشته شده بودند, و با هم کنار هم چیده شده‌بودند و کنار هم چیده شده‌بودند. با اشاره به فلسفه رستگاری و ویرایش دوم تد گفت: " این کار بیش از جنبه ویرایش است, جایی که شما احساس می‌کنید که " دوباره سرتان را از روی آن باز می‌کنید " و " یادگیری دوباره " است. بنابراین برای هنر اهمیت دارد, و به طور خاص برای فیلم سازی - از طریق آن فرآیند برای داشتن این زنان جوان درک می‌کنند که همیشه در مورد آن نیست. " بنابراین در حالی که همتایان دانش آموزان دبیرستانی به دنبال گفتگو, فهرست هدف, مکان‌ها و فیلم برداری در بیرون بودند, این فیلم بر روی دیسک‌های سخت به زندان فرستاده شد و بر روی هم‌کاری مشترک با موسسه فیلم تورنتو, زندانی شد.

این زنان در سال تحصیلی مدرسه خود را صرف نوشتن و تولید یک داستان کوتاه در هم‌کاری با دانش آموزان در مدرسه رهبری زنان جوان در مدرسه رهبری زنان جوان کردند. اگر یک صحنه به درستی مورد اصابت قرار نگیرد, آن پیام به بیرون باز خواهد گشت و آن‌ها این کار را انجام خواهند داد. " پوسترهای انگیزشی دیواره‌ای بلوک خاکستری را پوشش می‌دهند. در آنجا ریتم خاصی وجود دارد که با لباس پوشیده‌است, بعضی از آن‌ها روی آخرین برش خم شده‌اند, در حالی که برخی دیگر لحظاتی را برای خندیدن با وجود سنگینی شان پیدا می‌کنند. شیلا صمیمی, یکی از شرکت کنندگان که از زمان آزادی خود آزاد شده‌است, گفت: " فقط به این دلیل که ما در زندگی خود اشتباهی مرتکب شده‌ایم " به این معنا نیست که ما را تعریف می‌کند. " " ما چیزهای زیادی برای ارائه در دنیا داریم. ما هیچ فایده‌ای نداریم. " مرتبط: هشت فمینیست سیاه‌پوست وحشی که شما باید در میان کسانی که به زنان جوان کمک کرده‌اند, آشنا شوید. تحلیل و ترجمه تغییرات ظریف. " این داستان‌ها که خانم‌های جوان در دبی به ما نزدیک می‌شوند, داستان‌های واقعی و صمیمی هستند. بسیاری از داستان‌هایی که آن‌ها به ما می‌گویند چیزهایی هستند که آن‌ها می‌توانند واقعاً به زبان خودشان بگویند. فیلمی ۹ دقیقه‌ای با عنوان " بیش از یک زن ", موزائیک از زندگی جمعی آن‌ها است. یک روز در زندگی یک زن جوان که از زندان آزاد شد اما بازگویی بازگویی (در یک صحنه به میز صبحانه نگاه می‌کند و سینی غذای زندان را می‌بیند) در حالی که دست و پنجه نرم می‌کند

دختران Astoria که برای اولین بار برای دیدن فیلم در جزیره Rikers در ماه مه به جزیره Rikers سفر کرده و برای اولین بار برای دیدن فیلم سازان خود به جزیره Rikers سفر کرده بودند، به این دلیل که فیلمنامه این فیلم از جزیره Rikers بیرون می‌آید، به آن‌ها کمک کرد تا ببینند که چطور تطبیق داشته باشند، این یک قطعه بسیار بازتابنده (بازتابنده)به دور پشت‌کار است، حول و حوش یک رویا درباره شما، که با موانع سر و کار دارد." آفرین گفت: " تجربیات جهانی که فرد دیگری می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند، بخشی از ما را به وجود می‌آورد که احتمالا ما نمی‌دانستیم که در زندان است. مثلا چه کسی فکر می‌کند؟ " آزمایشگاه رسانه جزیره Rikers " میزبان نمایش فیلم هم‌کاری آن‌ها، بیش از یک زن، در رز ام بود. مرکز سینگر در جزیره Rikers در ۲۰۱۶.NBC NewsThe Rikers از پروژه آزمایشگاه رسانه جزیره Rikers در ۴ / ۲۵ به عنوان بخشی از غربالگری Teaches Tribeca TFI بر روی صحنه خواهد رفت. این رویداد از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر در مرکز هنرهای Performing Tribeca در بروگ of برگزار می‌شود.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)
باز کردن Sesame: قفل تبدیل به قفل هوشمند در ثانیه

اگر به فکر قفل درب های فعال شده با تلفن هوشمند علاقه مند شده اید اما کاملاً آماده نیستید که مته را نصب کنید و یکی را نصب کنید ، کنجد فوق العاده ساده ممکن است برای شما باشد. این امکان را به شما می دهد تا درب را از طریق یک برنامه یا یک ضربه محکم و ناگهانی روی تلفن یا درب خود باز کنید ، و یک دانگل Wi-Fi اختیاری به شما امکان می دهد بازدید کنندگان را از دور بپذیرید یا انکار کنید. این شرکت ادعا می کند که رابط کاربری آن ساده تر است ، و زمان اتصال سریعتر از رقابت است. کنجد خود را با یک فرآیند نصب بسیار ساده جدا می کند: شما به معنای واقعی کلمه فقط دستگاه را که شبیه یک تایمر آشپزخانه است ، می چسبانید تا به هر قفل که از چرخش استفاده می کند قفل ، و یک مکانیسم در داخل تنظیم می شود تا متناسب با آن باشد (یا بنابراین کنجد ادعا می کند). یک رقیب ، لاکیترون ، چند سال پیش این روش را امتحان کرد ، اما آن را مشکل ساز کرد و اخیراً به یک تعویض کامل قفل منتقل شد. امیدوارم کنجد راهی پیدا کند تا از مشکلات مناسب و به پایان برسد که مدل های اولیه Lockitron را گرفتار کرده است. با 99 دلار در Kickstarter (قیمت کنجد به خرده فروشی به 149 دلار افزایش می یابد) ، کنجد همان قیمت پیچ Lockitron است ، اما به نظر می رسد نصب آسان تر (و در صورت لزوم حذف). اگر به دنبال این هستید که انگشتان پا را بدون پریدن به اینترنت اشیاء فرو کنید ، این می تواند یک روش بدون درد برای انجام این کار باشد. 9 اسباب بازی برای گرم نگه داشتن شما در این زمستان. 19، 201504: 52 بیشتر GADGETS کلیدهای خود را فراموش کنید? 'Bolt'Smart Lock به شما امکان می دهد از تلفن خود استفاده کنید در عوض زمان'Time': ساعت هوشمند جدید Pebble's Kickstarter RecordRocking Your Baby to Sleep را خراب می کند? یک برنامه (و گهواره) برای قفل هوشمند ThatsOCIALSesame بر روی قفل فعلی (گنگ) شما وجود دارد http://t.co/h2Ocqf6aZO pic.twitter.com/NEX9inVpbK- SlashGear (slashgear) 25 فوریه 2015 کنجد می تواند اولین بار در قفل هوشمند httpxpensive باشد


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)
دموکرات‌ها به دنبال مقابله با ادعاهای تقلب در انتخابات حزب جمهوریخواه هستند

با " برایان SLODYSKO " ( " برایان SLODYSKO " ) و " NICHOLAS RICCARDI " ( NICHOLAS RICCARDI ) واشنگتن ( AP ) - - دموکرات‌ها تلاش جدیدی را برای عقب راندن علیه یک کمپین جمهوریخواه با بودجه خوب افزایش می‌دهند که به دنبال تضعیف اعتماد عمومی در رای‌گیری است - در رای‌گیری , که دونالد ترامپ گفته‌است بدون ارائه مدرک , منجر به تقلب در انتخابات خواهد شد . " مبارزه عادلانه " , سازمانی به رهبری استیسی کن , عضو سابق حزب دموکرات جورجیا , به نیروهای ایالات‌متحده آمریکا , بزرگ‌ترین گروه خارج از حزب دموکرات , و پل آمریکایی , به منظور تشکیل یک اقدام جدید به نام " دیده‌بان توقف " , ملحق شده‌است . هدف نه تنها مبارزه با جمهوری خواهان در دادگاه‌ها بلکه در روابط عمومی نیز می‌باشد , در حالی که با ارائه تحقیقات مخالف که اغلب در grist اخبار مهم را تشکیل می‌دهند , از خود دفاع می‌کنند . آبرامز در مصاحبه‌ای با آسوشیتد پرس اظهار داشت : " انتخابات 2020 ارزشمندترین انتخابات است که من می‌توانم به آن فکر کنم و برای سرکوب رای تلاش کنیم . " ما نیاز به تلاش‌های هماهنگ برای عقب راندن داریم , اما ما باید آگاهی‌ها را نیز افزایش دهیم ." حتی پیش از همه‌گیر شدن همه‌گیر شدن coronavirus , یک مبارزه حزبی بر سر دسترسی به رای در تعدادی از دادگاه‌های ایالتی انجام شد . اما اکنون که ویروس این ترس را برانگیخته است که رای دادن فردی می‌تواند تهدیدی برای افراد مسن باشد , افرادی که در سلامت ضعیف و افراد رنگین‌پوست مورد تهدید قرار گرفته‌اند , که نشان می‌دهد که تلاش‌های برای گسترش رای‌گیری از طریق پست با مخالفت شدید ترامپ و هم پیمانان او مواجه هستند . آن‌ها بدون ارائه مدرک بحث می‌کنند که این امر منجر به افزایش تقلب در رای دهندگان خواهد شد , حتی با این وجود که آن‌ها جمهوری خواهان را تشویق به رای دادن به برگه‌های رای در تعدادی از انتخابات اخیر کرده‌اند . ترامپ با پست برگه‌های رای خود را به صندوق می‌اندازد . دموکرات‌ها می‌گویند که مخالفت جمهوری خواهان با رای‌گیری از طریق پست کردن نیز یک smokescreen است که برای فشار آوردن به محدودیت‌های رای‌گیری وسیع‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد . آبرامز گفت : " در حالی که همه بر روی بحث رای دهندگان تمرکز می‌کنند , معماری کار آن‌ها بسیار گسترده است . "

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

ntion و دادن به تلاش کلی ." گروه او قبلا شواهدی را کشف کرده‌است که ترامپ و هم پیمانانش به دنبال محدود کردن دسترسی به رای هستند . یک مشاور ترامپ به جمهوری خواهان در ماه دسامبر اعلام کرد که یک مشاور ترامپ به جمهوری خواهان در ویسکانسین گفت که حزب جمهوریخواه در حال شمارش بر روی تاکتیک‌های سرکوب رای دهندگان است تا در روز انتخابات به عنوان حاشیه قرار گیرد . جاستین کلارک , مشاور ارشد سیاسی و مشاور ارشد کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری ترامپ , در یک رویداد در نوامبر 2019 به جمهوریخواهان ویسکانسین گفت : " به طور سنتی همیشه جمهوریخواهان بوده‌اند که رای خود را در مکان‌ها سرکوب می‌کنند . این چیزی است که شما در سال 2020 خواهید دید . برنامه بسیار بزرگتری خواهد بود , برنامه بسیار تهاجمی تری , یک برنامه با بودجه بسیار بهتر ." دموکرات‌ها می‌گویند که ادعاهای ترامپ درباره تقلب در رای دهندگان به صورت یک تمرکز آرام حزب در یک مساله جنگ فرهنگی وسیع‌تر تغییر کرده‌است . مک میلان گفت : " شما می‌توانید بلافاصله متوجه شوید که این موضوع سیاسی است . " موضوع بد در مورد دونالد ترامپ این است که او اولین چیزی که به ذهن او می‌رسد این است که او اولین چیزی است که به ذهن می‌رسد ." _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Riccardi از دنور گزارش داد . _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ فعالیت انتخاباتی 2020 را با کارشناسان AP در پادکست سیاسی هفتگی ما , " بازی زمینی " آغاز کنید .

منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)
فیلمسازان سیاه در جشنواره فیلم ساندنس به سر می‌برند

تجربه سیاه در همه اشکال مختلف آن نمایش در جشنواره فیلم ساندنس است که در روزه‌ای 19 تا 29 ژانویه در پارک " پارک سیتی " واقع در یوتا برگزار شد . از یک فیلم مستند , با بازی مری جی . Blige , Nia لانگ , Lakeith Stanfield و Mahershala علی . NBCBLK نسخه 22 از این ویژگی‌ها را که بسته به دیدگاه شما ممکن است یا ممکن است به عنوان یک جشنواره فیلم سازی قطعی برای فیلمسازان در نظر گرفته نشود , به نمایش می‌گذارد , چرا که این جشنواره به فیلم سازان اختصاص دارد . این جایی است که کارگردانان ( اوا Duvernay ) و رایان Coogler , قبل از رفتن به فیلم‌های مورد حمایت هالیوود مثل سلما و اعتقادی , جایگاه خود را در دنیای سینمایی عوض می‌کنند . اینکه فیلم خود را به این جشنواره وارد کنید , معامله بزرگی است . علاوه بر این ویژگی‌ها , چندین شلوارک نیز وجود دارند که با تجربه سیاه صحبت می‌کنند و یا توسط filmmakers.Winn سیاه که ماندلا در WINNIE توسط Pascale Lamche ظاهر می‌شود , وارد می‌شوند . با کسب اجازه از Sundance Institute.Feli x در جشنواره ساندنس 2017 , 120 فیلم بلند از 13,782 ارسالی از جمله 4,068 فیلم بلند مدت و فیلم‌های کوتاه 8,985 انتخاب شدند . با توجه به همه سکوهای جدید برای آزاد سازی فیلم‌هایی مثل Amazon و نت فلیکس , همراه با مسیرهای سنتی مانند استودیوهای فیلمسازی , تقریبا همه چیز در این لیست برای مشاهده در دسترس خواهد بود که این یک نقطه تجمعی برای تمام چیزهایی است که در ساندنس به سر می‌برند . در همان جایی است که کوین جونز , نیت پارکر , دنی گلاور و گابریل Union همگی به شبکه رفتند , یاد گرفتند , تبرید را یاد گرفتند و در عین حال یک خانواده Sundance را در این جشنواره پیدا کردند . بسیاری

kpack ، که او بارها انکار کرد. وی به مدت سه سال در زندان جزیره ریکرز محبوس شد ، دو سال از این سال ها در سلول انفرادی گذراند. Browder هرگز محاکمه نشد و سرانجام به دلیل فنی آزاد شد. او بعداً خودکشی کرد. پرزیدنت اوباما پرونده Browder را "دلخراش" خواند و در این باره استدلال کرد که پایان دادن به سلول انفرادی برای نوجوانان و مجرمان سطح پایین است. مجموعه مستندات وجدان اجتماعی فیلم های بایگانی را با تجدید حیات زندگی Browder و همچنین مصاحبه با خانواده و دوستان مخلوط می کند. صنعا لاتان ، استفان جیمز و ویل پاتون. با احترام از موسسه ساندنس. هرچند که یک فیلم نیست ، Shots Fired یکی از نمایش های تلویزیونی بسیار پیش بینی شده در ساندنس است. در ژانویه از تلویزیون فاکس پخش می شود. بازیگران تمام ستاره شامل صنعا لاتان ، استفان جیمز ، هلن هانت ، ریچارد دریفوس ، استفان مویر ، مك وایلدز است. این مغز متفکر تهیه کنندگان و نویسندگان اجرایی رگی راک بیت وود و همسرش جینا پرنس بیت وود است که او نیز کارگردانی این سریال را انجام می دهد. او با فیلم خود Love Basketball به شهرت رسید. Shots Fired ما را به سمت تیراندازی یک نوجوان سفید پوست توسط یک افسر پلیس سیاه می برد ، که این یک واژگونی از آنچه قبلاً عادت کرده ایم است. من قسمت اول را در ماه آگوست دیدم و چنان تحت تأثیر قرار گرفتم که نتوانستم صبر کنم تا اطلاعات بیشتری را ببینم... و اکنون دیگر لازم نیست ، در ایستگاه های فاکس در 22 مارس به نمایش درآمد. گرت هیدلوند ، مری جی بلژ. با احترام از موسسه Sundance.Steve DietlMary J Blige ، که از اواخر دهه 1990 بازیگری یک و یک بازی را انجام داده است ، اولین بازیگری Sundance خود را در Mudbound انجام می دهد ، دومین اثر طولانی در انتظار فیلمساز دی ریس. اولین اثر او ، پاریا ، در سال 2011 در ساندنس آغاز به کار کرد و به سرعت توسط ویژگی های Focus انتخاب شد ، که همچنین به ریس قرارداد دیگری برای فیلم دیگر داد. ریس به کارگردانی مودبوند و فیلمنامه را با ویرگیل ویلیامز بر اساس کتاب به همین نام نوشت. این فیلم در مورد دو خانواده است ، یکی سفید ، دیگری سیاه در پس از جنگ جهانی دوم جنوبی و برخی از مواردی که آنها سروکار دارند.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

تنها یک کلیک است , به گفته the مدیر و تولید کننده اجرایی . او در سال 2015 با دختران گرم تحت تعقیب بود , مستند اصلی که این مجموعه براساس آن ساخته شده‌است . پیش از آن , جونز در سال 2012 با فیلم " لی‌لی جسی Forever " در سال 2012 به نمایش درآمد و در آنجا بازی کرد . ( هنگامی که او را در Blackhouse برای شام ملاقات کردم که bevy اسمیت پرتاب کرد , جونز روی زانوی پدرش نشسته بود و صحنه را از a مغرور پخش می‌کرد ) chante آدامز در Roxanne Roxanne اثر مایکل Larnell ظاهر شد . با کسب اجازه از Sundance Institute.Tom ZubackOne از the فیلم ساندنس , یکی از ویژگی‌های Roxanne Roxanne است که براساس داستان فیلم " Roxanne Shante " ( rap s ) است که در فیلم انتقام Roxanne به شهرت رسید . Shante یکی از تولید کنندگان است , همراه با فارست Whitaker و Pharrell Williams.Thea Adams , بازیگر سینما , اولین بازی خود را با بازی در کلاس جوان انجام می‌دهد . همچنین cast علی , Nia Long , Elvis Long , کوین فیلیپس و Shenell Edmonds قرار دارند . این فیلم توسط مایکل Larnell نوشته و کارگردانی شده‌است . اولین ویژگی او cronies , که من واقعا از آن لذت بردم , توسط اسپایک لی تولید شد و در ساندنس به نمایش درآمد . با کسب اجازه از جشنواره ساندنس جسیکا , جسیکا جیمز با بازی جسیکا ویلیامز افتخار پایان جشنواره را دارد . " جیم Strouse " , کارگردان " Daily Show " در هنگام نوشتن این کمدی , پس از اینکه او در فیلم دیگری از فیلم‌ها ظاهر شد , می‌گوید که گیرایی و ابهت و جذبه ویلیامز بسیار قدرتمند است . او نمایش نامه‌نویس جوان و بلندپرواز را در شهر نیویورک بازی می‌کند و در تلاش برای رسیدن به یک فروپاشی جدید است در حالی که تلاش می‌کند آن را در دنیای رقابتی تئاتر

andsما رابههفتهجهنمدریکHBCUتخیلینگاه می‌دارد,کهدرآنانجمن اخوتمی‌تواندبامعافیت ازبهره‌کشیازبهره‌کشیبه عمل آورد.اینفیلمبا نامجراردMcMurray,نویسندهوکارگردان,بهنمایشدرآمد.McMurrayدرسال هاواردشرکت کردونام یکسگQueاستکهبهتهیه‌کنندگیPsiPhi.McMuOmega,بهتهیه‌کنندگیSundancefavorite,کهبه کارگردانیریان"بود,کمک کرد.فیلمستارگانسینماTrevante",Olurotimi"معروفبهRotimi,ترورآمریکاییCrimeJackson,DeRonهورتوناستکهدرنسخهتلویزیونیofWhiteعزیزوAlfreWoodard, کهنیازیبهمعرفیندارد,هم‌کاریخواهدکرد.اینفیلمیکفیلمجدیدبا نت فلیکساست.هنوز یکگامازSTEPبه دستآمانداLipitzاست .باکسب اجازهازبرنامهمستندساندنسInstitute.The,دخترانارشدیکهاعضایدانشکدهرهبریبالتیموربرایتیمجوانزنانبهنام"بانوانمرگبار"هستند, در حالیکهسعیمی‌کننداولینگروه درخانواده‌هایخودشوندتادرکالجشرکتکنند.آن‌هاهمچنینزنانیرامی‌بینیمکهآن‌هاراقهرمانمی‌دانندوآن‌ها رابا مادرشانبهچالشمی‌کشند,یکمشاورکالجغیرقابل توقفویکمربیگامغیرحرفه‌ایبهکارگردانیتونیwinningبهکارگردانیتونیwinningاست.هنوزبهوسیلهجاناتانOlshefskiازماموریتنجات پیدامی‌کند.با کسب اجازهازساندنسInstitute.Jonaازفیلم مستندOlshefskiTheدر طییکدههفیلمبرداریشد.این کاربهعنوانراهیبراینشان دادناینکهچگونه خانوادهرینیواستودیویموسیقیtheirدرحالشکل‌گیریدوباره محلهPhiladelphiaشمالیخودبودند,آغازشد.درحینساختفیلم,یکگلولهسرگردانناگهانهمه چیزرا تغییر داد,وجاناتانOlshefskiمدیرعاملرابهچالشکشید تانشاندهدچگونهقدرتوقدرتمی‌تواندشما راازسخت‌ترینقسمتtimes.Peter,رئیسایننیرو, به دست آورد.با کسب اجازهازSundanceInstitute.Brianیکفیلم مستندازپیترنیکزاستکهنگاهیبهداخلادارهپلیساوکلندپلیسمی‌اندازد.همچنینرابطهبینجامعهویکیازtheعمومیرا مورد بررسیقرار می‌دهد.

برنامه هایی که به آنها خدمت می کند. OPD مجبور شد تحت توافق نامه سوء رفتار پلیس در سال 2003 ، اصلاحات اجباری را انجام دهد ، پس از آنکه گفته می شود افسران مواد مخدر را کاشته و ساکنان وست اوکلند را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. کار فیلمساز مستقر در اوکلند از پروژه های داستان پردازی رسانه های اجتماعی گرفته تا ویژگی های روایی مانند ایستگاه Fruitvale ، جایی که او در خدمه دوربین کار کرد. اندرو دوسونمو ، مدیر Where Is Kyra? حسن نیت ارائه دهنده موسسه ساندنس. کارگردان نیجریه اندرو دوسونموند ، برادفورد یانگ ، سینماگر سینما ، با یک ویژگی دیگر ، کیرا ، با بازی میشل پفیفر و کیفر ساترلند در ساندنس بازگشت. این فیلم درباره زنی است که پس از از دست دادن شغل خود برای زنده ماندن تلاش می کند. این همچنین یک عزیمت بزرگ از دو همکاری قبلی این زوج است که در ساندنس ، شهر بی قرار ، درباره یک مهاجر آفریقای غربی در هارلم و مادر جورج نشان داده شده است ، درباره یک زوج نیجریه ای. در بروکلین. این فیلم ، و همچنین کیرا کجاست ، توسط دارسی پیکولت نوشته شده است. شایان ذکر است که در حالی که مادر جورج 10 سال طول کشید تا ساخته شود ، کیرا فقط یک سال طول کشید. همچنین شایان ذکر است که جوان ، سینماگر پشت بود. سلما است و اکنون به همراه فیلم دونالد گلوور بر روی فیلم گلچین جنگ ستارگان بدون عنوان هان سولو امضا شده است. هنوز هم از Whos Streets? توسط صباح فولایان. با احترام از موسسه ساندنس. لوکاس آلوارادو فرار ، پاییز لین عکاسی WHOSE STREETS? یکی از فیلم های شب افتتاحیه در جشنواره است و بخشی از رقابت های مستند ایالات متحده است. همچنین یکی از بسیاری از فیلم های آگاه اجتماعی در ساندنس است. همانطور که از عنوان پیداست ، WHOSE STREETS? داستان قیام فرگوسن ، میسوری ، توسط افرادی که آن را زندگی می کردند می گوید. این فیلم پس از تیراندازی مایکل براون ، یک سیاه پوست 18 ساله غیر مسلح ، توسط یک افسر پلیس سفید کشته می شود. دیمون دیویس و صباح فولایان ، فیلمسازان هستند. آنها از بنیاد مک آرتور ، بنیاد فورد ، موسسه ساندنس و موسسه فیلم تریبکا کمک های مالی دریافت کردند. کیت استنفیلد توسط مت روسکین در Crown Heights ظاهر می شود. دادگاه ها

این فیلم براساس داستان واقعی یک نوجوان سیاه‌پوست به اشتباه محکوم‌شده به نام کالین وارنر است که بهترین دوستش کارل " kc " است. هر دو وارنر و کینگ در برنامه افتتاحیه این فیلم شرکت خواهند کرد, بنابراین اکنون شما می‌دانید که این داستان چطور داستانی است. " مت راسکین ", فیلمساز, می‌گوید که به شدت تحت‌تاثیر شجاعت و صداقت مردم در قلب این داستان قرار دارد, به همین دلیل است که او می‌خواهد این فیلم را بسازد. یک جزیره هنوز قوی با فورد فورد. عماد فورد, فیلمساز آمریکایی, در تماس با یک پروژه بسیار شخصی است. جزیره قوی به دنبال مرگ شدید برادرش داستان خانواده‌اش را نقل می‌کند. پیش از آنکه مارتین مارتین و جورج زیمرمن, که مدت‌ها پیش از آن بود که مارتین فورد و جورج زیمرمن در آنجا حضور داشته باشند, یک معلم یک ساله سیاه‌پوست به نام ویلیام فورد به ضرب گلوله کشته شد. یک هیات‌منصفه عالی سفید از تعقیب این تیرانداز امتناع کرد و او آزاد شد. جزیره قوی فورد اولین فیلم است و او یک کمک بنیاد مک آرتور دریافت کرد تا به صندوق کمک کند. فیلم " سیدنی کارتن " فیلمساز آمریکایی " سیدنی کارتن ", در فیلم " in the کمدی " (in the world) به نمایش در می‌آید. این مادر توسط دانیل nicolet و مدیر مدرسه بازی می‌شود. او در فصل اول فاکتور x (آمریکا) و " موری موری " که در نمایشنامه جدید نوجوانان cw (درام نو) است بازی می‌کند. fi

lm هم یک فیلم اصلی نت فلیکس است که در ماه مارس آغاز به کار خواهد کرد . freeland بخشی از برنامه Women Sundance براوو , مدیر لمون , انتخاب رسمی برنامه بعدی بود . با کسب اجازه از ساندنس Institute.Luke FontanaJanicza براوو , کارگردان جشنواره فیلم ساندنس , گرگوری Go , اولین feature لمون را در سال جاری به نمایش گذاشت . داستان فیلم می‌گوید مردی که زندگی اش را تماشا می‌کند , پس از رها شدن توسط cast blind , همسر او , " جودی گریر " , " جودی گریر , " , مایکل Cera و " Nia لانگ " از او جدا شده‌است . پیش از هدایت شغلی , براوو طراح لباس و طراح مد بود . اعتبارات کارگردانی او شامل چندین فیلم کوتاه و کار بر روی نمایش Atlanta.Kord جانسون و غیبگوی Blackmon در Dayveon توسط امان عباسی , انتخاب رسمی برنامه بعدی می‌باشد . با کسب اجازه از Sundance Institute.Dayv یکی از فیلم‌هایی است که به ساندنس باز می‌شود . در یک تابستان داغ در یکی از شهرهای روستایی آرکانزاس با مرگ برادر بزرگ‌ترش آشنا می‌شود و با مرگ برادر بزرگ‌ترش آشنا می‌شود . برای Dayveon , مرگ برادرش به او منجر می‌شود که با یک gang.Newc local omer که Devin Blackmon بازی می‌کند , سقوط کند . او پس از جستجوی کامل کسی پیدا شد که بتواند فیلم را حمل کند . فیلم سازان همچنین اعضای باند واقعی را تشکیل می‌دهند که با عواقب آن مواجه هستند . یکی از اعضای این گروه در حین تولید در پای تولید قرار گرفت , به طوری که به the اضافه شد - اولین ویژگی به کارگردانی امان عباسی , فیلمساز پاکستانی - آمریکایی . او این فیلمنامه را کارگردانی کرد و همچنین فیلمنامه را با استیون Reneau.Paul نوشت که در جام کارگران اثر آدام Sobel ظاهر شد . با

فیلمی در مورد آموزش زن جوان برای راهبه شدن در دهه 1960. فیلمی که هنوز از The Wound ساخته شده است. حسن نیت ارائه دهنده موسسه ساندنس. دنبال کردن NBCBLK در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

مردم به اطلاعات از مکان های مختلف در اینترنت مختلف نیاز دارند و آنها را در طول روز دنبال می کنند. بیش از 94٪ افرادی که عامل اصلی فقر هستند ، به طراحی سایت اعتقادی ندارند. درج پیامی مبنی بر اینکه شما سایت محتوا هستید ، ممکن است اشتباه باشد. بازدید کنندگان از وب سایت

این را برای فضای داخلی درک کنید ، زیرا بسیار خسته کننده است و پیام سایت ها برای ارتقا the فرصت ایجاد سرعت بالا مناسب است. پلاگین ها ، کلیک ها و روش های دیگر برای افزایش سرعت وب سایت شما می تواند به کاهش تعداد صفحات کاربر ، افزایش نرخ تبدیل و رسیدن به رتبه بندی کمک کند.

اما ظهور پیام سازی وضعیت چیست؟ این چگونه بر این کشورها تأثیر می گذارد ، با چه کسی خواهید بود؟ پیام در مورد وضعیت آینده ممکن است خبر باشد؟ برای بررسی مجموعه این مقاله از Sentinel ، به وب سایت شرکت توسعه Noopards مراجعه کنید.

چرا مردم اخبار را روی هوا می خوانند؟
در طول دهه گذشته ، روزنامه نگاران در اطلاعات و موسسات سرمایه گذاری کرده اند و مایل به سرمایه گذاری در اینترنت نیستند. بیم آن می رود که مجبور شوند رسانه های سنتی را در اینترنت جایگزین کنند. با این حال ، روزنامه ها سعی در کاهش مطالب ، افزایش مطالب و خواندن با شخص دیگر ، به ویژه از طریق رسانه ها دارند.

شیریناواسان سیری ، معلم روزنامه نگاری در دانشکده رسانه کلمبیا در نیویورک ، گفت: "این احتمالاً جایگزین تبلیغات دیجیتالی در روزنامه نخواهد شد."

امروزه نوجوانان به طور فزاینده ای در اینترنت هستند. برای افراد زیر 29 سال ، 34 وب سایت خبری بهتر از 59 است و 28 وب سایت در تلویزیون و روزنامه ها ظاهر شده اند. این یک پیام مهم در مورد وضعیت بازی می کند.

https://newskhon.ir

کورش احمدوند بازدید : 22 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

قانون استفاده از زمین Konohiki
قوانین زمینی Konohiki
قسمت اول - میزبان میزبان
ماده 1. اجاره دادن کلیه اماکن ، مانند موارد اسکان ، در تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون ،
مغازه ها ، دفاتر ، م institutionsسسات آموزشی ، خوابگاه ها ، خوابگاه ها و ساختمان های دولتی.
در مورد حل و فصل تحت توافق عمومی به عنوان اسناد استاندارد در مقررات قانون مدنی
این قانون شرایط قرارداد بین موجر و مستاجر را تعریف می کند.
ماده 2 - قراردادهای استاندارد باید در زمان اجاره به صورت دو نسخه انجام شود.
امضای موجر و مستاجر و دو موردی را که طرفین به آن اعتماد دارند ، دریافت کنید
کارشناسان تایید شده
ماده 3 - به درخواست موجر و نماینده قانونی وی ، پس از پایان مدت اجاره
همین مستاجر یک گواهی رسمی از دفتر ثبت مشوق را اجاره می دهد تا ظرف یک هفته ثبت نام و اجاره کند
اخطار استاندارد ظرف یک هفته پس از صدور دستور تخلیه صادر شده توسط قاضی در حوزه قضایی
توسط کلانترها انجام می شود.
ماده 4 - اگر خردسال پول را به عنوان وثیقه ، وثیقه ، وام خوب یا سند پرداخت کند
شاکی و موارد مشابه از قرارداد اجاره منعقد شده توسط مستأجر و انتقال مال مورد اجاره به موجر ناشی می شود.
این امر به بازگشت سند به عنوان آنچه به عنوان مرجع صدور به مستأجر نشان داده می شود ، بستگی دارد.
اگر موجر از همان مستاجر غرامت بخواهد یا مبلغی را پرداخت نكند
اجاره یا قرض گرفتن قبوض از طریق تلفن ، آب ، برق و سوخت و هزینه آن
زیان و بازپرداخت بدهی بالاتر از مبالغ اعلام شده نیز لازم الاجرا است.
پس از تقدیم دادخواست ، دفتر عضو دادگاه که دادخواست را تنظیم می کند
درخواست برای مبلغ مورد نیاز به هیئت مدیره ارسال خواهد شد. در این مورد
در نحوه تحویل فاکتور یا نامه به مستأجر پس از صدور برگ رأی تغییری ایجاد نمی شود.
دادگاه حقوق موجر را به مستأجر منتقل می کند.
ماده 5 - در صورتي كه مستأجر شرايط قرارداد را با مسموميت با الكل منعقد كند
وی پس از تصمیم برکناری و تأیید ، حق طرح دادخواست را دارد.
برای این کار هزینه ها و غرامت پرداخت می شود.

بر طبق گفته سایت مربوطه

ApterA قسمت دوم - ایده ها

ماده 6 - اگر مالک مال خود را اجاره کند ، می تواند مقدار مشخصی پول پرداخت کند.
از مستاجر بهره مند شوید. ممکن است در این فصل مستأجر باشد
صاحبخانه یا شخص دیگری را استخدام کنید تا سهم خود را به عنوان یک موسسه خیریه دریافت کنید
ببینید آیا حق انتقال بیش از مدت اجاره منقضی می شود یا خیر.
شکل 1 - موجر ایده خوبی ندارد و مستأجر درک خوبی از املاک موجود در خانه دارد
برخی پس از انقضا قرارداد اجاره جدید حق مطالبه به نفع موجر را می دهند.
در دسترس نیست.
تبصره 2 - اگر موجر مطابق قوانین شرع از لذت مستأجر خودداری کند ،
فرد مستأجر یک روز پس از عزیمت حق دارد سرقفلی را با قیمت مناسب مطالبه کند.
ماده 7. طبق شرایط اجاره ، مستأجر مسئول مستاجر است.
موجر نمی تواند اجاره را افزایش دهد و همان مستأجر را نگه دارد و نگه دارد
هر سال همان مقدار را به مستأجر و سپس مستاجر بدهید
او می تواند مانند بقیه از صاحبخانه پول بگیرد زیرا حاضر است از حق خود دست بکشد.
در دسترس خواهد بود
ماده 8 - شرایط اجاره باید در قرارداد منعقد شده توسط مالک همان مستاجر مشخص شود.
او اجاره نمی دهد ، اما هر ساله به طور منظم مستاجر را استخدام می کند.
وی ممکن است با از دست دادن این موقعیت معافیت بخواهد.
در دسترس خواهد بود
ماده 9 - در صورت انقضا مستاجر در هنگام ارائه خدمات مستأجر به موجر
در غیر این صورت ، وقتی مستأجر نقل مکان کرد ، از کلیه حقوق مندرج در قرارداد استفاده کرد.
مستاجر حق داشتن عشق خوب را ندارد.
ماده 10. اجازه گاه به گاه برای انطباق با الزامات این قانون
در صورت عدم توافق طرفین ، دادگاه تصمیم می گیرد.
کاخا - شکایت در مورد پول خارج از قوانین اجاره ممنوع است.
ماده 11 - خانه های اجاره ای قبل از لازم الاجرا شدن این قانون

کورش احمدوند بازدید : 22 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)
مردی مظنون به کشتن افسر پلیس ساکرامنتو با اتهام قتل

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

ssion، علاوه بر تعهد شدید و فداکاری افسران انتظامی هر روز، "Oliveira said.No officers" گزارش شده‌است که در تیراندازی و درگیری مجروح شده‌اند که در آن پلیس گفته‌است که این مظنون به طور تصادفی آتش‌گرفته است. پلیس گفته‌است که فکر می‌کنند او با یک تفنگ در حال شلیک بوده‌است. به گزارش اسوشیتد پرس پاکستان، پنج افسر از جمله یک پرونده خشونت خانوادگی در طی دهه ۹۰ مورد شلیک قرار گرفتند، از جمله یک پرونده خشونت خانگی، طبق مدارک دادگاه، پس از اینکه وی در دادگاه در مورد اتهام تخطی از جرم ماده مخدر در ماه نوامبر در دادگاه حاضر نشد، یک حکم صادر شد. سوابق دادگاه نشان می‌دهند که یک قاضی دو بار حکم منع خشونت خانوادگی علیه راموس صادر شده در برابر درخواست همسرش در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ را داد. در هر دو مورد، لازم بود که توپ‌ها را کنار بگذارد. دستورها ایست که بعدا صادر شد، expired.Sacr amento پلیس را به مسدود کردن صحنه‌ای که در آن یک افسر پلیس به ضرب گلوله در ساکرامنتو، کالیفرنیا به ضرب گلوله کشته شد، ادامه داد. ، راموس به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت: " اگر او برای بقیه عمر به زندان برود، من بیشتر از او به خاطر دیدن رنج در مادرم و برای افسر پلیس و خانواده‌اش نسبت به او ابراز تاسف می‌کنم."


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)
# 31 روز فمینیسم: ترزا جوان

در طول ماه مارس, جمعه, دی سی و بی سی, آمریکا با پی آی پی ای برای زنان جهت توجه به زنان رنگی که, از طریق عمل و کلام خود, مشارکت می‌کنند, هم‌کاری می‌کنند. من زندگی خود را وقف حمایت از حقوق زنان و دختران و گفتن حقیقت به مسائلی که زندگی آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند اختصاص داده‌ام. هر روز افتخار و افتخار برای انجام ماموریت ماموریت رانی دارم, اما اگر صادقانه بگویم, هرگز می‌دانستم که این شغل رویایی من خواهد بود. در طول چهار دهه, ماموریت اصلی بنیاد تعاون, ساخت صدای جمعی زنان, به ویژه زنان کم‌درآمد, زنان در زنان و زنان مهاجر بوده‌است. از طریق تلاش‌ها برای تقویت صدای زنان و ظرفیت‌سازی, ما هر روز برای تقویت و حمایت از جنبش‌های مردمی در اطراف کشوری که برای ساختن زندگی بهتر تلاش می‌کنند, کار می‌کنیم. این بنیاد به زنان در سراسر کشور اجازه می‌دهد که نه تنها مسیر زندگی خود را تغییر دهند بلکه به دیگر دختران و دختران جوان نیز کمک کنند تا کاری را که هر روز انجام می‌دهند, انجام دهند. و این فمینیسم به شما فمینیسم است? تعریف من از فمینیسم یک باور اساسی است که همه افراد, زنان, و هر کسی که خود را در خارج از دوگانگی جنسیتی تعریف می‌کند, باید به برابری اجتماعی, سیاسی و اقتصادی دسترسی داشته باشد. چطوره چادر رو باز کنیم? چگونه باید اطمینان حاصل کنیم که صدای زنان و مردان در حین اینکه

آیا تفاوت بین ما وجود دارد؟ ۳۱ روز فمینیسم: جنگیدن برای رسیدن به مکانی بهتر از ۱ مارس ۲۰۱۶۰۱: ۵۷ می‌توانید لحظه‌ای را که تصمیم گرفته‌اید به یک فمینیست تبدیل شوید، مشخص کنید؟ اگر شما خودتان را یک فمینیست مورد توجه قرار ندهید، چرا نه؟ من بچه‌ای از داکوتای شمالی، یک بچه نیروی هوایی هستم، که بیشتر درباره کشاورزی بیشتر از فمینیسم می‌دانست و بیشتر درباره Scouts دختر تا گلوریا Steinem. بنابراین ممکن است یک نکته خاص در زمانی وجود داشته باشد که من تصمیم گرفتم که به یک فمینیست تبدیل شوم و صادقانه بگویم تا زمانی که در کالج بودم از کلمه فمینیسم آگاه نبودم، اما ارزش‌ها و اصول رهبری را از طریق رهبری مدرسه، ورزش و Scouts دختر درک کردم. من می‌دانم که به همین دلیل است که من این اشتیاق را دارم که مکالمات حول فمینیسم را به چالش بکشم و یک فمینیست شوم. هرگز نمی‌دانید زندگی کجا و چه چیزی به شما خواهد داد. همچنین می‌گویم که یک Scout دختر نه تنها به من فرصت می‌دهد، بلکه مهارت‌های لازم را به من یاد داد که باید مهارت‌های موفقی باشم که هنوز هم از آن استفاده می‌کنم. The دختر همچنین از اهمیت دادن به جامعه من، جنگیدن برای انصاف، و ایجاد یک میدان بازی سطح آگاه شده بودند. (چپ - r)گلوریا Steinem، جنت ازمایشی، و ترسا YoungerWhat بهترین روشی است که همه ما می‌توانیم "feminists" " باشیم؟ به طور شگفت‌انگیز، براساس رای‌گیری ملی که در سال گذشته انجام دادیم، اکثریت مردم در حال حاضر به تساوی "همه جنس" اعتقاد دارند، چه آن‌ها درک کنند، که این تعریف "Feminism.Peop" است که در مورد آن چیست و تاریخ آن چیست. بسیاری از مردم احساس می‌کنند که کلمه فمینیسم قسمت‌هایی از تاریخ را رها می‌کند، صداهای انفرادی را نادیده می‌گیرد، و به اندازه کافی جامع نیست که کل داستان را بگوید - و صادقانه بگویم، در رسانه‌ها توسط مردان سفید تعریف شده‌است. در پایان روز فمینیسم واقعی توانایی من است - و هر کس دیگری - - در آینه نگاه کند و بگوید که من با این کلیشه سازگار نیستم. این به این معنا نیست که من a نیستم؟ خاله‌ام و مادربزرگم هر دو مدل قوی برای من بودند. gra من

ndmother برای آنچه احساس می کرد درست است جنگید. او همیشه سؤالات سخت می پرسید و به موضوعات مهم صدا می داد. او بیش از هر کلمه ای که بتواند بیان کند ، بیشتر با اقدامات خود به من آموخت. امسال مادربزرگم را گم کردیم. اما من او را در قلب خود حمل می کنم و غالباً درسهایی را که او به من آموخته است می گیرم. عمه من ، سینتیا وایت ، تجسم همان قدرت ، عشق بی قید و شرط و جذابیت مادرش ، مادربزرگم است. او - و همیشه بوده است - یک الگوی نقش شگفت انگیز و یکی از بزرگترین حامیان من است. سرود فمینیستی مورد علاقه? شما صاحب نیستید ، لسلی گور هنرمند فمینیست مورد علاقه? ایزابل آلنده


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)
CDC می‌گوید که Flu در همه جا به اوج می‌رسد.

CDC در برنامه هفتگی خود در روز بروز بیماری همه‌گیر آنفلوآنزای فصلی گفت: "اگر به نظر می‌رسد که آنفلوآنزا در همه جا باشد، به همین دلیل است که در سراسر ایالات‌متحده در حال تبدیل شدن به یک" بسیار فعال " در سراسر ایالات‌متحده است. این در حال حاضر در ایالات‌متحده در حال حاضر آنفولانزا در همه جا وجود دارد. دکتر دنیل Jernigan از مرکز کنترل بیماری‌ها به reporters.Flu گفت که در بسیاری از مکان‌ها آنفلوآنزای بسیاری وجود دارد. ۱۲: ۰۶: ۰۶: "این حس که ملت اکنون در حال رخ دادن است این است که اتفاقات زیادی در هفته گذشته دو برابر شده‌است". این ویروس تاکنون ۲۰ کودک را کشته‌است و بسیاری از مردم را به بیمارستان و اتاق‌های اورژانس می‌فرستد." Jernigan می‌گوید: " اپیدمی آنفولانزا در اوایل امسال در ایالات‌متحده شیوع پیدا کرد و هر سال در ایالات‌متحده شیوع بیماری همه‌گیر شد و هر سال در ایالات‌متحده شیوع بیماری همه‌گیر شد. بدیهی است که بیماری Influenza یک بیماری همه‌گیر است که بین ۱۴۰،۰۰۰ نفر و ۷۱۰،۰۰۰ نفر در آمریکا سالانه به بیمارستان می‌روند و ۱۲،۰۰۰ تا ۵۶،۰۰۰ نفر از این بیماری جان خود را از دست می‌دهند، بسته به the این فصل آنفولانزا خیلی بد است؟ در روز ۱۱ ژانویه، ۲۰۱۸۰۱: تعداد بسیار زیادی از افراد مسن، بسیار پیر، و افرادی که در حال حاضر با شرایط پزشکی همزمان نظیر آسم، دیابت و دیابت مبتلا می‌شوند، متفاوت است و مقایسه آن‌ها با یک فصل دیگر دشوار است، اما Jernigan گفت که این فصل کمی کم‌تر از فصل انفلانزا - ۲۰۱۴ است. چندین سویه در هر فصل در هر فصل منتشر می‌شوند و امسال، H۳N۲، آنفلوآنزای خوکی، و دو سویه از influenza B هستند.

CDC گفت: H3N2 شایع ترین سویه در سویه های ایالات متحده است که به طور مداوم جهش می یابد اما H3N2 که اکنون پخش می شود جهش جدیدی نیست. دکتر Brenda Fitzgerald ، مدیر CDC گفت: "در حالی که واکسن های آنفولانزا به دور از کامل نیستند ، آنها بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به آنفولانزا هستند." به نظر می رسد واکسن های موجود در بازار حدود 30 درصد از آنفولانزای H3N2 محافظت می کنند. CDC گفت ، اما تخمین های بهتری در مورد چگونگی عملکرد واکسن تا فوریه در دسترس نخواهد بود. برای دریافت واکسن آنفولانزا خیلی دیر نشده است ، و هنوز هم باید مقدار زیادی واکسن تهیه شود. گاهی اوقات امواج دوم و حتی سوم آنفولانزا وجود دارد ، بنابراین وضعیتی که توسط H3N2 به سختی برخورد کرده است ممکن است بعداً موج تازه ای از آنفولانزای H1N1 را ببیند و ممکن است آنفلوانزا B حتی بعداً از آن عبور کند. "در حال حاضر ، "جرنیگان گفت:"حتی اگر ما به بالای منحنی یا قله برخورد کرده ایم ، هنوز هم به این معنی است که ما آنفولانزای بیشتری را باید طی کنیم."واکسن های مرتبط:. افراد بالای 65 سال ، کودکان زیر 5 سال و افرادی که شرایطی مانند آسم یا دیابت دارند. اگر کسی در تنفس مشکلی داشته باشد ، باید به دنبال مراقبت فوری اضطراری باشد. این سه داروی موجود در بازار در برابر آنفولانزا مؤثر هستند: اوسلتامیویر یا تمیفلو زانامیویر یا Relenza و peramivir. جرنیگان خاطرنشان كرد: همچنین نسخه های عمومی داروهای نام تجاری وجود دارد. CDC گفت ، آنها درمان نمی شوند اما اگر بلافاصله داده شود می توانند یک دوره آنفولانزا را شدیدتر کنند. منابع ملی کافی هستند اما می توانند کمبود نقطه ای داشته باشند.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)
یکی از آنها که به دلیل حمل و نقل نیروی هوایی آسیب دیده است ، فشار بیش از اقیانوس اطلس را از دست می دهد

مقامات گفتند كه یك هواپیمای حمل و نقل نیروی هوایی كه از آلمان به دلاور پرواز می كرد ، پس از آنكه روز شنبه فشار خود را بر فراز اقیانوس اطلس از دست داد ، به پایگاه نیروی هوایی در ماساچوست منتقل شد. هواپیما ، یک لاكهید C-5 B كهكشان حامل 25 خدمه و مسافران از پایگاه هوایی رامشتاین ، آلمان ، تا پایگاه نیروی هوایی داور ، دل. ، حدود ساعت 2:30 بعد از ظهر به زمین نشستند. ET در پایگاه ذخیره هوایی Westover مستقر در Chicescue. نیروی هوایی در بیانیه ای گفت: حدود ساعت 11 صبح


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

یکی از سخنگویان VH1 در روز جمعه به شبکه سی ان بی سی گفت : " در پرتو این اتهامات , " شری " , که نام واقعی آن جوی Gugliemelli است , به عنوان یکی از چهار مسابقه نهایی " Bulk " به نمایش گذاشته خواهد شد . در پرتو پیشرفت‌های اخیر " شری " , " شری " از روی احترام به کار سخت of دیگر , VH1 خواهد توانست فصل را به صورت برنامه‌ریزی‌شده اجرا کند . " Buzzfeed " در بیانیه‌ای که در روز پنج شنبه منتشر شد , در بیانیه‌ای که در فیس بوک منتشر شد , اظهار داشت : " من می‌دانم که این درد و رنجی که باعث ناراحتی و ناراحتی من شده‌است , هرگز از بین نخواهد رفت و من می‌دانم که آنچه انجام دادم اشتباه و شرم‌آور بود " . به گفته Buzzfeed , هیچ یک از این مردان هیچ یک از مردان آلیسون Mossey را ندیده بودند . دو نفر دیگر در روز جمعه به سمت جلو آمدند و تعداد

sey personala.NBC News برای اظهار نظر در مورد ادعاها به گوگللی رسید اما پاسخی دریافت نکرد. RELatedNBC OUTNBC OUT RuPaul s Drag Race فصل 12 ملکه جدید را نشان می دهد پس از اولین ملاقات در نوار ریتز در نیویورک ، ماراندولا و گوگللی دوست نزدیک شدند ، ماراندولا گفت: "هیچ وقت چیز وحشتناکی در مورد شری یادآوری نمی شد. Marandola گفت: "مثل شما". دانیل Marandola.Daniel MarandolaMarandola گفت که در ایمیلهایی که یک سال و نیم می گذرد کسی که با نام موسسی می رود او را متقاعد کرد که استروئیدها را بگیرد. ماراندولا گفت ، گوگللی تحت پوشش دستیار تولید موسوی ، پس از آن گفته می شود برای خرید استروئیدها به او پول پرداخت می کند تا بتواند در "بولک"در نظر گرفته شود. ماراندولا گفت که او به طور متفاوتی گفته شده است که"بولک" یک نیویورک خواهد بود. تولید مرحله ، تولید HBO یا تولید Hulu ، مطابق با حساب چهار بازیگر دیگر که با NBC News مصاحبه شده اند. او با ساخت بیش از 800 فیلم استماع تحقیرآمیز ، که برخی از آنها شامل اسباب بازی های جنسی بودند - همه در حالی که ماراندولا و گوگللی با هم یک نمایش در هفته در Rebar ، یک نوار همجنسگرا منهتن اجرا می کردند. ماراندولا گفت که وی ایمیل هایی از موسسی دریافت کرده و به شخصه توسط گوگللی گفته شده است. او برای رسیدن به نقش باید از نظر جسمی بزرگتر باشد

او گفت: " اد, در ابتدا نپذیرفت. او گفت: " من متحیر بودم که چرا شما این فرصت را به دست نخواهید آورد " و " اگر فکر نمی‌کنید که این اتفاق در هالیوود رخ می‌دهد شما " احمق " هستید. او گفت: " در دو روز پس از آن, من گفتم: " خوب, اما من آن را کنترل می‌کنم. " چیزی که قرار بود یک چرخه سه ماهه استروئید باشد, به مدت یک سال ادامه پیدا کرد, به طوری که تولیدات خود را اندکی جابه‌جا کرده و اغوا کننده‌تر می‌شوند. او اظهار داشت که در نتیجه سال مصرف استرویید, سطح استروژن او به شدت افزایش می‌یابد و در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن به یک فیلم ویژگی است. او مشکوک شد و با وکلا تماس گرفت. در دسامبر ۲۰۰۹, در پیام‌های متنی, در پیام‌های متنی مواجه شد و از او درخواست کرد که یک قرارداد برای پرداخت‌ها ببیند. طبق پیام‌های متنی که روز بعد به اخبار nbc ارسال شد, او پاسخ داد: " من مدرک دارم که شما بیان کردید که در متون گذشته پول دریافت کرده‌اید. " من دیگر نمی‌توانم این کار را انجام دهم و می‌دانم که این یک بله ساده است! این کار رو از دست دادی

بنابراین من به (f *) نیاز دارم و می‌گویم که هیچ چیز خوبی برای شما وجود نداشته است، " متن خوانده می‌شود و به جزئیات آنچه می‌گویید توضیح دهید. به من شفافیت کامل بدهید. چه تصمیمی گرفته‌اید؟ آیا چیزی واقعی بود؟ آیا شما Allison Mossie هستید؟ the را نوشتی؟ Marandola پاسخ داد: "من به شما دروغ گفتم" بله من به شما دروغ گفتم "و من می‌خواهم همه چیز را پاسخ دهم" از NBC در تویی‌تر، فیس بوک اینستاگرام دنبال می‌کنم.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)
چین  170  مرگ  و  میر  ویروس  را  می‌شمارد  ,  کشورهای  جدید  آلودگی

نوشته کن رادپکن (ap) - چین شمار تلفات را از یک ویروس جدید در روز پنج شنبه شمرد و کشورهای بیشتری گزارش دادند که عفونت‌ها از جمله برخی از آن‌ها به صورت محلی گسترش می‌یابند.هند و فیلیپین اولین موارد را در یک مسافر و دانشجویی که هر دو در شهر دوشنبه بودند, گزارش دادند. کره‌جنوبی موردی را تایید کرد که به صورت محلی پخش می‌شد, در مردی که قبلاً با بیماری مبتلا شده بود.موارد گسترش محلی در خارج از کشور چین یک نگرانی نگران‌کننده در میان مقامات بهداشتی جهانی بوده‌است, زیرا نشانه‌های بالقوه این ویروس بیشتر و مشکل ایجاد آن است. سازمان بهداشت جهانی در روز پنج شنبه برای ارزیابی اینکه آیا شیوع بیماری باید یک وضعیت اضطراری جهانی اعلام شود, کارشناسان سازمان بهداشت جهانی است.ویروس جدید در حال حاضر افراد بیشتری را در چین آلوده کرده‌است.ارقام روز پنج شنبه برای سرزمین اصلی چین ساعت‌های طولانی گذشته را تحت پوشش قرار می‌دهند و نشان‌دهنده افزایش تعداد موارد مرگ و میر در کل کشور است. از مرگ و میر تازه‌ای سرچشمه می‌گرفت که یکی از آن‌ها پایتخت و یکی در جنوب غربی استان سیشوان بود.سه نفر از افراد مورد تایید ژاپن در میان گروهی از افرادی بودند که روز چهارشنبه در حال بازگشت به یک پرواز چارتر بودند. وزارت امور خارجه ژاپن اعلام کرد که دومین پرواز حامل پناهندگان ژاپنی در روز پنج شنبه در فرودگاه مهرآباد توکیو فرود آمد. گزارش‌ها حاکی از آن است که نه نفر از مسافران این پرواز علائم سرفه و تب را نشان داده‌اند.وزارت بهداشت هند گفت که دانشجویی در ایالت کر الا پس از بازگشت به خانه در سال نوی میلادی تایید شده‌است که این ویروس را دارد. مقامات بهداشتی فیلیپین می‌گویند زنی که از طریق هنگ‌کنگ به کشور سفر کرده‌است مثبت بوده‌است.پرواز بین اتحادیه اروپا و چین

تد پرتغال در راه بازگشت به چین برای برگرداندن اروپایی‌ها از منطقه آسیب‌دیده است. مسئولین اعلام کردند که پروازهای اضافی حدود دوشنبه, پس از تخلیه بیش از حد آمریکایی‌ها از روز چهارشنبه, برنامه‌ریزی شده‌است. آن‌ها در پایگاه نظامی کالیفرنیای جنوبی مورد آزمایش و بررسی قرار می‌گیرند.نیوزیلند, استرالیا, هند, سنگاپور و سایر کشورها نیز می‌کوشند تا شهروندان خود را بیرون آورند. تایوان, جمهوری خودمختار چین, قلمرو خود را در نظر می‌گیرد, همچنین از او خواسته شده‌است تا دارندگان گذرنامه خود را به کشورشان بازگرداند, اما این کشور و انگلستان گفتند که منتظر تایید پکن هستند.الشرق‌الاوسطدر کره‌جنوبی, ساکنان دو شهر که در آن‌ها امکانات قرنطینه تهیه می‌شود, تخم‌مرغ‌ها و بطری‌های آب را به مقامات دولتی پرتاب می‌کنند تا به برنامه‌هایی برای جدا شدن در محله‌های خود بپردازند.آژانس خبری ژینهوا نیوز گزارش داد که مقامات چینی در میان گزارش‌ها کمبود غذا و مایحتاج روزانه در نواحی داغ " تلاش می‌کنند تا از تامین مداوم و قیمت‌های ثابت اطمینان حاصل کنند. "این گزارش به نقل داده‌های وزارت بازرگانی اشاره کرد که نشان می‌دهد ذخایر کنونی در مصر می‌تواند تامین امنیت برنج و روغن آشپزی برای بیش از ۳ روز, گوشت خوک و تخم‌مرغ را برای بیش از ۴ روز و سبزیجات برای حدود پنج روز تضمین کند.کسب و کاره‌ای اینترنتی بسیار توسعه‌یافته چین در کسب اطمینان از اینکه افراد محدود به خانه توسط انتخاب یا سفارش می‌توانند غذا و ملزومات دیگر دریافت کنند, بسیار مهم بودند.هو یت, معاون نظارت بازار از اداره پست ملی, در یک جلسه مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: " من می‌خواهم بپرسم که مردم هیچ چیز دیگری غیر از نیازهای روزانه ندارند. "چین تعطیلات سال نوی خود را به یکشنبه تمدید کرد تا این ویروس را مهار کند, اما موج مسافران بازگشتی می‌تواند به طور بالقوه باعث گسترش بیشتر ویروس شود.انتقال m

وو چن, سخنگوی سازمان امنیت ملی, مجموعه‌ای از بررسی‌های دقیق دما و دیگر تدابیر شدید را برای شناسایی احتمالی مسافران عفونی طرح‌ریزی کرد. وو گفت که محدودیت‌های حمل و نقل از قبیل جدایی طلبان و تعلیق خدمات اتوبوسرانی استانی در جای خود باقی خواهند ماند.وو در جلسه توجیهی به خبرنگاران گفت: " این قطعاً بسیار چالش برانگیز است, اما ما مطمئن هستیم که می‌توانیم کنترل موثر را اعمال کنیم. "دهانه‌های مدارس در هنگ‌کنگ, پکن و مناطق دیگر حداقل دو هفته تمدید شده‌اند.رئیس فوریت‌های سازمان بهداشت جهانی, مایکل رایان, پس از بازگشت از پکن, در ژنو سخنرانی کرد. او گفت چین اقدامات فوق‌العاده‌ای را در مواجهه با یک چالش فوق‌العاده مطرح کرده‌است.تا به امروز, حدود ۹۸ % از موارد در چین هستند. رایان میزان مرگ این ویروس جدید را در % ۵۵ برآورد کرد, اما گفت که این رقم بسیار مقدماتی است. با نوسان شمار موارد و مرگ, دانشمندان تنها قادر به تولید برآوردی تقریبی از میزان مرگ و میر هستند و احتمالاً بیشتر موارد ملایم‌تر از ویروس از دست رفته‌است.در مقایسه, ویروس سارس در حدود ۹۸ % از افراد مبتلا به این بیماری را کشت. ویروس جدید از خانواده وارتون است که شامل آن‌هایی است که می‌توانند موجب سرما و بیماری‌های جدی‌تر مانند sars - mer ها شوند.دانشمندان می‌گویند که سوالات زیادی در مورد ویروس جدید وجود دارد, از جمله اینکه چقدر آسان پخش می‌شود و چقدر وخیم است.مقامات چینی خواستار این شده‌اند که هر کسی که از طریق این گزارش به مقامات بهداشتی و قرنطینه خود مراجعه کند, به مدت ۱۰ روز خود را قرنطینه کند.چین تا حد زیادی برای واکنش سریع و موثر به شیوع مورد ستایش قرار گرفته‌است, هر چند سوالاتی در مورد سرکوب پلیس از آنچه که در ابتدا شایعات صرف در نظر گرفته شده‌بود, مطرح شده‌است - انعکاسی از تصمیم دولت کمونیست تک‌حزبی برای حفظ انحصار در اطلاعات به رغم تلفن‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی.که در سانتامارتا

برخلاف پاسخ اولیه به سارس، هنگامی که گزارش‌ها پزشکی به عنوان اسرار دولتی پنهان شدند. واکنش به تاخیر برای اجازه دادن به این بیماری در سراسر جهان مورد سرزنش قرار گرفت و حدود ۸۰۰ نفر را کشت.این بار علاوه بر هم‌کاری با سازمان بهداشت جهانی، Ma Xiaowei، وزیر بهداشت چین، با همکاران خارجی از جمله وزیر بهداشت و خدمات انسانی ایالات‌متحده، الکس ازر در تماس بوده‌است._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _نویسندگان اسوشیتد پرس ماری یاماگوچی در توکیو و کیم تانگ - در سئول، کره‌جنوبی در تهیه این گزارش نقش داشتند.

منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)
تمرکز بر روی رضایت رسانه های اجتماعی درایوهای تلفن همراه بالاتر ، یافته های نظرسنجی

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

در این گزارش ذکر شده است. در حقیقت ، فیس بوک اکنون به دلیل رضایت مشتری از وب سایت های برخی از سازمان های بزرگ خبری پیشی گرفته است. Pinterest منجر به بسته رضایت اجتماعی برای دومین سال پیاپی شد ، با نمره ACSI 78 ، 3 درصد نسبت به سال گذشته. ویکی پدیا در رتبه 77 قرار داشت و پس از آن You Tube و Instagram در 76 قرار گرفتند. گوگل 6 درصد افزایش یافت تا فیس بوک را با 75 گره بزند. در پایین لیست: توییتر (71) ، Tumblr (69) و LinkedIn (68). به طور کلی ، رسانه های اجتماعی در رده های دارای رتبه بندی در نزدیکی وسط قرار گرفتند. که از بالاترین امتیاز برخوردار است - پخش کننده های تلویزیون و فیلم (86) و اتحادیه های اعتباری (85) - به پایین ترین امتیاز - سرویس تلویزیون اشتراک و ارائه دهندگان خدمات اینترنت (63). Google موتور جستجوی برتر است ، اما.. رضایت مشتری از موتورهای جستجو و سایتهای اطلاعاتی از یک سال پیش کاهش یافته است - 5 درصد به 76 از 100 کاهش یافته است - قطعاً با مشاهده سال گذشته وان. ". "یکی از مسائل مهم در مورد سایت های جستجو و اطلاعات به طور کلی ، این است که آنها در سازگاری با محیط تلفن همراه خوب نبوده اند." Google با 64 درصد از بازار رهبر بلامنازع در جستجو است ، اما نمره رضایت ACSI آن کاهش یافته است. 6 درصد به 78. توانایی جستجو در تلفن هوشمند با گوگل بسیار خوب است ، مشکل این است که بسیاری از سایت هایی که پیدا می کنند به خوبی با دستگاه های تلفن همراه سازگار نیستند ، VanAmburg توضیح داد! رسانه ها "Google در تلاش است تا با الگوریتم های خود کارهایی را انجام دهد تا این جستجوها در محیط تلفن همراه به آن محیط تلفن همراه مرتبط تر شود و ما فکر می کنیم که باید به پیشرفت نمره آنها در آینده کمک کند." مسابقه ای برای مقام دوم بین یاهو است. (75) ، MSN و AOL (74) و بینگ (72). در حالی که بینگ سهم بازار را به دست آورده است ، گزارش ACSI خاطرنشان کرد که 1 درصد رضایت کاربر کاهش یافته است. Herb Weisbaum The ConsumerMan است

وب سایت e.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 22 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)
اولین مقاله زیر را بخوانید: حزب جمهوریخواه مجلس سنا در مورد ترامپ

دستور کار دستور کار: دولت ترامپ می‌خواهد به بررسی دانشگاه‌ها بر روی نیویورک‌تایمز بپردازد: دولت ترامپ در حال آماده شدن برای هدایت منابع تقسیم حقوق مدنی وزارت دادگستری به سمت تحقیق و شکایت از دانشگاه‌ها در مورد سیاست‌های پذیرش اقدام ایجابی است که براساس سند بدست‌آمده توسط نیویورک‌تایمز، تبعیض علیه متقاضیان سفید را در نظر می‌گیرد. روزنامه واشنگتن‌پست: " این سند که یک اعلامیه داخلی به بخش حقوق مدنی است، به دنبال وکلای جاری است که به کار برای یک پروژه جدید در رابطه با تبعیض نژادی در دانشگاه و پذیرش دانشگاه علاقه‌مند هستند." واشنگتن‌پست: " رابطه بین رئیس‌جمهور ترامپ و جمهوری خواهان مجلس به شدت به چالش کشیده شده‌است، به طوری که برخی از تنش‌ها به جوش آمده و تلاش‌های GOP برای منحرف ساختن دستور کار قانونی اش به جوش آمده‌است. سناتور لامار الکساندر (R - tenn)، رئیس کمیته سلامت، آموزش، کار و بازنشستگی، روز سه‌شنبه اعلام کرد که با همکاران دموکرات خود هم‌کاری خواهد کرد تا "بازار بیمه فردی تحت قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه" را تقویت و تقویت کند. الکساندر همچنین از کاخ سفید خواست تا پرداخت‌ها به بیمه گران را بالا نگه دارد که به مصرف کنندگان کم‌درآمد کمک می‌کند برنامه‌های مالی را تقبل کنند، که ترامپ تهدید کرده‌است که آن‌ها را قطع کند. چندین سناتور جمهوری‌خواه تلاش کرده‌اند تا خود را از رئیس‌جمهور دور کنند، که آن‌ها را به عنوان "احمق" تحقیر کرده و آن‌ها را تبدیل به تغییر یک قانون تقدیس کننده کرده‌است تا بتواند در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ برنده شود، پس از پرس و جوهای "اخبار NBC"، لوگوی وزارت امور خارجه آمریکا و لوگوی ناتو را از وب سایت خود حذف کرده‌است.

طبق گزارش سخنگوی نیروی هوایی که درست چند روز پس از آزمایش دوم کره‌شمالی از ICBM توسط سخنگوی نیروی هوایی آمریکا منتشر شد، دولت ترامپ در حال آماده شدن برای اقدام علیه چین بر سر تجارت به محض این هفته است. موشک غیر مسلح Minuteman III در ساعت ۲: ۱۰ صبح PT از پایگاه نیروی هوایی Vandenberg واقع در ۱۳۰ مایلی شمال غربی لس‌آنجلس راه‌اندازی شد. یک بیانیه نیروی هوایی گفت که این آزمایش واکنشی به اقدامات اخیر کره‌شمالی نبود، اما نشان می‌دهد که شرکت هسته‌ای America's "ایمن، ایمن، موثر و آماده برای مقابله با حملات به آمریکا و متحدان آن است". جمهوری آریزونا ۶ امتیاز می‌گیرد: این تبلیغ buzzy را از رقیب دموکرات جدید اندی امی McGrath، افسر بازنشسته نیروی دریایی که طبق گزارش‌ها درباره اینکه چطور دین هلر در حال آماده کردن برای رقابت علیه باب کیسی است، بررسی می‌کند: نماینده جمهوریخواه، مایک کلی می‌گوید که او به دنبال کرسی سنا نخواهد بود.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)
آیا مداخله نژادی از سوی Juror derail گرجستان از سوی کیت tharpe انجام خواهد شد؟

سوال این که آیا یک مرد سیاه برنامه‌ریزی‌شده برای اعدام باید به دلیل نظرات نژادپرستانه توسط یکی از هیات‌منصفه که او را به مرگ محکوم کرده، به دادگاه عالی آمریکا راه پیدا کند. وکیل دفاع برایان tharpe به سی ان ان بی سی گفت: " من نمی‌دانم که در حال حاضر یکی از اعضای هیات قانونی جورجیا که متهم به قتل خواهرش، فریمن در سال ۱۹۹۱ است، او را در یک گودال پرتاب کرد و مجددا او را هدف قرار داد و سپس به یک محاکمه نه روزه به او حمله کرد و هیات‌منصفه برای حکم اعدام رای داد. چندین سال بعد، tharpe مدعی شد که این هیات از طرف یکی از هیات‌منصفه، بارنی Gattie، که در آن گفت: " من مشاهده کرده‌ام که دو نوع از افراد سیاه‌پوست وجود دارد: ۱. افراد سیاه و ۲. N - - - - " همانطور که گفتم، Freemans افراد سیاه‌پوست بسیار خوبی بودند. اگر آن‌ها از نوع tharpe بودند، پس زدن بین زندگی یا مرگ برای tharpe اهمیتی نداشت. احساس من این است، تفاوت چه خواهد بود؟ " در این نامه نوشته شده‌است: " از آنجا که من قربانی و خانواده شوهرش را می‌دانستم و می‌دانستم که همه آن‌ها سیاه‌پوست هستند، من احساس راحتی کردم، کسی که در دسته افراد سیاه‌پوست خوب در کتاب من نبود، باید صندلی برقی را برای کاری که او انجام داده بود، بگیرد.

به خودی خود این احساس را داشتند که tharpe باید سرمشقی برای سایر سیاهان باشد که سیاه پوستان را می‌کشند , اما به همین دلیل دلیل من را توجیه می‌کند . بقیه می‌خواستند سیاه پوستان بدانند که می‌خواهند یکدیگر را بکشند و یکدیگر را بکشند . دادگاه عالی ایالات‌متحده در بیانیه خود گفت : " دادگاه عالی آمریکا پس از محاکمه the در دادگاه استیناف به دادگاه عالی شکایت کرد و گفت که هیات‌منصفه دادگاه استیناف را در دادگاه استیناف مورد انتقاد قرار نداده است و دادگاه عالی آمریکا اعلام

او در حدود یک دهه پیش درگذشت و ان بی سی قادر به رسیدن به خانواده‌اش برای اظهار نظر نبود . بستگان عطایف و خانواده Freeman's نیز درخواست


منبع
کورش احمدوند بازدید : 27 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)
آمریکا  به  حملات  سایبری  از  دستگاه‌های  متصل  به عنوان  کوه  اورست  کمک  می‌کند  .

مقامات دولت اوباما روز دوشنبه تلاش کردند تا به مردم اطمینان دهند که در حال برداشتن گام‌هایی برای مبارزه با انواع جدیدی از حملات سایبری مانند روز جمعه است که تویی‌تر , Spotify , نت فلیکس و ده‌ها وب سایت اصلی موجود را در دسترس قرار می‌دهد . یک قفل در غرفه منطق هشدار دهنده در طی کنفرانس امنیت سایبری سال 2016 در لاس وگاس نوادا در 3 اوت 2016 نمایش داده می‌شود . رویترز / دیوید BeckerThe از وزارت امنیت داخلی گفت که یک کنفرانس تلفنی با 18 ارائه دهندگان خدمات ارتباطی اصلی در مدت کوتاهی پس از آغاز این حمله آغاز شد و برای توسعه مجموعه‌ای جدید از ابزارهای هوشمند که " اینترنت اشیا " را می‌سازند , کار می‌کند . اد ted , موسس شرکت سایبر , گفت : " اگر شما انتظار داشته باشید که تمام دستگاه‌های اینترنتی که در آن خارج هستند را تعمیر کنند , استفاده از گذرواژه‌های بهتر , نصب

ted Technology، رئیس سابق امنیت در AT، گفت امیدوار است که مقامات دولتی بر توصیه به معماری بهتر نرم‌افزار تمرکز کنند و شرکای کسب‌وکار با توجه به اینکه برخی از دوربین‌های قدیمی‌تر و دستگاه‌های ثبت ویدیو در برابر حملات آسیب‌پذیر هستند زمانی که کاربر کلمه عبور پیش‌فرض را تغییر نداده است. دیل درو، افسر ارشد امنیتی با سطح ۳ ارتباطات، گفت: " مانند Xiongmai، به روز رسانی سفت‌افزار به وب سایت خود برای رفع این مشکل کمک می‌کند و به مشتریانی که مایل به تبادل هیچ چیزی نیستند، چیزی شبیه به یک فهرست جامع از مشتریان خود ارائه می‌دهد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 26 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

یکی از خوانندگان اهل آمریکای‌لاتین به نام " Daddy shaky " ( Yankee Daddy ) , یکی از اولین هنرمند اهل آمریکای‌لاتین است که به رهبری " Gasolina , " ( Puerto Rican ) و " Despacito " ( Puerto Rican ) , یعنی " shaky shaky " و " Despacito " ( Luis Rican ) , که با لوئیس Fonsi نوشته شده‌است , می‌باشد . " Spotify " روز یکشنبه در ایمیلی به " آسوشیتدپرس " گفت : " انفجار Unbeliebable " اولین هنرمند لاتین است که به رتبه 1 در Spotify رسید و نه تنها برای شغل من بلکه برای صنعت به طور کلی , " پدر یانکی " که نامش رام لوئیس Ayala رودریگز است , در ایمیلی اعلام کرد : " انقلاب دیجیتال موسیقی جهان را متحد کرده‌است و این دلیل آن است . همه ما در یک قایق بدون برچسب و کلیشه‌ای هستیم ." عکس از پدر یانکی که اولین هنرمند لاتین است با most streams A . ابر / APHe به خاطر می‌آورد که زمانی که وی در سال 1992 در پورتوریکو شغل خود را آغاز کرد , بسیاری از didn't بر این باورند که او بیش از سه سال است که به یک حس بین‌المللی تبدیل خواهد شد . لوئیس Fonsi , رئیس فرهنگ لاتین جاستین بیبر , می‌گوید : " من مجبور بودم قربانیان بزرگ را از دست بدهم , احساس تعصب بسیاری از مردم را از دست بدهم که درها را برای من باز می‌کنند " لوئیس Fonsi , رئیس فرهنگ لاتین No. , می‌گوید : " Spotify برای سال‌ها از موسیقی لاتین حمایت کرده‌است , و این همان لحظه‌ای است که نشان می‌دهد عشق و علاقه ما به این ژانر به همان اندازه مورد حمایت حضار ماست . برای همه هنرمندان ما , و به ویژه برای

برنده جایزه ammy هنوز یکی از تاثیرگذارترین و شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در reggaeton است: " امروزه، این ژانر بیشتر به مردم جهان گوش می‌دهد." به خاطر همه طرفداران و همکارانم این فرصت را به من دادند که با آن‌ها هم‌کاری کنیم. ما این کار را کردیم! از سی ان ان استیودنت نیوز در فیسبوک، تویی‌تر و اینستاگرام پیروی کنید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)
منوی تولد رابرت موگابه، ویل فیل را شامل می‌شود.

JOHANNESBURG ، آفریقای جنوبی - تولد رابرت موگابه اتفاق بزرگی در زیمبابوه است. ویرانی اقتصادی این کشور لعنت می شود ، هر 21 فوریه با رویدادهایی از جمله مسابقات فوتبال ("جام فوق العاده باب") ، کنسرت و مهمانی اسراف برگزار می شود. به افتخار رفیق رئیس جمهور که 35 سال حکمرانی کرده است. این سال ، برای مشخص کردن 91مین ویژگی موگابه ، مهمانی انتظار می رود. به درآمد آنها خواهد رسید. براساس روزنامه The Chronicle ، یک کشاورز برجسته محلی پیشنهاد کرده است که دو فیل را به همراه دو گاومیش کیپ ، دو آنتلوپ سجاف ، پنج ایمپال و یک شیر غنیمت برای تولد اهدا کند. Tendai Musasa ، به نام اهدای حیوانات به ارزش تقریبی 120،000 دلار هتل "یک ژست عالی" است. حیوانات چند روز جلوتر از زیمبابوه ذبح می شوند

علاقه و علاقه داعش بر روی فیس بوک یک جنایت است که در آن اولیور فکر می‌کند رهبر " اکوادور " کمی لاغر و لاغر است.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
سوالات بیش از اعمال خیرخواهانه فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه Thrift مطرح می شوند

در فروشگاه لوازم دست‌دوم فروشی در Bellingham، واشنگتن، معنای آن پیام خوب برای خریداران در فروشگاه دست‌دوم فروشی در ۲۰۱۱، واشنگتن، بی‌ارزش است: خرید کمی شلوار دست‌دوم، یک ژاکت قدیمی و دیگر treasures لوازم دست‌دوم فروشی، یک پیام هماهنگ برای شکارچیان ارزان با قلب طلا است: " کاره‌ای خوب. معاملات بزرگ و ترویج فعالیت‌های خیریه دلیل بزرگی است که چرا شرکت مادر Value، شرکت Inc.، سالانه بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در کسب‌وکار کار می‌کند. سال‌ها، این بزرگ‌ترین بازیگر در صنعت رو به رشد و رو به رشد بازارهای دست‌دوم فروشی بوده‌است. یک فروشگاه Village در Kirkland، Washington.Paul جوزف براون برای InvestigateWestThrift برای مدیران اجرایی شرکت‌ها سودمند بوده‌است. به عنوان مثال، رئیس هیات‌مدیره، تام الیسون مالک یک عمارت بار انداز در همان حومه شهر سیاتل است که در آن بیل گیتس ادعا می‌کند که کاره‌ای خیریه برای خیریه می‌تواند اغراق‌آمیز باشد. در پشت بسیاری از معاملات بزرگ در دهکده Value، چیزی است که دیگران ممکن است به عنوان یک عمل بسیار ناچیز ببینند. InvestigateWest یافته‌است که در پشت سر دیگران هیچ چیز وجود ندارد که در طی یک دوره دو ساله investigation.Some پیدا شود " شرکای خیریه کم‌تر از ۵ درصد درآمد حاصل از فروش را از طرف خود دریافت کرده‌اند. به طور کلی، به نظر می‌رسد که بین ۸ تا ۱۷ درصد از درآمد شرکت با charities.Mean پایان می‌یابد در حالی که Savers به طور معمول به اهدا کنندگان می‌گوید که چه مقدار از کمک‌های مالی مورد استفاده خود را به خیریه اهدا می‌کند. این مساله ممکن است باعث گمراه کردن خیرین برای دست‌بالا گرفتن عمل خوب آن‌ها شود و طبق گفته کارشناسان مالیات و ناظران خیریه، آن‌ها را وادار به اخذ یک کسر مالیات بنمایند که در طول یک سال به طور مکرر از مصاحبه یا پاسخ دادن به سوالات کتبی برای این سوال طفره رفت.

در حال گسترش تهاجمی است. از سال 2009 تا 2014 ، طبق گفته شرکت تحقیقاتی صنعت IBISWorld ، پس اندازها هر سال حدود 5 درصد رشد می کردند و تا 20 فروشگاه در سال افتتاح یا خریداری می کردند. این شرکت هم اکنون بیش از 330 فروشگاه در 29 ایالت ، کانادا و استرالیا فعالیت می کند و 22000 کارگر را استخدام می کند. این زنجیره به طور فزاینده ای با فروشگاه های بلند مدت غیرانتفاعی که بیشتر درآمد خود را به افراد نیازمند اختصاص می دهند ، رقابت می کند. شرکت Savers مکان هایی را در ایالات متحده ذخیره می کند و پس از گذشت چندین دهه با تکیه زیاد به خیریه های شریک زندگی خود برای جمع آوری کالاها برای فروش در فروشگاه های خود ، پذیرفته است. یک استراتژی جدید: از اهدا کنندگان بخواهید که به جای اهدای خیریه که پس از آن کالا را به Savers می آورند ، مستقیماً کالاها را کنار بگذارند. این کمکهای مالی در فروشگاه ، خیریه ها را به مراتب کمتر از هر پوند نسبت به کالاهایی که توسط خود خیرین وارد شده اند ، پرداخت می کنند. براساس راهنمای فروشگاه فروشگاه زنجیره ای ، از سال 2005 تا 2010 Savers پنجمین خرده فروش تخفیف در کشور بود. و از سال 2006 درآمد آن بیش از دو برابر شده است ، طبق خدمات سرمایه گذار مودی ، به 1.2 میلیارد دلار رسیده است ، اگرچه Savers متعلق به بخش خصوصی عملکرد مالی خود را برای عموم مردم فاش نمی کند. در همین حال ، حداقل شش مورد از بیش از 100 موسسه خیریه مرتبط با فروشگاه های Savers از سال 2009 با این شرکت ارتباط برقرار کرده اند ، حداقل سه شرط استناد به شما خیلی نامطلوب است. "? استیون بک ، مدیر غیر انتفاعی گفت: "یکی از خیریه هایی که این پلاگین را کشید ، بنیاد Big Brother Big Sister در منطقه بوستون بود که اکنون سه تا چهار برابر درآمد حاصل از معامله Savers را با بهره برداری از فروشگاه پرشور خود دریافت می کند. "اگر یک موسسه خیریه 4 تا 6 درصد درآمد داشته باشد ، بسیار نامتعادل است.". "اگر شما یک میلیون می کنید ، و ما 40،000 دلار درآمد داریم ، چگونه می توان به خیریه ها کمک کرد? ""ممکن است قانونی باشد ، اما این درست نیست."هیچ شکی نیست که موسسات خیریه پول دیگری را که در غیر این صورت نمی توانستند کسب کنند

لری کونیا ، مدیرعامل خواهران بزرگ برادران بزرگ شمال نیوجرسی و شرکت تابعه جمع آوری کمک های مالی آن ، گفت: "من نمی توانم به اندازه کافی خوب در مورد رابطه ما با Savers بگویم.". "بودجه فدرال خشک شده است. بسیاری از بودجه دولت برای افراد غیرانتفاعی خشک شده است و من حتی مطمئن نیستم که بدون پس انداز کار خواهیم کرد." اما منتقدین می گویند که مصرف کنندگان و اهدا کنندگان پس انداز فریب می خورند زیرا تعداد کمی از آنها درآمد فروشگاه ها در واقع به خیریه ها می رسد. سیلویا کرونشتات ، مدافع مصرف کننده ، که قبلاً بازپرس کلاهبرداری در وزارت امور مصرف کننده شهر نیویورک بود ، می گوید که مصرف کنندگان و اهدا کنندگان باید از پس انداز خود جلوگیری کنند. "از اهداف خوب اهدا کنندگان برای ایجاد ثروت شگفت انگیز برای خود استفاده می کند."به او ، "خیرینانی که با Savers شریک زندگی هستند نیز مقصر هستند ، زیرا اجازه می دهند نام آنها در ازای چند سکه روی دلار استفاده شود." بازاریابی مواد برای فروشگاه های Savers.SaversLong قبل از هیولا Macklemore 2012 به"Thrift Shop" کمک کرد تا تکامل در عادات خرید آمریکایی ها باشد. در اینجا فکر کنید که ما یک موسسه خیریه هستیم ، "شان مکرا ، کارگر طبقه در یکی از فروشگاه های Savers'Value Village در سیاتل ، به InvestigateWest گفت ، حتی اگر Savers به عنوان یک تجارت انتفاعی در ایالت واشنگتن و جاهای دیگر ثبت شده باشد. یک مدیر اجرایی ارتش نجات در منطقه Mission در سانفرانسیسکو در سال 1954 ، Savers یک مدل تجاری ایجاد کرد که امروز به طور فزاینده ای در حال گسترش است: فروشگاه های سودآور Savers

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

Savers می‌گوید که از بین 4 درصد و 17 درصد درآمد به charities.Over , Savers می‌گوید که در سال 2014 200 میلیون دلار به خیریه‌ها پرداخت کرده‌است . اگر 1.2 میلیارد دلار درآمد سالانه داشته باشد که برآورده‌ای مودی در ماه آوریل 2015 به پایان برسد , دقیق است , که حدود 83 سنت از هر دلاری که لازم است را نگه می‌دارد , در حالی که موسسات خیریه 17 درصد را به دست می‌آورند . hoovers برآورده‌ای درآمد سالیانه را به میزان 2.4 میلیارد دلار تخمین می‌زند . این به معنی این است که حدود 8 درصد از درآمد Savers به " بزرگ‌ترین رقبای غیر انتفاعی " تبدیل خواهد شد , که توسط قانون فدرال برای گزارش امور مالی آن‌ها به مردم مورد نیاز است , و بخش عمده‌ای از درآمد را صرف کمک به مردم در نیاز می‌کند . برای مثال , با وجود اینکه سازمان بین‌المللی صنایع حسن‌نیت به خاطر حقوق‌های اجرایی غیر قانونی مورد انتقاد قرار گرفته‌است , بیانیه مالی حسابرسی سال 2014 آن گزارش می‌دهد که 95 درصد درآمد خود را به برنامه‌هایی اختصاص داده‌است که به معلولان و کسانی که به سختی کار می‌کنند , کمک می‌کند و نه خود را به هر سازمانی اهدا می‌کنیم . اگرچه Savers به سوالات InvestigateWest پاسخ نمی‌دهد , سوابق عمومی نشان می‌دهند که چگونه این شرکت از خود به دولت دفاع کرده‌است نامه‌ای که از طریق قانون بایگانی دولتی در واشنگتن بدست‌آمده است , بخش خیریه ایالت واشنگتن در سال 2002 از دهکده Value درخواست کرد که آیا آن solicits است , و بنابراین باید به عنوان یک اعانه جمع کننده تجاری ثبت شود . بردلی Whiting , مشاور عمومی Savers , به نوبه خود پاسخ داد : " ما تقاضای کمک یا مشارکت را از طرف هر سازمان نمی‌کنیم , و نه خود را به هر سازمانی اهدا می‌کنیم . همه کالاهای به‌دست‌آمده از نهاده‌ای غیر انتفاعی محلی از نهادها در یک قیمت

براساس یک قرارداد معمولی که دهکده Value برای خرید from دلار به قیمت 9.99. دلار به فروش می‌رساند , " the " از خود در برابر حامیان اپراتورهای فروشگاه‌های دست‌دوم فروشی با قیمت 14.99. دلار به فروش می‌رود , اما در کل عملیات خود , " Savers " از خود در برابر حامیان فروش دست‌دوم فروشی , مانند behemoths صنعت , حسن‌نیت و ارتش رستگاری , سود می‌برد . در واقع , برخی از شرکای خیریه " Savers " کار خود را با این زنجیره برای خانم سارا Gaugl , سخنگوی اداره امور خارجه , در نامه‌ای در سال 2013 به مقامات دولتی واشنگتن در پاسخ به شکایت مصرف کنندگان که این شرکت برای تمام اقلام تحویلی به سازمان‌های غیرانتفاعی می‌پردازد , گفت , اگرچه نزدیک به سه چهارم برای فروش مجدد مناسب نیستند . او نوشت : بقیه " responsibly بازیافت " هستند . در

مصرف‌کننده نوشت : " هر چند دقیقه به علاوه bookmarks در همه جا پخش می‌شوند . " به گفته بن Wogsland.Foll , دادستان‌کل مینه سوتا , Lori سوانسون , دادستان عمومی , در ماه مه سال 2015 از the شکایت کرد و این شرکت را به " متقاعد کردن مردم برای خرید در فروشگاه‌های Savers تحت پوششی که Savers " به نفع یک موسسه خیریه است , متهم کرد و گفت : " این کت و شلوار به دنبال آن است که این شرکت را وادار کند تا ماموریت و هویت خود را با سازمان‌های خیریه هماهنگ کند . همه چیز در مورد این که اعداد چه هستند ? این دادخواست در ماه ژوئن با موافقت Savers مبنی بر پرداخت 1.8 میلیون دلار به خیریه‌ها و ارائه شفافیت بیشتر به اهداکنندگان و خریداران در ماه ژوئن حل شد . این کمیته هیچ پسری را در ماه مه اعلام نکرده است که هیچ پسر wrongdoing.Swan در ماه مه به وکلای مدافع او اطلاع داده نشده است که هیچ کدام از آن‌ها action.Some که در دهکده Value کار کرده‌اند را درک نکرده اند . کاترین Brophy , که در مسیر خود از صندوق دار به دستیار مدیر در دهکده Value در خارج از سیاتل کار می‌کرد , گفت : " تمرکز اصلی … ایجاد یک سود " است . شما یک پوستر بزرگ با یک چهره بزرگ " گواتمالا " در آن می‌بینید , و فکر کنید این چیزی است که در مورد آن است . Brophy

" کالاهای سخت ". یک بررسی اجمالی از هشت قرارداد بین پس‌انداز و خیریه‌ها در دولت واشنگتن نشان داد که محافظ‌های خاصی برای اقلام اهدایی مشخصی پرداخت نمی‌کنند. کمک‌های خیریه " کمک‌های خیریه " توسط این قراردادها مورد نیاز است, اما لوازم منزل و غیره در قیمت پارچه گنجانده شده‌اند. ترجمه: سازمان‌های خیریه توسط قرارداد برای آوردن کالاهای سخت مورد نیاز هستند. آن‌ها فقط برای آن‌ها پول دریافت نمی‌کنند. چند نفر از افراد محافظ سابق و یک مدیر اجرایی در یک محافظ خیریه سابق این اطلاعات را به خبرنگاران تایید کردند. ما با سازمان‌های غیرانتفاعی محلی شریک هستیم و آن‌ها را بابت همه کالاهای اهدایی در فروشگاه‌های خود می‌دهیم. در عین حال, بازاریابی رو به بالا معمولاً این تمایز را از بین می‌برد: بر روی صفحه " اهدا " در وب سایت‌ها. بروشورهای توزیع‌شده در فروشگاه‌های خرده‌فروشی: " ما با سازمان‌های غیرانتفاعی محلی شریک هستیم و آن‌ها را بابت همه کالاهای اهدایی در فروشگاه‌های خود می‌دهیم. " عملیات " محافظ‌های " در میان ناظران خیریه و آن‌هایی که در فروش مجدد فروش مجدد وجود دارد معروف هستند. " < number > ۶ < / number > ". پس‌انداز کنندگان تجاری باید گزارش دهند که آن‌ها چقدر برای خیریه رشد می‌کنند و چه درصد آن‌ها برای خیریه نگهداری می‌شوند. این صندوق در حال حاضر به عنوان یک جمع‌آوری اعانه تجاری در واشنگتن ثبت شده‌است و لازم است گزارش دهد که به خیریه‌ها پول می‌دهد. اما هنوز مشخص نشده است که درآمد این شرکت چه نسبتی دارد.

با این حال , دادگاه دعوی دادستان‌کل را برای گرفتن تعهد به افشای درصد ارزش یک اهدا که در واقع به خیریه می‌رسد , از جمله تفاوت‌ها برای کمک‌های مالی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای , به دست آورد . تحت این توافق , Savers گزارشی سالانه با دولت در رابطه با ارزش کمک‌های مالی , هزینه‌ها و پرداخت‌ها به موسسات خیریه ثبت خواهد کرد که کمک‌های مالی به نمایندگی از یک خیریه خاص به نفع آن خیریه و برای اولین بار از پرداخت نکردن کالاهای غیر پوشاک جمع‌آوری‌شده توسط charities.Over برآورد شده مالیاتی منع خواهد شد ? برای اهدا کنندگان " Savers " در جای دیگر , ممکن است مقدار برابر شفافیت با مشکل مواجه شود . منتقدان ادعا می‌کنند که چگونگی جمع‌آوری کمک‌های مالی , اهدا کنندگان را تشویق می‌کند که ارزش دارایی‌های their را دست‌بالا بگیرند و چندین نمونه مستند را مستند کنند که در آن‌ها ارزش کل کالا مشمول کسر می‌شود . در صورتی که این فروشگاه مستقیما توسط یک موسسه خیریه ثبت شود , کارشناسان مالیات و ناظران خیریه در گزارشی که تنها بخشی

مؤسسات خیریه برای پرسیدن چه درصد در حقیقت به امور خیریه می روند "امیدوارم این دادخواست مینه سوتا چشم مردم اهداکننده را باز کند.". رابرت مک کلور در این گزارش مشارکت داشته است. InvestigateWest یک آژانس خبری غیرانتفاعی مستقر در سیاتل است. این پروژه گزارش توسط صندوق روزنامه نگاری تحقیقاتی و اهدا کنندگان InvestigateWest پشتیبانی شد. اطلاعات بیشتری در www.invw.org کسب کنید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 17 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
ACLU می گوید ، کارمند کنتاکی کیم دیویس در حال مداخله و تغییر مجوزهای ازدواج است

" کیم دیویس " هفته گذشته پس از یک دوره محکومیت در زندان به عنوان یک کارمند بخش کنتاکی به کار خود ادامه داد و قول داد که او در روز 14 سپتامبر در حالی که مشاور حقوقی to , برایان میسون , در حال بازگشت به شغل خود بود , به کار خود ادامه داد : کیم دیویس ممکن است قاضی county را نقض کند . 19 , 201501 : 47 او تمام فرم‌های اصلی را مصادره کرد و فرم تغییر یافته " که didn't نام بخش روآن را ذکر کرد را ارائه کرد . وکیل دیویس , کیم دیویس ( مقام دوم ) و همسرش جو دیویس ( راست ) در بیانیه‌ای اعلام کردند که او " دخالت قابل‌توجهی در ازدواج با دستور دادگاه فدرال را نقض کرده‌است " و همسر او , جو دیویس , در بیانیه‌ای اعلام کرد که او " تلاش خوبی برای انطباق با دستور

Staver بنیانگذار مشاور آزادی، گروهی که "ازدواج طبیعی" را ترویج می‌دهد، گفت: "بایگانی پرونده، که" ازدواج طبیعی " را ترویج می‌کند، افزود که علاقه ACLU به ازدواج نیست، بلکه در آویزان کردن پوست سر دیویس بر روی دیوار به عنوان یک غنیمت است."


منبع
کورش احمدوند بازدید : 19 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

لس‌آنجلس - کرتیس هان سن , که برنده جایزه اسکار برای فیلم محرمانه لس‌آنجلس شد و کارگردانی فیلم " دستی " را کارگردانی کرد و داستان " " دستی که گهواره " " دیترویت " را کارگردانی کرد , مرده‌است . تونی Im , سخنگوی پلیس لس‌آنجلس , گفت که او در اواخر روز سه‌شنبه بعد از ظهر سه‌شنبه در خانه‌اش در Hollywood Hills درگذشت . من گفتم که هان سن از علل طبیعی جان سالم به در برده بود , ولی او بیشتر از آن‌ها و کورتیس هان سن در مجموعه 8 مایلی بالا رفته بود . " کرتیس هان " در بیانیه‌ای گفت : " کرتیس هانسون " در بیانیه‌ای گفت : " پس از مرگ او , " کرتیس هان " به من و ایده دیوانه‌وار ما برای ساختن یک فیلم جنگی رپ در دیترویت گفت : " او اساسا من را به یک بازیگر 8 مایل تبدیل کرد . " هانسون " که در سال 2002 در لس‌آنجلس بزرگ شده‌بود , به عنوان عکاس , نویسنده و ویراستار مجله سینمایی , به عنوان عکاس , نویسنده و ویراستار مجله سینمایی , به عنوان عکاس , به عنوان عکاس , به عنوان عکاس و ویراستار برای سینما از دبیرستان بیرون آمد . کارگردان ماهری بود . مرد بزرگی است . او در 21 سپتامبر سال 2016 با بازی Tobey

فیلم خوش شانس شما است. کاملیا موراندی / REX / Shutterstock / ShutterstockHanson به خاطر گرفتن رمان عظیم جیمز الروی "LA محرمانه"- در مورد پلیس ، مجرمان و دستمال سفره ای در دهه 1950 در لس آنجلس - مورد ستایش قرار گرفت و بدون از دست دادن ظرافت خود ، آن را به یک تریلر پرچین تبدیل کرد."همه شخصیت ها و انگیزه ها در کورتیس هانسون پیچیده هستند. فیلمنامه.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
برای پناهندگان از سرزمین های گرمتر ، بلیزارد به سختی برخورد می کند

برف ممکن است با انباشت تا دو پا به سختی به ماین برخورد کند. اما این کافی نبود تا رستوران بانکوک Pronsavanh Soutthivong را برای روز تعطیل کند. پس از گذراندن دو سال در اردوگاه پناهندگان ، Soutthivong متولد لائوتایی در سال 1981 به آمریکا آمد. او تقریباً 27 سال در ماین بوده است ، اما حتی قبل از آن نیز در معرض برف قرار گرفته است. "Soutthivong ، 49 ساله ، به NBC News گفت:"من 7 سال در شیکاگو زندگی کردم.". "این به هیچ وجه برای من نیست." از میان ایالت های تحت تأثیر کولاک نیو انگلستان ، ماین بیشترین درصد از جمعیت متولد خارجی خود را از کشورهای جنوب شرقی آسیا - حدود 9000 مطابق با موسسه سیاست مهاجرت - به خود اختصاص می دهد. بسیاری مانند Soutthivong به سادگی با آب و هوا سازگار شده اند. اما به نظر می رسد کولاک'15 بر تازه واردان ماین از آفریقا تأثیر گذاشته است ، که مانند آسیایی های جنوب شرقی ، از سرزمین های بسیار گرمتر استقبال می کنند. Rob Parritt ، مدیر پناهگاه آکسفورد پورتلند ، بزرگترین پناهگاه اضطراری در ماین ، می گوید آژانس وی و شهر برنامه هایی را ایجاد کرده اند و آماده خدمت به جوامع جدید پناهندگان هستند. این روزها ، او می گوید اکثریت قریب به اتفاق کشورهای آفریقایی مانند DR کنگو هستند. "ما درباره هوا زیاد صحبت می کنیم.". "کسی در یک پیراهن کوتاه و تی شرت ظاهر می شود ، ما می خواهیم گاو مقدس بگوییم ، ما آنها را به تمام منابع اصلی در دسترس آنها اشاره می کنیم."تازه واردان ممکن است روزی دل Southivong را توسعه دهند ، که از آن زمان به بعد تبدیل شده است. شهروند ایالات متحده."من الان آمریکایی هستم ، ماینر" ، گفت: Soutthivong. "وقتی مردم می گویند غذای من چگونه است ، من می گویم شرور ، خوب شرور." چگونه بارش برف را اندازه می گیریم? ژانویه. 27، 201500: 41IN-DEPTHBlizzard 2015: New England دفن شده ، NYC آسانسور سفر BanNational سر آب و هوا مقصر پیش بینی های پیش بینی شده است


منبع
کورش احمدوند بازدید : 15 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)
مادر  دیترویت  مادر  پس از  یافتن  کودکان  مرده  در  فریزر  بازداشت شد

روز چهارشنبه بعد از اینکه جسد دو فرزندش را در فریزر پر از فریزر گذاشتند , یک زن دیترویت در روز چهارشنبه متهم به آزار و اذیت کودکان شد . شایسته بودن : آنجلا بلر 35 ساله , متهم به چهار فقره سو استفاده از کودکان در درجه اول و یک شمارش از ارتکاب سو استفاده از کودکان در حضور کودک دیگر است . او در prison.The کودکی که اجسادشان پیدا شد , دختر 13 ساله , Stoni آن بلر و پسر 9 ساله‌اش , استفن گیج , شناخته شدند . دفتر دادستانی گفته‌است که اگر آن‌ها امروز زنده بودند , Stoni 15 سال داشت و استفن 11 سال داشت , اما پلیس دقیقا زمانی که آن‌ها باور دارند اجساد این کودکان پس از رسیدن مقامات به خانه در حدود ساعت 10 : 45 صبح سه‌شنبه پیدا شدند گفتند که مادر اعتراف کرده‌است که بچه‌هایش را کشته‌است . براساس خبر رسمی منتشر شده در صبح روز چهارشنبه , کریگ کریگ رئیس پلیس دیترویت گفت : " آن‌ها هنوز تعیین نشده اند و علت مرگ این دو کودک هنوز تعیین نشده است , زیرا تحقیقات در مورد کودکان دیگر , یک دختر 17 ساله و یک پسر 8 ساله , در بازداشت به سر می‌برند . " مقامات گفتند که یکی از ساکنان مجتمع آپارتمانی به پلیس children's که در محل جداگانه‌ای بود , هشدار داد و گفت : " حقایق گفته‌شده در این مورد مثال‌هایی را نشان می‌دهد که چرا

همسایه توری childs پس از پیدا کردن جسد sister در FreezerMarch 25 , 201501 : 30 نوزاد مرده پیدا شده در خانه در بدن


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)
هکرها از اشکالات اینستاگرام برای دریافت شماره تلفن های مشهور ، ایمیل استفاده کردند

براساس به اشتراک گذاری عکس متعلق به فیس بوک در شبکه اینستاگرام, دست‌کم یک هکر توانست شماره‌تلفن و آدرس‌های ایمیل متصل به افراد مشهور را سرقت کند. این شرکت در بیانیه‌ای گفت: " ما به تازگی کشف کردیم که یک یا چند فرد با استفاده از یک اشکال در یک api اینستاگرام به تعدادی از کاربران با پروفایل بالا دسترسی غیر قانونی پیدا کرده‌اند. اینستاگرام بلافاصله درخواست " اخبار nbc " برای شرکت تد ted را رد نکرد: در یک پست وبلاگ " ما به سرعت حشره را ثابت کردیم و با اجرای قانون در این مورد هم‌کاری کرده‌ایم. " اگرچه ما نمی‌توانیم تعیین کنیم کدام حساب‌های خاص تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند, ما معتقدیم که درصد پایینی از اکانت اینستاگرام است. " در حالیکه حشره ثابت شده‌است, یادآور اهمیت حفظ گذرواژه قوی و روشن کردن اعتبار دو عاملی است. این گام اضافی, وقتی وارد سیستم می‌شود, یک کد برای تلفن دارنده حساب می‌فرستد. زمانی که آن‌ها وارد این کد در اینستاگرام شدند, آن‌ها قادر خواهند بود تا به همراه کسی که عکس‌های خصوصی از دوست پسر سابقش, جاستین بیبر را منتشر کرده‌است, وارد سیستم شوند. حساب او به طور مختصر در روز دوشنبه گرفته شد و سپس دوباره برقرار شد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 18 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
Comey  در  مصاحبه  تلویزیونی  می‌گوید  که ترامپ  از نظر اخلاقی  برای  رئیس‌جمهور  مناسب نیست  .

جیمز Comey، رئیس سابق FBI در مصاحبه‌ای با اخبار ABC که یکشنبه‌شب پخش شد، گفت که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک دروغ گوی متقلب است که گاهی حتی نمی‌داند که او دروغ می‌گوید. او گفت که ترامپ "از نظر اخلاقی نامناسب" برای مصاحبه چند ساعته اش با جورج Stephanopoulos از شبکه ABC انجام شد و بسیاری از جزئیات آن را هفته گذشته منتشر کردند، بنابراین این بحث هیچ واکنشی به خشم ترامپ از زمان then.Slip pery James، مردی که همیشه به شدت و از بین می‌برد (او باهوش نیست)را بازگو کرد.) )، تا کنون به عنوان بهترین مدیر اف بی آی در تاریخ شناخته می‌شود. دونالد ج. @ هفته گذشته، طبق متن کامل مصاحبه که یکشنبه‌شب در ABC منتشر شد، Comey گفت: " رئیس‌جمهور ما باید به ارزش‌هایی که در هسته این کشور قرار دارند احترام قایل شود و به ارزش‌هایی که در هسته این کشور وجود دارد احترام بگذارد." براساس گزارش بی سی بی سی ای، Comey گفت که در نشستی در فوریه ۲۰۱۷، ترامپ گفت که رفتار رئیس‌جمهور در یک جلسه در فوریه ۲۰۱۷ از نظر اخلاقی نامناسب است و گاهی اوقات او می‌گوید که وقتی ترامپ به طور خصوصی از او درخواست کرده که تحقیقات فلین را کنار بگذارد - اتهامی که ترامپ آن را رد کرده‌است - "certa" بود.

اما او گفت که هر گونه اتهام جنایی به عنوان دادستان در روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که رئیس‌جمهور در طی یک جلسه توجیهی در مسیر نیروی هوایی در روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که رئیس‌جمهور " فاش کننده اعتراف شده " را که " نادرست بودن اثبات شده‌است " , به خبرنگاران گفت . اما یک چیز که او ارائه کرد این بود که FBI در پرونده جنجالی که توسط FBI به نام " هیلاری کلینتون " فرستاده شده‌بود , و سپس توسط مشاور ویژه رابرت مولر در مورد تحقیقات انجام‌شده توسط FBI در 12 مارس سال 2016 در

با توجه به اینکه بعداً مطلع شد که FBI در مورد هر کدام از نظرسنجی‌های اصلی به عنوان "یک وفاداری بالاتر" زمانی که منشی was y به ABC گفت که او تصمیم مشابهی را اتخاذ خواهد کرد، او گفت: " اگر من شروع کنم، ما دیگر آن گروه در آمریکا نیست که از طرفداران حزب جدا باشد و قابل‌اعتماد باشد. ما فقط یک بازیگر دیگر در جنگ قبیله‌ای هستیم " جیمز Comey در ساعت ۹ بعد از ظهر سه‌شنبه در استودیو live Maddow (۱۶ آوریل ۲۰۱۸، ۶: ۱۰: ۱۰: ۱۰: ۱۰: ۱۰: ۱۰ صبح): نسخه قبلی این مقاله عنوان جیمز Comey را منتشر می‌کند. او رئیس سابق اف بی آی است، نه مدیر فعلی.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
5  مورد  از مردم آمریکای‌لاتین  در  سال 2015  به سازمان نظارت  خواهند  کرد  .

جمهوری خواهان زمانی که کنگره در سال نو باز می‌گردد به پایان می‌رسند. بسیاری از مسائل سال گذشته درنگ می‌کند اما پیش‌بینی انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی باعث ایجاد تغییر جدیدی در سیاست مداران خواهد شد. در اینجا پنج موضوع آمریکای‌لاتین باید در سال آینده بررسی شوند: اقتصاد, شغل, درآمد - پذیرش آن. فکر می‌کردید که ما این لیست را با مهاجرت انجام می‌دهیم. چرا ما? به همان اندازه که مساله برای اسپانیولی‌ها است, گزارش اخیر نشان داد که فاصله بین خانواده‌های لاتین و لاتین بیشتر از یک دهه است. برای بسیاری از جوامع, مسائل دیگر ثانویه به اشتغال, ثروت, و پرداخت منصفانه است. یکی از دلایل این امر, بقای اقتصادی است. با کاهش بیکاری در میان لاتینی‌ها که تا ۹۰ درصد و برخی اخبار خوب در جبهه ایجاد شغل دارند, ما می‌خواهیم بدانیم که چقدر آمریکای لاتینی‌ها در هر گونه تلاش اضافی برای ایجاد شغل و یا گسترش اقتصاد سهیم هستند و اینکه آن‌هایی که شغل دارند, دست‌مزد بهتری خواهند دید و یا برای برخی دیگر, دستمزدها را افزایش خواهند داد. ما همچنین می‌خواهیم بدانیم قانون گذاران چگونه قصد کمک به بستن شکاف بین آمریکای‌لاتین و سفید را دارند. در حالی که نژاده‌ای هندی کمی دورتر هستند, آبیاری روزانه, قطره‌ای, قطره‌ای و اشاراتی وجود دارد که ممکن است نامزدهای حزب سفید و دیگر مشاغل باشند. در حالی که هیچ پول بزرگی در هیچ یک از نامزدهای بالقوه آمریکای‌لاتین برای دفتر بیضی‌شکل وجود ندارد, دلایل زیادی برای نگاه داشتن به حرکاتی که ممکن است توسط برخی از آمریکای لاتینی‌ها وجود داشته باشد وجود دارد. آیا رئیس‌جمهور جولیان کاسترو به یک بلیط انتخابات ریاست‌جمهوری ملحق خواهد شد? آیا جمهوری خواهان از مارکو روبیو, که اخیراً به npr گفته بود که رئیس‌جمهور سابق فلوریدا, جب بوش, او را از انجام این کار منع نمی‌کند, اگر روبیو تصمیم بگیرد که کاندیدای حزب جمهوری‌خواه باشد, او را متوقف نخواهد کرد? و چطور است که تد کروز از قدرت حزب چای خود استفاده کند? مثلاً " سوزان مارتینز?

رنگ پوست آمریکا تغییر کرده‌است, اما مردم آمریکای‌لاتین هنوز در دست نگه داشتن مشاغل انتخاب‌شده و منصوب شده‌اند و جامعه مشتاق دیدن بیشتر رهبران آن است - برای یک گروه بزرگ از آمریکای‌لاتین, همه چیز بستگی به این دارد که چگونه و چگونه جمهوریخواهان با این مساله مقابله کنند. بهبود اقتصادی, تحصیل تحصیلات عالی, دریافت مراقبت‌های بهداشتی خوب و یا حتی رانندگی با خودرو همگی به وضعیت خود در این کشور مرتبط هستند. برخی از اعضای جامعه ما در چند دهه از یک کودک نوپا به بزرگسالی رفته و کنگره نتوانسته است قوانین مهاجرت خود را به روز کند. هنگامی که جمهوریخواهان آخرین کنگره و کاخ سفید را در سال ۲۰۰۵ کنترل کردند, هیچ کاری در مورد این موضوع انجام نشد. در سال ۱۹۹۶, زمانی که کنگره تحت کنترل حزب جمهوریخواه و یک دموکرات در کاخ سفید بود, حزب جمهوری‌خواه قانون مسئولیت مهاجرت و مهاجرت را تصویب کرد که قوانین مرزی را محکم‌تر کرده, مجازات‌های کیفری در قانون مهاجرت تشدید کرده و برنامه تایید اشتغال (E - تایید) را آغاز کرد. ما نگاهی به این مساله خواهیم انداخت که آیا حزب جمهوریخواه به نیروی انتظامی در سال ۱۹۹۶ اقدام می‌کند, چه اقدامی در واکنش به اقدام اجرایی غیر قانونی در مورد مهاجرت انجام می‌گیرد و اینکه آیا قانونی تصویب می‌شود که به حمایت از کودکان مهاجر بدون همراهی کشورهایی غیر از مکزیک و کانادا پایان دهد. ما شاهد این هستیم که چگونه جمهوری خواهان در حال انجام این مساله هستند چرا که حزب می‌کوشد تا به اندازه کافی از رای لاتینی برای برنده شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری جلوگیری کند. ما همچنین می‌خواهیم ببینیم آیا تاکتیک‌های سخت دولت اوباما علیه مهاجران آمریکای مرکزی در سال جاری از بحران مرزی دیگر جلوگیری می‌کند و اینکه دولت چگونه به عنوان یک نگرانی مهم به آموزش و پرورش کمک می‌کند, اما متخصصان اغلب آن را مشکل تشخیص سلامت و آموزش می‌دانند; چرا که موفقیت بسیاری از کودکان به سلامتی آن‌ها بستگی دارد. در حالیکه تعداد آموزش و پرورش یک کاهش را نشان می‌دهند, طرح مراقبت‌های بهداشت و درمان به برخی نتایج در کاهش تعداد ثروتمندان آمریکای‌لاتین اشاره کرده‌است.

در نرخ ترک‌تحصیل لاتینی و پیشرفت در حضور در کالج - البته اغلب در کالج‌های محلی . اصول مشترک و اصول بهداشت و درمان اوباما , مورد علاقه بسیاری از جمهوری خواهان نیستند . اما طرح‌هایی برای ارائه آموزش‌های اولیه برای کودکان بیشتر , حمایت دو حزبی در خارج از این سیاست را دارند . چه نوع تغییرات ممکن است در این دو جبهه وجود داشته باشد , اگر وجود داشته باشد , و چگونه بر جمعیت بزرگ آمریکای‌لاتین و نرخ بالای آمریکای‌لاتین بدون بیمه درمانی تاثیر خواهد گذاشت ? census - هنوز سال 2020 نیست , اما سرشماری ایالات‌متحده در سال آینده با چند آزمایش بزرگ مواجه است , از جمله آزمایش یک سوال دوباره مجدد درباره میراث لاتینی . رهبران جامعه مدنی و جامعه در حال شکل‌گیری سوال کلیدی در مورد هویت لاتین هستند تا اطمینان حاصل شود که بر شمارش لاتینی تاثیر نگذارد , که به


منبع

بی

کورش احمدوند بازدید : 19 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)
بی

درسال 1989,پسازراه‌اندازیبیشازنیمیاز20شرکتبزرگدرجهانباارزشبازارمستقردرژاپن,دربرابرکم‌ترازیکسومدرایالات‌متحده.آمریکاهنوزبهبزرگ‌تریناقتصادجهانفخر می‌کرد,امابسیاریاز آمریکایی‌هابهفرزندانخودمی‌گفتندکهزبان ژاپنیرا بیاموزندتابتوانندبااتومبیلbossesInجدیدخود,فولاد,بانکداری,کارگزاری,الکترونیکوسایرجاهاصحبتکنند.یکدههبعد,تمامآنیککابوسبسیار دوربرایآمریکایی‌هابود.تنهادوشرکتبرترجهاندرژاپنمستقربودندو14شرکتدرآمریکابودند.امروز,ژاپنازنسلیازرشدlimpرو به رواست,در حالیکه خلاقیتوکارآفرینیآمریکاییرهبریآمریکارا درتعدادیاززمینه‌هابهویژهحوزهحیاتیفن‌آوریدیجیتالوکاربردهایآناحیاکرده‌است.چین,نهژاپن,رقیبپیشرواستوتنهایکنمونهازایناستکه چگونه25سالاولشبکهسیانانشاملیکسفروحشیانهبرایاقتصادجهانیوشرکت‌هاوافرادیاستکهدرamongعذرخواهیمی‌کنند.اینویدئویکزمانیاستکهارقامتجاریومالیازابهامتابازیگرانفیلمرقیبوستاره‌هایراکبرایافراد مشهورظاهرشدند.کارآفرینانجواندرعرضچندسالبهجایبسیاریاز decades.Billگیتس,که یکترک‌تحصیلدر دانشگاه هارواردبود,درروز 21ژوئیهمایکروسافترابایکتیمکوچکباهمترکیب کردند,وازآی بی آیبرایموقعیتپیشرودرطراحینرم‌افزاربرایکامپیوترهایشخصیپیشیگرفتند.تاسال 1995,وقتی40سالهشد, اوثروتمندترینman.Fireدfrom ازشرکتاوراق بهادارسالومونبرادرزبود,مایکلبلومبرگیکسیستمتجزیه و تحلیلیطراحی کردکهبههردلالاجازهدادتا مقادیراوراق‌قرضهرا به سرعتمقایسهکند.به زودی,پایانهبلومبرگ,کههزارانصفحهازاخبار,داده‌هاوبینشرازمزمهمی‌کرد, بایدبرایتجاروبانکدارانوالاستریتموردنیازبود.بلومبرگبهmultibillionaireتبدیل شدوبهحرفهخودادامهداد.

سیاست ، سه بار به عنوان شهردار نیویورک انتخاب شد. سه ماهه اول قرن CNBC همچنین زمانی بود که کارآفرینان پرشور می توانند به روان عمومی بپیوندند تا رفتار را به شکلی بزرگ و کوچک تغییر دهند. استارباکس از یک زنجیره چهار فروشگاه در سیاتل ، هوارد می رود. Starbucks Schultz در سراسر جهان گسترش یافت تا شیوه مصرف و ارزش قهوه را تغییر دهد. مارتا استوارت قبل از ساختن خود از تهیه کننده تازه کار و نویسنده کتاب آشپزی به داور میلیاردر آمریکایی از مبلمان خانگی و سرگرمی ، از مدل سازی (شانل) به سمت سهامداری رفت. ما عذرخواهی می کنیم ، این فیلم منقضی شده است. Howard Shultz قهوه خانه جهان را ایجاد می کند آوریل 29 ، 201404: 40 اوپرا وینفری از یک تربیت فقیر در تنسی به عنوان یک ملکه زیبایی ظاهر شد. در پاریس ، برنارد آرنو با بی امانانه میزبان مارک های لوکس جهان را در کنگلومرای LVMH ترکیب کرد ، در طول راه تقطیر یک اکسیر جادویی از طراحی ، تولید و مهمتر از همه بازاریابی برای وسوسه مصرف کنندگان ثروتمند از هر نقطه جهان برای پرداخت عظیم. مبالغی برای لباس های شیک ، کفش و چمدان. وال مارت بزرگتر از Kmart بود. دو سال بعد ، وال مارت از سیرز گذشت. در اواخر سال 1994 ، وال مارت بزرگتر از Sears و Kmart بود. بسیاری از صنایع دچار اغتشاش شدند. نامهای مشهور تجاری سقوط کردند و برخی ناپدید شدند ، در حالی که تازه واردان روی صحنه منفجر شدند. سرعت انتقال می تواند خیره کننده باشد. خرده فروشی را در نظر بگیرید. چارلز فیشمن در "اثر وال مارت" به نقل از داستانی در نیویورک تایمز در سال 1986 اشاره کرد که گمان می کند که Kmart تا پایان آن دهه از سیرز به عنوان بزرگترین زنجیره کالاهای عمومی آمریکا پیشی خواهد گرفت. وال مارت ، فیشمن خاطرنشان می کند ، در داستان ذکر نشده است. وی می نویسد: "تا پایان سال 1990 ،" وال مارت بزرگتر از كمارت بود. دو سال بعد ، وال مارت از سیرز گذشت. در اواخر سال 1994 ، وال مارت بزرگتر از Sears و Kmart بود. "وال مارت اکنون پنجمین کشور جهان است

شرکت اپل با ارزش افزوده و دومین شرکت بزرگ در سال 1997 به عنوان یک شرکت مستقل نزدیک به مرگ بود . پس از زیان‌های بزرگ , ارزش بازاری آن به کم‌تر از 3 میلیارد دلار رسید . اما یک سری معاملات ادغام ممکن از بین رفت و اپل مستقل ماند . او به زودی یک نوازنده موسیقی آی پاد و سپس فروشگاه موسیقی آی تیونز را معرفی کرد و بیشتر آهنگ‌ها را به قیمت جادویی 99 سنت فروخت و تجارت را با این کار برای مصرف کنندگان آسان‌تر کرد تا به موسیقی توجه کنند تا اینکه آن را بدزدند . تغییر نام از کامپیوتر اپل به سادگی اپل , مدیر عامل استیو جابز عصبانیت محصول را با تاثیر بسیار زیادی بر تجارت تلفن‌ها , عکاسی معمولی و محاسبات لوحی رها کرد . امروز , سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری در بازار company's یک hundredfold.It است که در هر سال , شرکت اکسون موبیل طی هر سال در میان پنج شرکت بزرگ و چورون در 20 برتر قرار دارد , اما این بدان معنا است که آن‌ها مجبورند برای آن کار کنند . در دو مورد از بزرگ‌ترین ادغام , شرکت اکسون موبیل طی سال 1999 و لوک Texaco را یک سال بعد به دست آورد . هر دو شرکت به تازگی سرمایه‌گذاری‌های مولتی بیلیون دلاری را در زمینه رشد سریع شکست هیدرولیکی , یا شکستگی هیدرولیکی ایجاد کرده‌اند . بخش‌های کوچک‌تر نفت و گاز , به ویژه تگزاس wildcatter جورج پی . میچل " از انرژی میچل اعلام کرد که چگونه این فن‌آوری قدیمی را به کار جدید فشار دادن مقادیر زیاد گاز طبیعی از formations شیل که قبلا غیرقابل دسترسی بودند , اعمال کند . این تکنیک وعده داده‌است که آمریکا را از وارد کننده نفت خام به صادرکننده برخی از significance.Prov ided تبدیل کند , یعنی , راهی پیدا شود تا اطمینان حاصل شود که تهدید ناشی از شکستگی هیدرولیکی آب و جو کنترل می‌شود , همراه با یک حرکت کوچک اما رو به رشد در میان

برین و لری پیج ، نسخه بتا موتور جستجوی Google خود را راه اندازی کردند و انقلابی را در دسترسی مردم به اطلاعات نادیده گرفتند. مردم به جای خرید روزنامه و مجله و رفتن به کتابخانه ، فقط به استفاده از رایانه متصل به اینترنت نیاز داشتند. اکنون یک تلفن هوشمند کافی است. از ریشه های آن در اتاق های خوابگاه برین و پیج و سپس در یک گاراژ اجاره ای ، گوگل به یکی از سه شرکت بزرگ جهان تبدیل شده است. ما عذرخواهی می کنیم ، این فیلم منقضی شده است. پیج ، برین و اشمیت به دنبال گوگل هستند. 201404: 26 بیشتر به طور گسترده ، رسانه ها ، صنایع سرگرمی و ارتباطات از راه دور در طی 25 سال اول تلفن CNBC دچار تحول درهم تنیده شدند. تجهیزات در سال 1984 به دستور دادگاه شکسته شده بودند و چندین دهه تغییر چشمگیر را به وجود آوردند. با گذشت زمان ، کابل های فن آوری واگرا و ماهواره ای برای انتقال ویدئو و زیرزمینی یا بی سیم برای تلفن های همگرا ، و شرکت های شرکت کننده زنجیره ای از ادغام را آغاز کردند. امروز ، بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان خدمات ویدیویی ، رایانه ای و تلفنی را از یک شرکت واحد دریافت می کنند. از جمله Verizon ، با ادغام چندین شرکت قدیمی منطقه ای AT T Baby Bell و Comcast ، محصول بسیاری از توزیع کنندگان کابل تشکیل شده است. Comcast یا Verizon با فرض خرید پیشنهادی خود از شبکه غول پیکر سیستم های کابل Time Warner در آخرین لحظه توسط نگرانی های ضد انحصاری فدرال مسدود نمی شود ، Comcast یا Verizon بر کابل ، فیلم و دسترسی به اینترنت برای اکثر ساکنان در بسیاری از مناطق مترو مسلط خواهد شد. منتقدین می ترسند که یک یا هر دو شرکت بتوانند در سهم بزرگی و رو به رشد بازار آمریکا تأثیر بیش از حد بر قیمت گذاری و محتوا بگذارند. (Comcast کنترل NBCUniversal را در سال 2009 خریداری کرد ، و همچنین دارای چندین شبکه تلویزیونی و کابلی ، از جمله CNBC است.) البته همه تغییرات چشمگیر در تجارت در 25 سال گذشته روند صعودی نداشته است

صنعت هواپیمایی. سه مورد از پنج خط هوایی بزرگ یک نسل پیش در دوره CNBC ناپدید شده اند: Pan American World Airways و خطوط هوایی شرقی در سال 1991 و شرکت هواپیمایی Trans World با نام TWA در سال 2001. شرکت هواپیمایی یونایتد در سال 2010 با شرکت هواپیمایی قاره آمریکا و شرکت هواپیمایی آمریکایی با شرکت هواپیمایی آمریكا در سال گذشته ادغام شد. همه در تلاطم ایجاد شده هنگام شروع صنعت در دهه 1970 دستگیر شدند. شرکت های حمل کننده دیگر مجبور به دریافت مجوز دولت برای تغییر مسیرها یا قیمت ها نبودند. نتیجه این بود که ، برای مسافران ، کرایه های ارزان تر ، اما اقامتگاه های کمتر دلپذیر (به صندلی میانه خوش آمدید) و برای شرکت های هواپیمایی آسیب پذیری مداوم اقتصادی وجود دارد. همه تغییرات چشمگیر در تجارت در 25 سال گذشته در صعود قرار گرفته است. فروشگاه موسیقی باکس ، مجموعه ای از فرهنگ عامه ایالات متحده برای ده ها سال ، همه ناپدید شده اند ، و اجاره فیلم نیز در همان جهت قرار دارد ، به عنوان توزیع الکترونیکی خرده فروشی محله و پستی. HMV در سال 2004 درهای خود را بست ، Tower Records در سال 2006 ، سام گودی در سال 2007 و Virgin Megastores ، مغز متفکر کارآفرین بریتانیایی ریچارد برانسون ، در سال 2009. تغییرات ژئوپلیتیکی سیسمونی با تغییرات اقتصادی و تجاری 25 سال گذشته همراه بوده است. به زودی پس از آغاز CNBC ، جنگ سرد طولانی به پایان رسید ، زیرا در اوایل دهه 1990 اتحاد جماهیر شوروی فروپاشید ، آلمان شرقی و غربی دوباره به هم پیوستند و بسیاری از کشورهای ماهواره ای سابق کمونیسم را رد کردند. با این حال ، در سال 1991 ، آمریکایی ها خود را در حال جنگ با اولین چهار جنگ مهم تیراندازی دانستند. دو کشور کویت و بالکان به سرعت به نتیجه نسبتاً موفقی رسیدند که دو کشور دیگر عراق و افغانستان - مصیبت های طولانی را تولید کرده اند که نتایج آنها هنوز کاملاً آشکار است. ما عذرخواهی می کنیم ، این فیلم منقضی شده است. جف بزوس آمازون انقلابی در خرده فروشی انجام داد. آوریل 29 ، 201405: 16 درگیری های عراق و افغانستان در درجه اول نتیجه 11 سپتامبر بود ، بزرگترین حمله به خاک آمریکا از زمان. علاوه بر آنها

اینحملاتباعثایجادانحرافمنابعبهقابلیت‌هاینظامیواطلاعاتیشده‌اند-مسیریکهتاثیراتاقتصادیواقتصادیآن‌هاهنوزبه طور کاملشناخته‌نشدهاست.این مکانممکناستفراترازنمادینباشدکهدرحال حاضر,نزدیکبه 13سالبعد,محلسابقبرج‌هایدوقلویمرکزتجارتجهانیبهجایفاجعه‌ایمصیبت‌باردر15سالاولسال1980,بادوحباببرجسته(درفضایداتکامدراواخردهه1980)ودورکوداقتصادیجزئی(1990-91و2001)شروعشد.اماپس از آنسقوطمالیورکوداقتصادیهمراه(2007-2009)اتفاق افتاد,کهویرانی وویرانیناشیازبحرانمالیworld.Theراموجب شد.مشارکت کنندگانواضحبودندکه مقاماتپولیجهانبهرهبریبانکمرکزی فدرالکهنرخبهرهرا بیشاز حدکاهشدادهومدتزیادیدرتلاشبرایحفظرشداقتصادیدر میانتورمآرامبود.یکیدیگراز wellspring, افراطrampantسرمایهگذارانجهانبود.آن‌هاباآزاد سازیمالیجهانی,بازارهایسرمایهرا بهکازینو,بااوراقبهادار خصوصی غیربومیتبدیل کردندکهتقریباهیچ‌کسآن را درکنکرده ,واستراتژی‌هایتجارتکامپیوتریکهبرایهزینه‌هایبزرگ,سودوپاداشبرایبانکدارانایجاد شد.نتیجهاینبودکهبازارهایمالیدرآستانهفروپاشیکاملپسازبانکدارانمرکزیدرنهایتودراوایلسال 2009توسطبانکمرکزیفدرال ,خزانه‌داری,کاخسفیدوکنگره-یکیازنمونه‌هاینادریازدو حزبیبرجستهآمریکاییدرسال‌هایاخیر-برایجلوگیریازتبدیلشدنبهیکفاجعهجهانیدرمقیاسینزدیکبهرکودبزرگدهه1930,ایجادشد.دولتصدهامیلیارددلاررا درنجاتبانک‌هاودیگرموسساتمالی,وصدهامیلیارد دلاربیشتردرکاهشمالیاتوهزینه‌هایزیر ساختیمورد هدف قرار دادتااقتصادرو به زوالراتحت‌تاثیر قراردهد .

تا زندگی. این گزارش همچنین پشتیبانی اضطراری برای روزنامه تجاری و سالن عمومی شرمساری دو بانک دولتی را تضمین کرد که ورشکستگی یا ادغام اجباری ریچارد Fuld's لمان, استنلی O مریل و جیمی Cayne's Bear را در بر می‌گرفت. بزرگ‌ترین و بزرگ‌ترین نهنگ که یک گروه بین‌المللی آمریکایی بود, در سپتامبر ۲۰۰۸ با ۸۵ میلیارد دلار کمک مالی فدرال refloated شد. مقامات دولتی نگران این هستند که اگر AIG couldn't بدهی‌های خود را به شرکت‌های مالی تحت فشار دیگر در ایالات‌متحده و خارج بپردازد, از جمله بانک سرمایه‌گذاری bellwether گلدمن ساکس, اقتصاد صنعتی world's اقتصادی می‌تواند منجر به بهبود اقتصادی شود, هرچند به طور دردناکی آهسته, با کمک مالی پرخاشگرانه از سوی بانک مرکزی فدرال, سریع‌تر از اروپا است. با توجه به نرخ بهره کوتاه‌مدت در سراسر جهان غنی یا نزدیک به صفر, اروپا اخیراً با اتخاذ the quantitative کمی بحث‌برانگیز شده‌است: خرید بدهی بلند مدت برای حفظ نرخ بلند مدت و ایجاد سرمایه بیشتر در دسترس برای بازار سهام investment.The در طول ربع‌قرن اول, به جز این که بهبود در قیمت سهام پس از سقوط ۲۰۰۸ آن‌ها بسیار سریع‌تر از اقتصاد کلی اقتصاد بوده‌است. این دهه, آن‌ها رکوردهای جدیدی ثبت کرده‌اند. حتی در سال‌های اخیر, اوراق‌قرضه خزانه‌داری آرام دوره‌ای از جنبش تماشایی بوده‌اند, هرچند در سال‌های اخیر نرخ سود برای بازنشستگان و افراد دیگر در شبکه ثابت شده بیش از ۲۵ ماه پیش روی آنتن رفته بود. سال‌ها بود که Milken, از شرکت سرمایه‌گذاری Drexel Burnham, از نفوذ خود در بازار اوراق‌قرضه junk استفاده کرده بود تا مبالغ هنگفتی را که مورد علاقه او بود بسیج کند. نه

با این که او قصد داشت از خود دفاع کند (در نهایت به زندان رفت) ، برخی احساس کردند که ادغام و فعالیت کسب کند می شود و فشار رو به بالا بر قیمت سهام که در هفت سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته بود ، کاهش می یابد. غالب ترین جلوه آن در دهه 1980 ، خرید اهرمی که به طور معمول شامل تصاحب شرکت های بالغ با استفاده از مقادیر زیادی بدهی برای خرید سهام آنها بود ، دچار مشکل شد. با بیان جزئیات در شاید مشهورترین کتاب تجاری گذشته 50 سال ، بربرها در دروازه ، نبرد برای تصاحب کنگره کالاهای مصرفی RJR Nabisco بزرگترین بانک ها در وال استریت. پیشنهاد برنده KKR در سال 1989 ، که در آن زمان هیستریک 31.1 میلیارد دلار ارزش داشت ، پیروزها را به طور موقت قدم زد اما در نهایت صدها میلیون دلار از دست داد. این به دنبال عدم موفقیت یک معامله بزرگ دیگر ، فروشگاه های فدرال رابرت کامپو ، سرمایه گذار زنجیره های خرده فروشی مشهور بود. لیسیدن زخم فقط چند سال به طول انجامید. سهام خصوصی دوباره از بین رفت. شرکت هایی که در دهه 1980 مانند گروه تگزاس اقیانوس آرام (در حال حاضر TPG Capital) تشکیل شده اند ، گروه Carlyle ، گروه Blackstone و Bain Capital انرژی جدیدی را به این جنبش وارد کردند. با کاهش ترس از تورم ، فدرال رزرو پول را به راحتی در دسترس قرار داد. LBO ها به نفع سایر اشکال سرمایه گذاری سهام خصوصی مانند سرمایه گذاری در سرمایه گذاری ، که شرکت های جدید یا نوظهور را هدف قرار می داد ، نقش کمتری (هرچند هنوز هم قابل توجه) داشتند. بسیاری از افراد تازه کار ، در سیلیکون ولی ، راهپیمایی خود را از راه اندازی تا عرضه اولیه عمومی آغاز کردند ، و چند میلیونر و فراتر از بچه ها را در کاپوت ها و همچنین بانکدارانشان انجام دادند. سقوط دات کام این روند با سقوط dot-com مختل شد. از 2000-01 و فروپاشی مالی گسترده تر بعداً در دهه ، اما فقط به طور خلاصه. آنچه ممکن است مهمترین این استارت آپ ها باشد ، Fac

کتاب الکترونیکی ، در سال 2004 توسط مارک زاکربرگ و یک زن و شوهر از دوستان هاروارد راه اندازی شد. در ابتدا این امر به دانشجویان در دانشگاه راهی یکپارچه برای برقراری ارتباط با یکدیگر داد و به طور خلاصه تقریباً به هر کسی اجازه داد تقریباً با هر کس دیگری در جهان ارتباط برقرار کند. فیس بوک محور پدیده فرهنگی و تجاری موسوم به رسانه های اجتماعی شد که در اطراف آن و سایر شرکت های نوظهور مانند توییتر و لینکدین ساخته شده است. فقط در بهار امسال ، جان کوم ، که 20 سال پیش از اوکراین به آمریکا مهاجرت کرده بود ، شروع پیام های WhatsApp خود را فروخت. به فیس بوک رسید و آنچه را که مجله Forbes پس از پرداخت مالیات برای سهم خود ، 6.8 میلیارد دلار محاسبه می کند ، دریافت کرد. این یا یک نقطه عطف جدید در عصر اینترنت است یا یک تعجب در اعلام اینکه ما دوباره در حباب هستیم. در هر صورت ، مطمئناً یک نقطه پایانی مناسب برای 25 سال اول CNBC است. امروز ، هنگامی که CNBC در ربع قرن دوم خود شروع می کند ، از زمان شروع با دنیای بسیار متفاوتی روبرو می شود. اقتصاد ، تجارت و بازارهای ایالات متحده به طور فزاینده ای تحت سلطه فناوری ، رسانه و سرگرمی ، مراقبت های بهداشتی و امور مالی است - همه در میان انتقال قابل توجه. تولید همچنان به چین و سایر کشورهای نوظهور مانند هند ، برزیل و تایلند ادامه یافته است. دیگر این مهاجرت عمدتاً تابعی از نیروی کار ارزان ، غیر ماهر یا نرخ ارز مصنوعی پایین است. اقتصادهای نوظهور در حال توسعه تولید و ارزش افزوده قابل توجهی هستند ، به ویژه توانایی بسیج تعداد زیادی مهندس و سایر کارگران کلیدی برای طراحی ، ساخت و راه اندازی امکانات مونتاژ محصول با سرعت بالا. آنها همچنین به خودی خود در حال تبدیل شدن به بازارهای مصرفی متعاقب هستند. در حالی که هنوز هم به طور سرانه عقب مانده است ، بازارهای نوظهور اکنون بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی جهانی را که با برابری قدرت خرید اندازه گیری می شود ، تشکیل می دهند. در دوره مشابه انتقال اقتصادی بزرگ - عصر طلاکاری آمریکا در اواخر قرن نوزدهم - زندگی CNBC منعکس کننده است. ساختن ثروت بزرگ در میان نابرابری رو به رشد. در ایالات متحده ،

به دنبال آن عصر طلایی به دنبال افزایش مقررات دولتی و trust بود. برخی آرزوی چنین واکنش مشابهی را دارند، در حالی که برخی دیگر چنین منظره‌ای را با وحشت می‌بینند. با دقت تنظیم‌شده باشید.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)
دادگاه عالی ممکن است محکومیت در پرونده Bridgegate را به تعویق بیاندازد

واشنگتن - به نظر می رسید که دیوان عالی کشور روز سه شنبه آماده است تا محكومیت های دو مقام ایالتی را در پشت رسوایی Bridgegate كه در سال 2013 در پل جورج واشنگتن ایجاد كرده بود ، معكوس كند و تصویر كریس كریستی ، فرماندار آن زمان نیوجرسی را لکه دار كند. به نظر می رسد که قضات نسبت به نظریه دادستان در مورد این پرونده شک دارند - که این دو با دروغ گفتن در مورد دلیل بستن پل ، مرتکب کلاهبرداری شدند. مقامات گفتند که آنها نیاز به مطالعه الگوهای ترافیکی دارند ، اما یک هیئت منصفه دریافت که دلیل واقعی مجازات شهردار جامعه ای است که توسط این پل خدمت می کند و حاضر به تأیید مجدد انتخاب فرماندار جمهوریخواه نیست. کریستی در دادگاه بود. استدلال سه شنبه را بشنوید. دادگاه عالی ممکن است محکومیت های مربوط به پرونده "Bridgegate" را صادر کند. 15 ، 202002: 43 هیئت منصفه دادگاه فدرال احکام گناهی را علیه دستیار کریستی بریجت آن کلی و بیل بارونی ، معاون اجرایی اداره بندر نیویورک و نیوجرسی ، که کنترل این پل است ، بازگرداند. هیئت منصفه دریافت که آنها دو یا سه خط پل را که از فورت لی ، نیوجرسی بیرون می آیند ، به عنوان بازپرداخت سیاسی تعطیل کردند. آنچه این پرونده را بحث برانگیز کرد این است که پرونده های کلاهبرداری به طور معمول مقامات دولتی را متهم می کنند که منابع عمومی را منحرف می کنند تا جیب های خود را ردیف کنند. چنین ادعایی در این مورد وجود ندارد. به نظر می رسید که چندین دادگستری را آزار می دهد. "هدف این فریب ، به دست آوردن اموال نبود. هدف ایجاد ترافیک بود. عدالت النا کاگان گفت: "عدالت النا کاگان گفت:"عدالت اداری جان رابرتز همین نکته را بیان کرد:"هدف این طرح فرماندهی خطوط روی پل نبود.". "هدف این بود كه باعث ایجاد ترافیك در فورت لی شود." و به نظر می رسید چندین دادگستری نگران این هستند كه اگر دادگاه محكومیت ها را تأیید كند ، با ادعای اینكه وی در ادعای عمل دروغ گفته است ، در را برای شارژ هر مقام دولتی با تقلب باز می كند. به نفع عمومی. این ممکن است شامل یک مقام شهری باشد که دستور می دهد potholes repa

تلاش برای پاداش به پایگاه سیاسی شهردار و توجیه آن در زمینه‌های سیاسی. " دولت از قوانین پر شده‌است. و نمونه‌های متعددی وجود دارند که در آن‌ها فرد ممکن است چیزی درباره چیزی بگوید که مربوط به قانونی است که به او قدرت آن را می‌دهد. " " من نمی‌دانم این پرونده چگونه کار می‌کند. " اعلامیه دادگاه در ماه جولای اعلام کرد که این پرونده حاکی از آن است که دست‌کم برخی قضات بر این باورند که دولت در آوردن اتهامات تقلب به حد نصاب رسیده‌است. اگر دادگاه محکومیت را لغو کند, این امر باعث خواهد شد که مقامات دولتی مسئول پی‌گرد قرار دادن مقامات سابق به خاطر نقش آن‌ها در رسوایی مالی, به زندان محکوم شوند. کلی در تابستان گزارش داد اما اجازه یافت تا زمانی که مورد درخواست استیناف است, آزاد بماند. او در ماه آوریل به محکومیت خود پرداخت, اما زمانی که دادگاه عالی با شنیدن این پرونده موافقت کرد, آزاد شد. این تصمیم در اواخر ماه ژوئن اعلام خواهد شد.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 21 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)
دادگاه عالی سوال شهروندی را از فرم‌های سرشماری ۲۰۲۰ که پیروزی برای ایالت‌های دموکرات است را به سخره می‌گیرد

واشنگتن - دیوان عالی کشور روز پنجشنبه حكم داد كه دولت ترامپ نمی تواند سؤالی در مورد شهروندی در فرم سرشماری سال 2020 كه به هر خانوار آمریكایی می رود ، در اختیار داشته باشد و به كشورهای پرجمعیت دموكرات كه می گویند این سؤال ، مهاجران قانونی و غیرقانونی را از پاسخ دادن منصرف می كند ، سؤال كند. دادگاه به شدت در مورد این مسئله شکسته شد ، اما در بخشی که اساساً سؤال شهروندی را حذف کرده بود ، رأی 5-4 بود ، با رئیس کل دادگستری. جان رابرتز به جناح لیبرال چهار نفره دادگاه پیوست. اکثریت دادگاه گفت دولت حق دارد از شهروندی سؤال کند ، اما باید تغییر صحیح عملکرد طولانی مدت دفتر سرشماری را توجیه کند. رابرتز نوشت ، توجیه دولت ترامپ "موجود" بود ، و به نظر نمی رسد دلیل اصلی تغییر باشد ، احتمالاً دلالت بر این دارد که دلیل واقعی سیاسی بوده است. تصمیم گیری توجیه این سوال را برای وزارت بازرگانی دشوار می کند. بخشی از سرشماری قبل از اینکه فرم ها فقط در چند هفته چاپ شوند. اما این باعث می شود که دولت مجدداً تلاش کند ، و برخی از کارشناسان حقوقی معتقدند که دولت می تواند موفق شود. "این تقریباً یک توافق است ، اما من فکر می کنم در پایان سوال سرشماری احتمالاً این کار را خواهد کرد. اگر دفتر سرشماری به سادگی می گوید این سوال را می خواهد که یک تعداد کامل را بدست آورد ، دیوان عالی کشور می گوید که در هفته های آینده خوب است. "گفت تام گلدشتاین ، ناشر وب سایت SCOTUSblog و یک وکیل دادگستری

او در تویی‌تر خود نوشت : " کاملا مضحک است که دولت ما و در واقع کشور ما نمی‌توانیم از یک سوال اساسی درباره شهروندی در یک سرشماری بسیار گران‌قیمت , دقیق و مهم در این مورد برای سال 2020 سوال کنیم " . آیا کسی واقعا می‌تواند باور کند که به عنوان کشور بزرگ , ما نمی‌توانیم بپرسیم که آیا کسی شهروند است یا نه . فقط در آمریکا ! دونالد ج . ترامپ ( @ realDonaldTrump ) 27 ژوئن 2019 مورد نیاز هر 10 سال قانون اساسی است و نتایج اندازه هر هیات نمایندگی کنگره را تعیین می‌کنند . داده‌ها همچنین برای محاسبه سهم government's محلی از وجوه توسط بسیاری از برنامه‌های فدرال مورد استفاده قرار می‌گیرند . در مجموع 18 ایالت , چندین شهر از بزرگ‌ترین شهرها و گروه‌های حقوق مهاجران برای مسدود کردن این سوال شکایت کردند و گفتند که این امر باعث می‌شود که مهاجران تمایلی به واکنش به the سرشماری داشته باشند . در نتیجه , ایالات دارای جوامع مهاجر بزرگ می‌توانند کرسی‌های کنگره را از دست بدهند و از کاهش در برنامه‌های کمک دولتی رنج ببرند , طرح دعوی آن‌ها در طول هر سرشماری بین سال‌های 1820 و 1950 مورد سوال قرار گرفت . اما از سال 1960 , دولت به خانواده‌ها یک شکل کوتاه فرستاد که تنها چند سوال داشت و در مورد شهروندی تحقیق نکرد . هم اداره سرشماری و هم گروه‌های پشت این طرح توافق کردند که این سوال نرخ پاسخگویی سرشماری را به ویژه در جوامع مهاجر کاهش دهد . براساس یک تخمین دولتی , حدود 6.5 میلیون نفر ممکن است به کنگره بگویند که او تصمیم گرفته‌است تا این پرسش را پس از دریافت نامه از سوی وزارت دادگستری که می‌گوید داده‌های شهروندی جهت اجرای صحیح قوانین رای‌گیری فدرال مورد نیاز است , اضافه کند . اما او بعدها در طی محاکمه‌ای

ive روشهای دیرینه دفتر سرشماری را برای آزمایش تغییرات در پرسشنامه به منظور ارزیابی اینکه آیا آنها منجر به کمبود هزینه می شوند ، کنار گذاشت. از آنجا که سؤال شهروندی پاسخ اقلیت ها را تحت تأثیر قرار می دهد ، مخالفان گفتند ، از جمله آن در فرم ، واقعاً تعداد کمتری از ترک آن و استفاده از داده های تأمین اجتماعی و IRS برای تکمیل اطلاعات جمع آوری شده از فرم سرشماری ایجاد می کند. پنج هفته بعد اتحادیه آزادی های مدنی آمریكا به دادگاه اطلاع داد كه شواهدی را یافت كه نشان می دهد ایده شامل این سؤال توسط یك مقاله سیاست منتشر نشده توسط یك مقاله است. مشاور دیرینه حزب جمهوری خواه.


منبع
کورش احمدوند بازدید : 20 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)
Benedict Cumberbatch از پناهندگان حمایت می‌کند: F * * سیاستمداران

لندن - " شارلوت فلچر ", یک کارمند سابق روابط‌عمومی که در روز سه‌شنبه در میان حضار حضور داشت, گفت: " او در سخنرانی در مورد بحران پناهندگان در لندن با گفتن " f * * * " سیاستمداران " را شگفت‌زده کرد. او در این سخنرانی با شکوه درباره پناهندگان سوری صحبت کرد, در مورد اینکه چطور همه آن‌ها پدر, مادر, دختر و پسر هستند, درست مثل ما. آن‌ها پس از آن به طرح‌هایی برای پذیرش پناهندگان در طی پنج سال آینده حمله کردند, رقمی که توسط قانونگزاران و فعالان مخالف, بسیار ناچیز بود. سپس او فقط فریاد زد: فلچر به اخبار nbc گفت " لحظه فوق‌العاده‌ای بود. پر شور و هیجان بود. دیدن یک هنرپیشه بسیار هیجان‌انگیز بود. " یکی دیگر از حضار, راشل مارتین که اهل لندن و در دهه ۹۰ است این سخنرانی را " بسیار متحرک " توصیف کرد. او به اخبار nbc گفت: " این نمایش فوق‌العاده بود اما پس از سخنرانی اش اشک ریخته شد. " او یک کلمه چهار نامه به سیاستمداران داد و گفت: " ما باید کاری در این زمینه انجام دهیم. " هر دو نفر حضار گفتند که این سخنرانی به خوبی پایان یافت و مورد استقبال پرشور قرار گرفت. اما فلچر افزود: " والدین کنار من دو فرزند نوجوان - نوجوان داشتند و من فکر می‌کنم آن‌ها کمی جا خورده بودند! براساس گزارش سازمان ملل, این کشور به یک مبارز پر سر و صدا در این بحران تبدیل شده‌است که از ماه ژانویه تاکنون بیش از ۴۰۰ مهاجر و پناهنده وارد اروپا شده‌است. حداقل سه نفر در دریای مدیترانه غرق شده‌اند در حالی که برای سفر به این برنامه شبانه سخنرانی‌های شبانه را پس از درخواست " هملت " انجام داده‌اند.

او برای اهدای پول به موسسه خیریه "شرلوک هلمز" مجموعه تلویزیونی "شرلوک" و جایزه اسکار "بازی Imitation" گفت که اهدای کمک از "هملت" بیش از ۱۰۰۰۰۰ پوند (حدود ۱۵۰۰۰۰ دلار) برای عوامل "NBC n" ادامه دارد. ۳۰، ۲۰۱۵۰۰: ۴۸


منبع

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 2,072
  • بازدید کلی : 5,513