loading...

sobhejahani

نوشته جوآن ارلیشیکاگو اما آنچه واقعاً ایجاد کرد یک ساختار سرزنش بود.در روز جمعه, او معترضین را در آغوش گرفت که از دستورها دولت‌های خود مبنی بر محدود کردن جنبش و اجتماعات بزرگ برای مبارزه با سطح جهانی

کورش احمدوند بازدید : 20 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)
تجزیه و تحلیل: با برنامه جدید ویروس ، ترامپ به ایالات متحده منتقل می شود

نوشته جوآن ارلیشیکاگو اما آنچه واقعاً ایجاد کرد یک ساختار سرزنش بود.در روز جمعه, او معترضین را در آغوش گرفت که از دستورها دولت‌های خود مبنی بر محدود کردن جنبش و اجتماعات بزرگ برای مبارزه با سطح جهانی اول جلوگیری کردند.کم‌تر از چند ساعت پیش, او به فرمانداران یک راهنمای مبتنی بر معیارها داده بود تا تصمیم بگیرند. اما او این کار را به روشی انجام داد که مسئولیت را بر عهده ایالت‌ها می‌گذارد و به او روشی را می‌دهد که اگر اوضاع خراب شود, سرزنش شود. و او تلاش کرد تا مشکل کمبود آزمایش برای ویروس در دامن فرمانداران را به دور بیاندازد.این یک الگوی آشنا برای ترامپ است: ادعای اعتبار برای آنچه خوب پیش می‌رود, برای چیزی که " s " نیست.ترامپ در ایجاد این پرونده که بخش‌های بزرگی از کشور می‌توانند به طور ایمن محدودیت‌ها را تحت دستورالعمل‌های جدید تسهیل کنند, ترامپ همچنین راهی را از اظهارات طبق قانون اساسی خود پیدا کرد مبنی بر اینکه او " قدرت کلی " برای تصمیم‌گیری در مورد چگونگی بازگشت آمریکا به حالت عادی زندگی دارد.او نمی‌توانست در انتخاب نیاز به غربالگری گسترده برای ویروس صراحت بیشتری داشته باشد - چیزی که کارشناسان بهداشت عمومی می‌گویند قبل از اینکه آمریکایی‌ها بتوانند به زندگی عادی بازگردند, ضروری است.دولت‌ها باید آزمایش خود را افزایش دهند! " ترامپ در روز جمعه در تویی‌تر اعلام کرد.اندرو کومو, یک دموکرات, هیچ کدام از اینها را نداشت.او گفت ترامپ بدون رد دلار آمریکا برای انجام آنچه که مورد نیاز است از عهده فرمانداران گذشته‌است. کشور او بیش‌ترین آسیب را در کشور دیده‌است و بیش از نیمی از مرگ ناشی از ویروس است.کومو گفت: " ما نمی‌توانیم بدون دولت فدرال این کار را انجام دهیم. "اگر شکی در مورد اینکه ترامپ به سرعت می‌خواهد اقتصاد بر روی همه استوانه‌ها شلیک کند وجود داشت, او آن را با سه نفر از توئیت ها رد کرد و گفت که " آزاد " میشیگان, مینه سوتا و ویرجینیا - همه ایالت‌ها با فرمانداران دموکرات را آزاد می‌کنند. در واقع او را تشویق می‌کرد

تظاهر کنندگان بر مقاومت در برابر محدودیت‌های خانه در خانه.او در شناسایی دشمنان لیبرال بود، و جو بایدن، نامزد ریاست‌جمهوری موقت، جو بایدن، در مورد نحوه برخورد دولت اوباما با شیوع آنفلوآنزای خوکی، را به شدت مورد انتقاد قرار داد. و او به کومو اشاره کرد، که او در طول بحران به طور متناوب از او تعریف و تمجید می‌کرد.فرماندار کومو باید زمان بیشتری را صرف "انجام دادن" و "شکایت کردن" کند. به آنجا بروید و کار را انجام دهید."اشتیاق ترامپ برای احیای اقتصاد - بخش کلیدی استراتژی انتخاب مجدد او - در تکامل دستورالعمل‌های صادره توسط کاخ سفید مشهود بود.راهنمای نهایی تا جایی که مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها هفته گذشته به کاخ سفید توصیه کرده بودند، نمی‌رود.سی‌دی سی، با توجه به پیش‌نویس توصیه‌ها بدست‌آمده توسط آسوشیتد پرس، در مورد استفاده از معیارهای خاص بیشتر و در بسیاری از موارد به دنبال بهبود در طول دوره‌های طولانی‌تر قبل از کم کردن محدودیت‌ها در مناطق انتقال بالا، صحبت کرد. مثال‌ها شامل تمایل به دیدن کاهش مداوم بیش از ۳۰ روز در تست‌های مثبت برای coronavirus و کاهش شدید بیش از ۱۵ روز در تعداد کشته شدگان است. طبق دستورالعمل‌های ترامپ، دولت باید در طی ۱۴ روز شاهد کاهش در پرونده‌های COVID۱۹ باشد.معمای دولت‌ها روشن است.دکتر تام Frieden، مدیر سابق مرکز کنترل بیماری‌ها، گفت که آزمایش باید با یک فاکتور ۳ تا به اندازه یک فاکتور ۲۰ " از نرخ کنونی حدود ۱۵۰۰۰۰ آزمایش در هر روز افزایش یابد. با این وجود، حتی بدون انجام آزمایش کافی، ترامپ در بخشی از نقشه راه خود را برای کاستن از فاصله اجتماعی توجیه کرد با این استدلال که این موارد در ایالات‌متحده به اوج رسیده‌اند.برخی متخصصان می‌گویند که به نظر می‌رسد که داده‌های موجود حاکی از آن است که به اوج ملی رسیده‌است، اما این وضعیت از شهر به شهر و دولت متفاوت است. برخی دیگر می‌گویند هنوز مشخص نیست که در هر جایی یک قله وجود داشته‌است.مارک Lipsitch، یکی از دانشگاه‌های هاروارد، گفت: " از مکان‌هایی که من در مورد آن‌ها می‌دانم، داده‌ها قطعی نیستند که ما در حال peaking هستیم."

logist.تلاش ترامپ برای منحرف کردن بحران به در خانه فرمانداران به این معنا است که وزن یک اقتصاد در حال غرق شدن شروع به پیچیده کردن تلاش مجدد او کرده‌است. یک نظرسنجی از مرکز تحقیقات Pew دریافت که ۶۵ % از پاسخگویان عقیده داشتند که ترامپ به کندی واکنش نشان داد تا به تهدید شیوع بیماری coronavirus در آمریکا بپردازد.لارنس gostin یک متخصص بهداشت عمومی در دانشگاه جرج تاون گفت که فقدان یک استراتژی آزمون ملی شانس برای امواج مرگبار مرگبار این بیماری را افزایش خواهد داد تا در ماه‌های آینده پدیدار شود.gostin گفت: " رسیدن به جایی که ما می‌خواهیم بدون یک استراتژی آزمون ملی باشیم غیرممکن است.ترامپ به خود می‌بالد که دولت او راه را برای ۳.۵ میلیون آزمایش در سراسر کشور هموار کرده‌است - بیش از هر کشور دیگری. اما ایالات‌متحده بر پایه سرانه، از جمله آلمان و کره‌جنوبی، چند کشور دیگر را مورد آزمایش قرار می‌دهد. رئیس‌جمهور می‌گوید: " مناطقی از کشور ما که در مناطق حساس به سر می‌برند، کار بیشتری انجام داده‌اند."در واقع در نیویورک بیش از ۵۵۰،۰۰۰ آزمایش انجام شده‌است.اما کومو اظهار داشت که ۱۹ میلیون نفر از ساکنان و ۹ میلیون نفر کارگر در حال کار، گرفتن افرادی که به صورت ایمن کار می‌کنند، نیازمند آزمایش بیشتری هستند. کومو اظهار داشت که مساله پیچیده کردن مسائل، این است که ایالات، دولت فدرال و بخش خصوصی علیه یکدیگر رقابت می‌کنند تا آزمایش را به دست آورند.کومو اظهار داشت: "دولت فدرال نمی‌تواند دست خود را از این دست پاک کند و بگوید" اوه ایالات مسئول انجام آزمایش‌ها هستند."اما این دقیقا همان چیزی است که ترامپ در ذهن دارد.دکتر دبورا فیریک و دکتر انتونی Fauci، پزشک ارشد پزشکی در مورد نیروی کار کاخ سفید، می‌گویند که "عادی جدید" در زندگی آمریکایی برای مدتی بسیار متفاوت خواهد بود. اما ترامپ از ایده آمریکا که در آن رستوران‌ها با رستوران‌ها و یا استادیوم بزرگ پر نمی‌شوند، به عنوان فاصله اجتماعی رها شده‌اند." طبیعی است که شما ۱۰۰،۰۰۰ نفر در یک بازی فوتبال آلاباما - یا ۱۱۰،۰۰۰ دلار برای دقیق بودن داشته باشید - به ۱۱۰،۰۰۰ دلار نیاز داریم.

ترامپ گفت: " ما می‌خواهیم همه جا اشغال شود.اما gostin، متخصص Georgetown، گفت که این واقعی نیست که کشور به زودی به چنین امری عادی بازگردد.gostin گفت: " هدایت رئیس‌جمهور کاملا غیر مسئولانه نیست، بلکه یک برنامه ملی هم نیست."_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _نویسنده پزشکی AP، مایک Stobbe از نیویورک کمک کرده‌است._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _یادداشت سردبیر: Madhani، کاخ سفید را برای آسوشیتد پرس پوشش می‌دهد.

منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 1,973
  • بازدید کلی : 5,414